کد خبر 20710
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲

جعفردهقان که نقش «مصعب بن زبير» را در «مختارنامه» بازي مي‌کند و نقشش از روز گذشته ـ سوم دي ماه ـ در اين سريال آغاز شده است، بازي در اين نقش را پيچيده و دشوار خواند.

به گزارش مشرق، بازيگر سريال «مختارنامه» در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: نقش من در «مختارنامه» يک نقش منفي است که با کارهايي که تا به حال انجام داده‌ام، متفاوت است. اولين بار است که در کارهاي تاريخي در نقش منفي ظاهر مي‌شوم. مهمترين ويژگي‌ اين نقش براي من منفي بودن آن است.

وي تاکيد کرد: تمام تلاشم را انجام دادم تا به نقش نزديک‌تر شوم. داوود ميرباقري در ايفاي اين نقش به من کمک بسياري کرد چون من به اين شخصيت اشراف نداشتم. درست است که پيرامون نقش تحقيق کردم تا اين شخصيت را بشناسم، اما مهمترين و بيشترين کار را داوود ميرباقري براي من انجام داد.

جعفر دهقان همچنين گفت: از آنجا که کار فيلمبرداري، حدود 5 سال به طول انجاميده بود و ذهنم از نقش دور مي‌شد، داوود ميرباقري کمک بسياري کرد تا نقش به خوبي ايفا شود.

اين بازيگر تلويزيون ادامه داد: «مصعب بن زبير» نقش سنگيني بود که اگر اهميت چنداني نداشت، داوود ميرباقري سراغ من نمي‌آمد. اين نقش از هر جهت مشکل و پيچيده بود. اگر خوب درآمده زحمات ميرباقري و بقيه است و اگر بد درآمده به من برمي‌گردد که نتوانستم نقشم را به خوبي ايفا کنم.

جعفر دهقان که در سريال «يوسف پيامبر(ع)» نيز حضور داشته است، در مقايسه‌ي اين دو سريال يادآور شد: هر دو سريال جزو کارهاي فاخر محسوب مي‌شوند، اما فيلمنامه‌ي مجزايي دارند و در ژانرهاي متفاوتي ساخته شده‌اند بنابراين نمي‌توان اين دو سريال را با هم مقايسه کرد.

وي تاکيد کرد: من بازيگرم و مهم نقش و شخصيتي است که قرار است بازي کنم. در «يوسف پيامبر(ع)» کم‌فروشي نکردم، در «مختارنامه» هم کم فروشي نکردم و جزو وظايف خود مي‌دانم براي هر نقش تلاش خود را انجام دهم.

جعفر دهقان در پايان درباره‌ي کارهاي جديدش گفت: «مختارنامه» و «آسمان هميشه ابري نيست» را در حال پخش دارم. سريال «تا رهايي» نيز قرار است بزودي پخش شود. تله فيلم «کوچه هفتم» و چند تله فيلم ديگر نيز آماده پخش دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس