کد خبر 200869
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶

پست الکترونیکی برای رسیدگی به شکایت گردشگران در کوتاهترین زمان ممکن راه‌اندازی شد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، پست الکترونیکی به آدرس daftar@ichto.ir با هدف آگاهی از نواقص تاسیسات گردشگری، رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان ممکن و افزایش رضایتمندی گردشگران راه اندازی شده است.

اکنون  امکان استفاده از این پست الکترونیکی در سایت ستاد مرکزی سفرهای کشور به آدرس www.stsi.ir موجود است و به صورت روزانه توسط کارشناسان دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری بررسی و ضمن دسته‌بندی شکایات با همکاری ادارات کل میراث فرهنگی استانهای کشور، اتحادیه ها و مراکز فرابخشی مرتبط مرتفع می شوند.

همزمان با فراهم آوردن امکان تعامل بیشتر با گردشگران و رفع معایب موجود از طریق این پست الکترونیکی، ناظرین دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری نیز طی چند دوره، بررسی نحوه رعایت ضوابط و استانداردهای لازم در تاسیسات گردشگری سراسر کشور و فراهم آوردن زمینه رضایمندی گردشگران در ایام نوروز 92 را در دستور کار قرار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس