کد خبر 202189
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰

دروازه‌بان نفت تهران از سوی هواداران استقلال که معتقد بودند او قصد وقت کشی در بازی را دارد، شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، نیمه‌ دوم دیدار نه‌ چندان زیبای دو تیم نفت‌ تهران و استقلال با چند حاشیه همراه بود و دروازه‌بان نفت تهران به زعم تماشاگران استقلال، هنگام شروع بازی در دقایق مختلف این نیمه، تعلل‌های زیادی را  برای شروع بازی انجام می‌داد تا وقت‌کشی کند.

* حامد فلاح‌زاده در یکی از صحنه‌ها زمانی که قصد داشت بازی را شروع کند، توپ را به سمت داور برد و گفت که کم‌باد است اما داور اجازه تعویض توپ را نداد و تماشاگران استقلال به این حرکت دروازه‌بان نفت شدیدا واکنش نشان دادند.

* آنان با سردادن شعار علیه این بازیکن، به نوعی اعتراض خود را نسبت به اینگونه رفتارها اعلام کردند. به عقیده تماشاگران او در چند صحنه دیگر نیز بازی را به کندی آغاز کرد که این حرکات او بار دیگر با اعتراض شدید هواداران استقلال مواجه شد.

* منصور ابراهیم‌زاده همچون امیر‌ قلعه‌نویی که در کنار خط ایستاده بود،  پس از اینکه بازیکنانش در زمین اشتباه می‌کردند و پاس‌هایشان بی‌دقت بود، آنها را مورد انتقاد شدید قرار می داد.

* امیر قلعه‌نویی نیز در کنار خط نکات لازم را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد و مشخص بود که او هم از عملکرد بازیکنانش رضایت چندانی ندارد.

* با آمدن فرهاد مجیدی به زمین در نیمه دوم بازی، سیدمهدی رحمتی بازوبند کاپیتانی را به او داد.

* فرزاد مجیدی و دکتر نوروزی در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

* در انتهای بازی بار دیگر هواداران استقلال علیه دروازه‌بان نفت شعار داده و در مقابل سرمربی آبی پوشان را مورد تشویق خود قرار دادند. هواداران استقلال علیه ابراهیم‌زاده سرمربی نفت تهران شعار دادند و او را به ضد فوتبال متهم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس