بیانیه کانون همبستگی فرزندان شاهد به نمایندگی از24 تشکل شاهد عضو در محکومیت توهین به سه رکن نظام

گروه فرهنگی مشرق- بیانیه کانون همبستگی فرزندان شاهد به نمایندگی از24 تشکل شاهد عضو در محکومیت توهین به سه رکن نظام. متن این یانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

امام خمینی (ره): خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتند

خاطرات پدرهامان هنوز از یاد نرفته است و گریه های آرام مادرانمان را در فراق پدر در سالهای پر از خون و خاطره دفاع مقدس در پیش چشم داریم . سالهایی که برای هزاران خانواده شهید و جانباز و ایثارگر سند استقامت است و بی شک ورق افتخار . در آن سالهای پر از حماسه و شکوه در فراق پدرانمان ، مادران صبورمان آلام روحمان را به وجود پیری التیام می بخشیدند که قلب همه بود و گرمای وجودش اشعه ای از وجود حضرت صاحب الامر (عج) سیدی از تبار سید الشهداء که اشارتش فوج پیر و جوان را به مصاف ظلمت گسیل می کرد . امام شهدا قائمه وجودی و عشق روحانی همه ایران و بالاخص خانواده های ایثارگران بود ؛ بی تردید پدر شهید و ایثارگر ، مادر مقاوم و صبور و امام امین و امید ملت ، سه رکن رکین زندگی ما بودند و پر واضح که ما را به این هر سه ، غیرتی است مقدس.

کانون همبستگی فرزندان شاهد به نمایندگی از 24 تشکل شاهد عضو ، توهین به هریک از این سه رکن را جفایی نابخشودنی به زرین ترین برگ تاریخ این مرز و بوم می پندارد ؛ چه رسد به این که به هرسه خلاف شأنی گفته شود. ما نسبت به آنچه این روزها بر سر زبانها افتاده سخت اندوهناکیم و نگران و امید آن داریم که چنانچه عنوان گردید سوء نیتی از سوی بدخواهان این ملت باشد و نه خدای ناخواسته عمد و عنادی از عضوی منسوب به خاندان آن مراد سفر کرده ، به هر روی از آنجا که اساساً شبکه های اجتماعی مرسوم را مهره های شطرنج دنیای سلطه می دانیم و مصداق آیه شریفه " ان جاءکم فاسق بنبأ فتبینوا..." با دلی شکسته از خانواده های شهدا دعوت می کنیم که با سعه صدر با این مسئله برخورد کرده تا خدای ناکرده ناخواسته در نقشه دشمن بازی نکنند که تفرقه و اختلاف ارمغانی شیرین برای دشمن است .

 از بیت مکرم حضرت امام (ره) نیز خواهانیم که حرمت آن محبوب و مراد را چنانکه باید حفظ نمایند و خواسته و یا ناخواسته موجب خشنودی دشمنان امام و شهدا نگردند .

 

والله اعلم بالثواب

کانون همبستگی فرزندان شاهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس