کد خبر 246053
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸

رئیس جمهور لبنان در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در بیروت تاکید کرد که کشورش با هر گونه مداخله نظامی خارجی در سوریه مخالف است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که به لبنان سفر کرده است امروز با میشل سلیمان، رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
ریاست جمهوری لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در این دیدار دو طرف به بررسی اوضاع منطقه و بخصوص تحولات سوریه و خطرات مداخله نظامی خارجی در سوریه پرداختند.
 
میشل سلیمان در این دیدار بر اصول ثابت لبنان مبنی بر عدم مداخله نظامی در سوریه تاکید کرد و در عین حال بکارگیری سلاح شیمایی در منطقه الغوطه سوریه را محکوم کرد.
 
بر اساس این بیانیه رئیس جمهور لبنان سازمان ملل و شورای امنیت را مسئول شناسایی عوامل بکارگیری سلاح شیمیایی در سوریه و مجازات آنها دانست.
 
میشل سلیمان همچنین تاکید کرد لبنان از سوی طرف های داخلی و خارجی باید از پیامدهای بحران سوریه دور نگاه داشته شود و خاک و آسمان و ملت لبنان هرگز پایگاه یا ابزار حمله به سوریه و یا واکنش سوریه به هر حمله احتمالی نخواهد بود.
 
بروجردی نیز ضمن انتقال تحیات حسن روحانی، رئیس جمهور و مقامات ایران به میشل سلیمان بر ضرورت تحکیم روابط بین دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس