کد خبر 1657223
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
بورس نمایه

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، با رشد ۲۵هزار واحدی مواجه شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز، دوشنبه، بازار سرمایه، بیش از ۱۴میلیارد و ۷۵میلیون سهم و حق تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۳۸میلیارد تومان در بیش از ۲۴۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۵هزار و ۶۴۴واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۱هزار و ۵۹۶واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فملی، فولاد و فارس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی رمپنا، کچاد و اخابر با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷میلیارد و ۵۶۷میلیون ورقه به‌ارزش ۲۴۳هزار و ۵۴۶میلیارد تومان در ۱۴۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۳۵۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای آریا، حسینا و سامان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فجهان، خاور و خدیزل بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

شاخص بورس ۲۵هزار واحد رشد کرد +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    1 0
    تا شب عید هر روز ۲درصد سهامهای من رشد کنند و هیچ منفی نخوره ، شاید شاید سر بسر بشم . دوستان سهامدار ببینید چقدر توی باتلاق افتادم . غیر بورسی ها اصلا سمت این بازار نیایید .
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    1 0
    آقای صیدی عزیز الحمد الله شاخص در بورس روبه افزایش است و امید واری ایجاد کرد. اما تمام هم و غم شما نبایستی فقط افزایش شاخص باشد بلکه بایستی سهامداران را هم درک عمیق نمائی و ببینی که این افزایش شاخص توانسته ضرر و زیان سهامداران را جبران کند یا نه . شما آلان که بورس رو به بهبود بوده و سبز است بایستی هر چه سریع دامنه نوسان را به شش در صد برسانی تا ضررهای سهامداران در این روز های خوش جبران گردد و گر نه این روندی که شما در پیش گرفته اید درست نیست . والبته سهامداران گله مند و ناراضی هستند .
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    1 0
    اگر دامنه نوسان در این روزهای خوش بهاری بورس به شش در صد نرسد پس کی بایستی باز شود . جناب صیدی نگاه سهامداران به شماست . همه منتظر گشایش شش در صدی دامنه نوسان هستند . یا علی مدد .
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    1 0
    با فولاد و فملی و فارس دارن بازم شاخص رو میبرن بالا . سهام کوچک همشون منفی هستن . بعد از 80 درصد ریزش منفی بودن واقعا عجیبه
  • الهه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    1 0
    از این 25 هزار مثبت ده هزار تاش با سه سهم فولاد و فملی و فارس اتفاق افتاده . بقیه 15 هزار تا با بیش از 600 سهم !!!!! به همین راحتی با مثبت کردن سه سهم شاخص رو مثبت میکنن ولی بقیه سهام وضعیشون خیلی بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس