کد خبر 261835
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸

گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی در عراق و شام» (داعش) در بیانیه‌ای تهدید کرد که در جریان مراسم عاشورا، زائران را در همه مناطق هدف قرار خواهد داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس،  در بیانیه‌ای که از سوی گروه تروریستی داعش منتشر شده، آمده است: از آنجا که حسین (ع) دشمن معاویه بود، بنابراین پیروانش نیز دشمنان ما و هدف شرعی ما هستند.

در این بیانیه تأکید شده است که پیروان اهل بیت (ع) در مراسم عاشورا در محرم از یزید انتقاد می‌کنند، به همین دلیل دولت اسلامی در عراق و شام تصمیم گرفته تا با زائران مقابله کند و مراسم عاشورا را هدف قرار دهد.

داعش از دولت عربستان هم خواست از برگزاری مراسم عاشورا در این کشور جلوگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 0
    خدالعنتشون کنه برهرچی یزیدویزیدیان لعنت
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 0
    ای .... ! دیگه اعصابم بهم ریخته ، پاشید یه کاری کنیم تو رو جان زهرا ! اینا بچه شیعه رو چی فرض کردن ! لا اله الا الله ، لعن الله علی عدوک یا علـــــی لعن الله علی عدوک یا حسیــــن یک مشت ....، کارشون به جایی برسه که برای ما و عرض ارادت ما ، بخوان خط و نشون بکشن؟! بر معاویه لعنت بر یزیــــد حرام زاده مجهول الهویت و چهل پدر لعنت ! بر داعش لعنت ! بر اسلامی که دین این حرامزاده‌هاست لعنت ! پاشید ، یه یا علی بگید ، کاری به دولت و ... ندارم ، ما دولت رو هم تعیین کردیم ، اونا باید با ما تو یه جهت باشند. لعنت به غرب لعنت به امریکا لعنت به صهیونیست لعنت به این حرامزاده‌هایی که معلوم نیست بابا ننشون کیه ! بچه مشتیا ، یه یا علی ، کار این حرومزاده‌ها رو تموم میکنه به خدا قسم ! اون از ترورهای داخل کشور اون از بی حرمتی به صحابه جلیل القدر پیغمبر و علی(ع) اون از حملاتشون به مقدسات شیعه‌ بسه دیگه ، چقدر میخوایم تقیه کنیم ! مرگ یکبار ، شیون هم یکبار. گور پدر اون مخالفی که میخواد منفی بزنه. شیعه تا پا نشه ، عجل لولیک الفرج ما هم معنی و مفهوم نداره ! شیعه ! کجاست غضب حیدریت؟ لا اله الا الله... لعنت خدا به دل سیاه شیطون ، هر چی ما میخوایم خودمون رو کنترل کنیم ، نگه داریم ،نمیشه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس