کد خبر 243110
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷

ساعتی قبل کمپانی برادران وارنر از انتخاب بن افلک برای این نقش خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از کافه سینما، در قسمت دوم «مرد پولادین» که سال 2015 بر پرده‌ی سینماهای دنیا خواهد رفت، بن افلک و هنری کاویل نقش دو ابرقهرمان جاودانه‌ی دی‌سی کامیکز را ایفا خواهند کرد. هنوز نام و سناریوی فیلم مشخص نشده اما دیوید اس. گویر و زک اسنایدر بار دیگر نویسنده و کارگردان این فیلم خواهند بود. افلک نقش بروس وین میانسال را بر عهده دارد که هنوز نحوه‌ی ورودش به داستان سوپرمن در این فیلم مشخص نیست.

 این در حالی است که کریستین بیل پیشنهاد پنجاه میلیون دلاری وارنر را برای تکرار نقش شوالیه تاریکی در فیلمی دیگر رد کرده بود. بن افلک که با کارگردانی «آرگو»، دست پر از اسکار برگشته، خودش یکی از گزینه‌های کارگردانی «مرد پولادین» و ایفای نقش سوپرمن در  پروژه‌هایی بوده که طی سال‌های گذشته هرگز به تولید نرسیدند. در نوآر «هالیوودلند» هم افلک نقش بازیگر سریال سوپرمن را بازی کرده بود که به خاطر آن برنده جایزه جشنواره فیلم ونیز شد.

البته طرفداران بتمن و کامیک‌بازها چندان از این انتخاب راضی نیستند. یکی از دلایلش می‌تواند فیلم «دردویل» یکی از ضعیف‌ترین فیلم‌های کامیک‌بوکی تاریخ و حضور ناموفق افلک در قالب ابرقهرمان نابینای کتاب‌های مارول باشد. در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف شوخی‌ و اعتراضات کاربران آغاز شده و خیلی‌ها  پیشنهاد می‌کنند که نیکلاس کیج هم نقش جوکر را بازی کند تا تیر خلاصی باشد به کل پروژه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس