کد خبر 192899
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷

شب گذشته در آیین اختتامییه جشنواره فیلم فجر حمید فرخ نژاد گفت: فیلم سینمایی "زندگی مشتنرک آقای محمودی و بانو" به ناحق از جشنواره کنار گذاشته شد.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران شب گذشته آئین اختتامییه سی و یکمین دوره از جشنواره بینم المللی فیلم فجر نیز با حاشیه هایی روبرو بود.

حمید فرخ‌نژاد كه بعنوان بهترین بازیگر مرد به خاطر فیلم "استرداد" سیمرغ گرفت نیز پس از دریافت جایزه گفت: بخت من باز شد. بعد از سالها. از دوستانی كه باعث شدند من اینجا باشم تشكر می‌كنم. این فیلم ركورد كاندیدا شدن را در طول 31 سال برگزاری جشنواره شكست. فقط در دو رشته كاندیدا نداشت. یكی مكمل زن كه نداشت و دیگری بهترین بازیگر زن كه فكر كنم چون اجنبی بود به او ندادند.

وی تصریح كرد: اینجا جا دارد تا از كار روح‌الله حجازی نیز یاد كنم كه به ناحق كنار گذاشته شد و اگر به جشنواره راه می‌یافت نتایج جشنواره را تغییر می‌داد.
 
فیلم‌های "استرداد" به كارگردانی علی غفاری و "دربند" به كارگردانی پرویز شهبازی با دریافت 3 سیمرغ در صدر سیمرغی‌های سی و یكمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفتند.

این دو فیلم كه هر دو از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی هستند بودجه‌ای بیش از 1 میلیارد برای ساخت‌شان هزینه شده است و حتی شنیده می‌شود "استرداد" بودجه‌ای بیش از 4 میلیارد داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس