به گزارش مشرق به نقل از فارس، محسن پورسید آقایی، مدیرعامل راهآهن، در این مراسم با تأکید بر اولویت قرار گرفتن تقویت حوزه فنی و زیربنایی در راه آهن، بسترسازی به منظور حضور نیروهای جوان در جهت رشد و ترقی راهآهن را از جمله برنامه های مدنظر برشمرد.
وی ادامه امیدواری کرد: با گسترده شدن حوزه حمل و نقل در حوزه بار و مسافر به جایی برسیم که شاهد کاهش تصادفات جادهای باشیم.
وی با بیان اینکه کسب مسئولیت دغدغه است و افتخار محسوب نمیشود، افزود: مهمترین مسأله در پستها و سمتهایی که واگذار می شود پیشرفت کار سازمان است.
وی به لزوم ورود نیروهای جوان در راهآهن اشاره کرد و افزود: ورود نیروهای جوان از جمله مواردی است که مورد غفلت قرار گرفته است و باید تلاش شود، تا بستری از نیروهای جوان برای ترقی جایگاه راه آهن در این سازمان فراهم شود.
مدیرعامل راه آهن با اشاره به وظایف کلی راهآهن تصریح کرد: به طور کلی راهآهن در بلند مدت دو وظیفه نگهداری تاسیسات زیربنایی و بهره برداری مدیریت شبکه را برعهده دارد.
وی با توجه به واگذاریهای انجام شده و خصوصی سازی در سیتم حمل و نقل ریلی، یادآور شد: با توجه به برنامههای موجود می توان بخشی از حوزه بهرهبرداری و مدیریت شبکه را به بخش خصوصی واگذار کرد و پیرو آن حوزه ناوگان به جز کنترل، نقش مالکیتی در راه آهن نخواهد داشت.
مدیرعامل راهآهن با تاکید براین مساله که تقویت حوزه فنی و زیر بنایی در راهآهن از جمله اولویتها است، تصریح کرد: بازسازی خطوط به خصوص در محور جنوب، اتصال خطوط فرعی، دوخطه کردن، رفع گلوگاه و توسعه ایستگاه ها باید در معاونت فنی بیشتر مورد نظر باشد.
در این مراسم از زحمات مصطفی معینی، معاون سابق فنی و زیر بنایی قدردانی به عمل آمد.
معینی به سمت مدیر پروژه انتقال خط آهن زیر زمینی تهران - تبریز منصوب شد.
وی ادامه امیدواری کرد: با گسترده شدن حوزه حمل و نقل در حوزه بار و مسافر به جایی برسیم که شاهد کاهش تصادفات جادهای باشیم.
وی با بیان اینکه کسب مسئولیت دغدغه است و افتخار محسوب نمیشود، افزود: مهمترین مسأله در پستها و سمتهایی که واگذار می شود پیشرفت کار سازمان است.
وی به لزوم ورود نیروهای جوان در راهآهن اشاره کرد و افزود: ورود نیروهای جوان از جمله مواردی است که مورد غفلت قرار گرفته است و باید تلاش شود، تا بستری از نیروهای جوان برای ترقی جایگاه راه آهن در این سازمان فراهم شود.
مدیرعامل راه آهن با اشاره به وظایف کلی راهآهن تصریح کرد: به طور کلی راهآهن در بلند مدت دو وظیفه نگهداری تاسیسات زیربنایی و بهره برداری مدیریت شبکه را برعهده دارد.
وی با توجه به واگذاریهای انجام شده و خصوصی سازی در سیتم حمل و نقل ریلی، یادآور شد: با توجه به برنامههای موجود می توان بخشی از حوزه بهرهبرداری و مدیریت شبکه را به بخش خصوصی واگذار کرد و پیرو آن حوزه ناوگان به جز کنترل، نقش مالکیتی در راه آهن نخواهد داشت.
مدیرعامل راهآهن با تاکید براین مساله که تقویت حوزه فنی و زیر بنایی در راهآهن از جمله اولویتها است، تصریح کرد: بازسازی خطوط به خصوص در محور جنوب، اتصال خطوط فرعی، دوخطه کردن، رفع گلوگاه و توسعه ایستگاه ها باید در معاونت فنی بیشتر مورد نظر باشد.
در این مراسم از زحمات مصطفی معینی، معاون سابق فنی و زیر بنایی قدردانی به عمل آمد.
معینی به سمت مدیر پروژه انتقال خط آهن زیر زمینی تهران - تبریز منصوب شد.