کد خبر 249147
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۳

آیت‏‌الله شیخ محمدتقی نصیری، از مدیران حوزه علمیه و شاگرد امام خمینی(ره) به کما رفت.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، آیت‏الله شیخ محمدتقی نصیری، از مدیران حوزه علمیه و شاگرد امام خمینی(ره) پس از تحمل سال‏‌ها درد و رنج ناشی از کهولت سن، هم‏‌اکنون وضع عمومی مناسبی ندارد و در حالت کما به سر می‏‌برد.

خانواده آیت‏‌الله شیخ محمدتقی نصیری از مردم استان سمنان خواسته‏‌اند تا برای این پیر مجاهد دعا کرده و از محضر خداوند متعال، شفای عاجل وی را خواستار شوند.

آیت‏الله شیخ محمدتقی نصیری در سال 1310 هجری شمسی چشم به جهان گشود و از همان دوران نوجوانی و جوانی در شهرهای قم و مشهد مقدس به تحصیل پرداخت و در نهایت به سمنان برگشت.

وی 50 سال در خدمت دین و مردم سمنان بوده است؛ آیت‏‌الله نصیری از محضر بزرگانی چون علامه محمدصالح حائری سمنانی، ملا غلامحسین هراتی، آیات ادیب نیشابوری و میرزا هاشم قزوینی و مراجع عظام بروجردی، سید محمدرضا گلپایگانی، سیدمحمد محقق‌داماد و امام خمینی(ره) کسب فیض کرد.

وی سال‏‌ها با مدیریت و تدریس در حوزه علمیه سمنان به تربیت و پرورش شاگردان در سطوح مختلف علمی پرداخته است.



مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    انشا الله خداوند علمای عامل برای پیشبرد اهداف اسلام حفظ کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس