کد خبر 245263
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هوا نه بلکه کیلوها منم باعث شد که بازی را واگذار کنیم.

به گزارش مشرق و به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ابتدا باید چند تبریک بگویم. اول به عبدالله ویسی دوم به بازیکنان و سوم به مردم خوب خوزستان که این پیروزی لیاقتشان بود. بهتر از ما بازی کردند و بدون ادعا مالکیت بازی را در اختیار داشتند.

وی افزود: تا قبل از گل همه چیز در اختیار ما بود ایجاد موقعیت کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما روی اشتباه بچه‌گانه و اشتباهات امیرحسین صادقی که روی دو گل مؤثر بود نتیجه را واگذار کردیم. گل اول خیلی خنده‌دار بود و بازیکنی با این سطح نباید چنین اشتباهاتی بکند. به هر حال اتفاق فوتبال است قبل از گل هاشم بیک‌زاده نیز مصدوم شد و جابه‌جایی‌هایی که کردیم جواب نداد. خیلی ضعیف بودیم. خط هافبک استقلال خوب کار نکرد.

قلعه‌نویی تأکید کرد: ایمان مبعلی با این بازی‌ها دوباره یکی از بهترین بازی‌سازهای ایران شده است. کل تیم استقلال خوزستان مخصوصاً مبعلی، عادل کلاه‌کج و میلاد میداودی خوب بازی کردند. به مجموعه استقلال خوزستان، عبدالله ویسی و تیمش که یک فوتبال مدرن و بدون ادعا را بازی کردند تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا حریف را دستکم گرفته بودند، خاطرنشان کرد: دستکم نگرفتیم اما در روز بد خود قرار داشتیم، تا قبل از گل بازی در اختیار ما بود اما پس از آن شیرازه فکری تیم بر هم ریخت.

وی در مورد تعویض خسرو حیدری اظهار داشت: این بازیکن دچار گرفتگی عضله شد و برای اینکه مشکلش بیشتر نشود او را تعویض کردیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا هوا روی این نتیجه تأثیر داشت، عنوان کرد: هوا نه، کیلوها منمی که در زمین بود روی این باخت تأثیر گذاشت. داور، زمین و این موضوعات تأثیری در نتیجه نداشت همه چیز عالی بود باز هم از باشگاه فرهنگی استقلال خوزستان که قبول کردند بازی عقب بیافتد تشکر می‌کنم.

وی افزود: باید 24 ساعت استراحت کنیم، فیلم بازی را نگاه کرده و خود را آماده دیدار بعد بکنیم. خوبی دربی این است که بازیکنان انگیزه دارند، حضور در چنین دیدارهایی سخت است که بازیکنان یک مقدار بی‌انگیزه‌تر هستند و چوب آن را امروز خوردیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا فرهاد مجیدی را برای سه اخطاره نشدن به میدان نفرستاد عنوان کرد: فرهاد مجیدی در مقابل راه‌آهن دچار ضرب‌خوردگی شد که او را امروز استفاده نکردیم. اگر خوب شود جزو 18 نفر اصلی می‌شود والا پزشکان باید تصمیم بگیرند.

وی در مورد وضعیت مجتبی جباری در سپاهان اظهار داشت: حق نداریم راجع به مجتبی جباری که اکنون بازیکن سپاهان است، حرف بزنیم. همچنین حق نداریم راجع به نفرات سایر تیم‌ها نیز صحبت کنیم.

وی در مورد جو ورزشگاه گفت: جو ورزشگاه خوب بود و یک مقدار به ما محبت داشتند. از مردم خوزستان تشکر می‌کنم مشکل خاصی نبود و فقط یک گوشه از ورزشگاه کمی شعار دادند.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت هاشم بیک‌زاده عنوان کرد: بینی او شکسته است باید به تهران برویم تا ببینیم وضعیت او چه می‌شود. سرمربی استقلال در مورد وضعیت گوران لاوره اظهار داشت:‌ او حقش را می‌خواهد و یک بازیکن حرفه‌ای است. باید پول او را می‌دادیم که تا کنون داده نشده است و باید ببینیم که در نهایت چه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    چه عجب بهونه نياورديد خوبه براي باختتون بهونه عجيب غريب نمياريد
  • 4444 لنگی ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    اگه پرسپولیس هم مثل استقلال توی چند تا جام بازی میکرد و هی دغدغه 9 تا بازیکن ملی پوش خودش رو داشت برای در اختیار گذاشتن آنها به تیم ملی و.... مطمئن باشید با این تیم رده دهم جدول بود .. پرسپولیسی ها خیلی شانس دارن ... در ضمن امسال هم پرسپولیسی ها با نفوذی که در سایت ها خبری و رسانه ها دارن سیاست تیم ضعیف در مقابل تیم قوی پیش گرفتند و هر سال با این حربه روحیه تیم های مقابلشون رو خراب کرده و زهرشون رو میریزند... لعنت بر فوتبال کثیفی که لنگی ها انجام میدن
  • حسین ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    ها ها ها بوی کیسه ی آتیش گرفته میاد :))))
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    ششتقلالیا باختن ایشالله به پرسپولیسم میبازین
  • استقلالی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    از اینکه با اخلاق و شجاعانه باخت را قبول کردین لذت بردم ولی از باخت خب یخده دلگیر، به امید خدا دربی خوب بازی میکنین.
  • غلامرضاعالیشوندی ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    یه عینک ته استکانی بزن تا ستاره های استقلال روروی لباسشون ببینی.........لنگی
  • ممد ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    فقط تراختور رو عشقه نه اس اس نه پس پس فقط ترتر تراختور
  • بی نام ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    باریک الله قلعه نویی حرفه ای شده ای؟ باریک الله. تیمت خوب نبود امیر جان و باختی. شک ندارم داربی رو یمیبری. این نوع حرف زدن از پر رو شدن بازیکن ها هم جلوگیری میکنه همیشه که نباید بگید ما خوب بودیم اما داور خوب نبود باختیم دایی یاد بگیره میگه از یه توپ مرده تیم مقابل به ما گل رد ههههههههههه
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    پرسپولیس یه لنگ خیس :))))))))))))))))))
  • محمد رضا ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    شما خوبی کلا عزیزم؟!! برو اول قرصاتو بخور و بیا کامنت بذار! یا معنی کثیف رو نمیدونی یا اصلا خبر نداری توی فوتبال ما چه خبره! آخه عمو ! تو فقط بردهای تیمتو دیدی نه؟!! اصلا دقت کردی به بعضی از داورا؟! داورایی که کمی شبیه مرادی و ترکی و قهرمانین؟! اصلا دقت کردی به بعضی بازیکنا که هر سال میان تیمتون و بدون بازی آنچنانی بی سر وصدا جدا میشن؟! بازیکنایی که کمی شبیه به محرم نژاد ، تقی پور ، میثم بائو ، احمد جمشیدیان ، مهدی نظری و ... هستند؟!! اصلا توجه داشتی به رابطه ی گرمابه و گلستان جناب عزیز محمدی و مدیرتون و جریان معروف دربی جام حذفی و باقی قضایا؟! اصلا وقت کردی به این فکر کنی اگه جای ما بودین کجای جدول که هیچ، کدوم دسته بودین؟! ما هر سال مدیریت تیممون رو تغییر دادند ، هیچ حمایتی جز حمایت هواداران رو نداشتیم بالعکس شما ، حتی پیشکسوتان پرسپولیس هم بجای حمایت فقط تخریب کردند و ... ما همیشه برعکس نظر شما توی میدون حرفمون رو زدیم ، اگر باختیم با شرافت باختیم و اگر بردیم با عزت و شرف بردیم . پس از سالها پرسپولیس واقعا شبیه پرسپولیس شده و این چیزیه که شاید پذیرفتنش برای شما که حدود یه دهه با پرسپولیس تضعیف شده روبرو بودید سخت باشه ولی حقیقت همیشه تلخه! پس بجای لعنت به فوتبال پاک ما به دستهای آلوده این فوتبال لعنت کن .
  • پرسپولیسی ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    به جهنم هم که باختید هوووووووووووووووووووووووووووووورا
  • نيما ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    كمي بي تعصب به فوتبال نگاه كنيم . از اول فصل تا حالا چند بار قلعه نوعي و بازيكنان استقلال گفتند بد بازي كرديم ولي برديم؟ متاسفانه تعصب زياد چشم ها رو كور و گوش ها رو كر مي كنه . شايد هم روانشناسي رنگ ها در مورد آّبي و قرمز بر روي هواداران تاثير گذارباشه . اگه (باز هم منطقي و بي تعصب) كمي دقت كنيد فرق هايي بين هوادارن تراكتور و پرسپوليس و سپاهان واستقلال پيدا مي كنيد . البته بي منطقي محض مثل همين نظرات پاييني با اسم ناپسند لنگي و همچنين حسين و ناشناس در بين هواداران استقلال هم وجود داره كه من بابتش از پرسپوليس ها عذرخواهي مي كنم و بهشون منفي مي دم. به اميد استقلال و پرسپوليسي قدرتمند در آسيا.
  • ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    بازي مي داودي رو ديدم تبريك ميگم در نيم فصل به جمع استقلال تهران خواهد پيوست در واقع چند موقعيت رو از عمد خراب كرد
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    فوتبال پرسپولیس که 5 ساله اسیر حاشیه سازی های آقایونه و مدام از داوری و سو مدیریت و دشمنی رنج برده کثیفه اونوقت قهرمانی های شما به لطف دوپینگ و تبانی و خریدن بازیکن حرف و داوری های بحث برانگیز سالمه؟
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    بابا خیلی خنده دارین به خدا شما کیسه ها. هنوز نمیدونین ستاره رو پیرهن مال قهرمانی داخلی نه قاره ای! البته اشکال نداره ها. بالاخره اسطورتون که بازیکن هفته امارات باشه شمام این میشین دیگه
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    خوبه که همیشه دایی علیتون بهونه میاره! و دون استثنا بعد از باخت داور مقصره.... خوابی یا خودتو زدی به گیجی
  • علي110 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    هواداران به پا خیزید از امروز / حمایت ها کنید از تیم پیروز طرفداران آبی کوه وارند / همیشه رنگ دریا دوست دارند طرفداران قرمز در زوال اند / که میدانی زقومی بیخیال اند طرفداران قرمز یک حسودند / نمیدانی مگر بی کاره بودند بیا ما هم به قرمز ها بخندیم / و در ها را به رویشان ببندیم !
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    امروز دو هنر به پایین ترین سطح خود رسیدند اول شاعری که هرکس هر گزافه ای گفته اونو شاعر میدونن دوم خوانندگی:هرکه با هر صدایی میخونه و اسمشو میذاره سبک جدید من یه پرسپولیس ام ولی قلعه نویی را خیلی قبول دارم.
  • علي110 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    آبی تر از آنیم که زنگار پذیریم نانخور نشدیم بزور که ادبار بگیریم تاجیم چو الماس که بر اوج نشینیم چون لنگ نه آیم که جای شلوار بگیریم !
  • نادیا ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    ایشالا بازم این باختها تکرار بشه. استقلال بدون مجیدی همیشه میبازه.
  • علي110 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    . برنامه حمید استیلی برای شکر گذاری در بازی با استقلال اعلام شد : در صورت باخت با اختلاف 6 گل سجده شکر + امام زاده صالح با اختلاف 4 گل سجده شکر + امامزاده داوود با اختلاف 2 گل نماز شکر دسته جمعی + مشهد مقدس تساوی نماز شکر 20میلیونی با حضور تمام لنگیا + مکه مکرمه !
  • علي110 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    آدما ۲ دسته اند: یا تو زندگیشون واسه خودشون کسی میشن یا طرفدار پرسپولیس میشن !
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    چون کیسه آمدی عزیزم
  • دکتر ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    قلعه نوعی بهترین مربی ایران تو سالهای اخیره و لونگیها حسرت داشتن چنین مربی باهوشی رو دارن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس