کد خبر 258366
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶

یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بررسی موضوع نصب تابلوهایی با عنوان "صداقت آمریکایی" در سطح شهر تهران در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد جواد کولیوند در گفتگو با ایسنا با اشاره به نصب تابلوهایی باعنوان "صداقت آمریکایی" در سطح شهر تهران، گفت: برخی می خواهند موضوع مذاکره با آمریکا را با توجه به اعلام نظر سنجی از مردم ، مردمی جلوه دهند و افکار عمومی را نیز درگیر بحث مذارکره با آمریکا کنند.
 
وی با بیان اینکه نظام ما نظامی ولایی است افزود: باید دید مقام معظم رهبری در خصوص بحث مذاکره با آمریکا چه نظری دارند و ایشان هستند که باید در نهایت در خصوص این موضوع اعلام نظر کنند اما عده ای میخواهند طوری جلوه دهند که مردم مستقیما درباره مذاکره با آمریکا و نحوه مذاکره تصمیم می‌گیرند.
 
نماینده مردم کرج در مجلس همچنین از نهاد متولی در این باره اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: نصب اینگونه تابلوها وظیفه شهرداری است اما از اینکه دقیقا چه نهادی مسئول طراحی و ایده این موضوع است، اطلاعی ندارم.
 
کولیوند در پایان اظهار کرد: کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در جلسه روز یکشنبه خود این موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    شهردار تهران سردار قاليبافه ديگه! يادته مشرق حمايت مي‌كردي ازش؟!
  • شفق ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    اتفاقا طرح های جالبی داده شده که نشون میده آمریکا قابل اعتماد نیست.
  • مهدی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    اصلا میدونی قضیه تابلوها چیه که میپری وسط؟ تابلوها میگه آمریکا قابل اعتماد نیست.
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    0 0
    خب مشرق بايد يك عكس از اون تابلوها ميزد. متن چيز ديگه‌اي مي‌گفت. به هر حال عذر ميخوام. برداشتم اشتباه بود.
  • ناشناس ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    0 0
    من هم تابلو را دیدم وپسندیدم .عکس یک آمریکایی بود که روی صندلی کنار میز نشسته بود .کت پوشیده کراوات زده تمیز و بادب سر میز نشسته ولی زیر میز شلوار جنگی پوشیده واسلحه اش آماده روی پایش است .تجربه چندین ساله برای ملت ایران ثابت کرده است که آمریکا قابل اعتماد نیست چه از این عکسها بزنند چه نزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس