کد خبر 228117
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹

اولین بازار تئاتر کودک و نوجوان با حضور مسوولان کانون پرورش فکری و رونمایی از تمبر این بازار آغاز به کار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا،  در مراسم افتتاحیه این بازار که روز 9 تیرماه در کانون پرورش فکری برگزار شد، ابتدا سید صادق رضایی مدیرعامل کانون پرورش فکری همراه با دیگر مدیران این مجموعه از غرفه‌های این بازار بازدید کردند و پس از آن تمبر بازار تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد.

همچنین در این برنامه کتاب «درام کاربردی یک» که شامل مجموعه مقالات اولین سمینار نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان است، نیز رونمایی شد. ضمن اینکه دومین کتاب این سمینار تا چند ماه آینده منشتر خواهد شد.

رونمایی از 15 کتاب مربوط به تئاتر کودک و نوجوان، اجرای چند قطعه موسیقی محلی و اجرای قطعات کوتاه نمایشی از دیگر بخشهای این بازار است. در کنار برپایی این بازار سمینار و نشست‌های تخصصی درباره تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

گفتنی است هر روز تریلر سیاری برای اجرای نمایشهای کودک و نوجوان در بوستان‌های مختلف تهران همچون بوستان لاله، نهج‌البلاغه، ولایت و ... حرکت می‌کنند.

در حال حاضر بیش از 50 غرفه شامل عروسک‌های نمایشی، سی‌دی آثار نمایشی، ساخت عروسک و ... در محوطه کانون پرورش فکری برپا است. این بازار از روز 9 تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز 12 تیرماه ادامه دارد.

 هرچند در مراسم افتتاحیه این بازار کودکان زیادی همراه با مادرانشان حضور داشتند و از غرفه‌ها دیدن کردند و با عروسک‌ها ارتباط برقرار کردند اما در این برنامه موسیقی‌هایی ویژه بزرگسالان و آثاری از محسن یگانه، احسان خواجه امیری، شهرام شکوهی و ... اجرا شد که با موضوع بازار هیچ ارتباطی نداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس