شروع نفر سوم جهان با ضربه فنی؛ گرایی به برادو رسید

پویا دادمرز نفر سوم جهان در سال ۲۰۲۳ که از حریف گرجستانی خود عقب بود، با ضربه فنی توانست گئورگی تاخادزه را از پیش رو بردارد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی اوزان غیر المپیکی از ظهر امروز (۷ آبان) در تیرانای آلبانی آغاز شد که بعد از شکست غیرمنتظره و سنگین محمدرضا گرایی مقابل بنجامین پیک آمریکایی در دور اول و احتمال حذف بود باتوجه به حضور مدعیان خوب در وزن ۷۲ کیلو، برادر بزرگترش محمدعلی گرایی موفق شد در کشتی اولش روهیت دالیای هندی را با امتیاز عالی ۸-صفر ببرد.

گرایی در دومین مبارزه‌اش در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی مقابل برادو از مولداوی قرار گرفت و در حالی که از حریف پیش بود، مقابل برادو ضربه فنی شد اما درخواست چلنج او را به کشتی بازگرداند چرا که حریفش از پا استفاده کرده بود.

به این ترتیب بعد از گریز از ضربه فنی، محمدعلی گرایی با نتیجه ۷-۲ این کشتی را برد و به مرحله بعدی صعود کرد.

پیش از او، برادرش محمدرضا گرایی که دور اول مغلوب حریف آمریکایی شده بود، با شکست بنجامین پیک مقابل حریف کروات، از دور رقابت‌ها حذف شد.

پویا دادمرز که سال ۲۰۲۳ موفق به کسب نشان برنز جهان شد، در وزن ۵۵ کیلوگرم درحالیکه از گئورگی تاخادزه عقب بود، موفق شد با ضربه فنی حریف گرجستانی را شکست دهد. او دور بعدی با برنده مانوئل خاچاتریان از ارمنستان و عمر رجب از ترکیه کشتی می‌گیرد.

ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، با نتیجه ۸ بر ۰ مقابل قدیروف از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    0 1
    متاسفانه گرایی تمام شد خیلی خیلی زود باید ده مدال جهانی و المپیک می گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس