کد خبر 266660
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

روز گذشته یک کلیپ از سوی جریان رسانه ای حامی دولت منتشر شد که در کپی برداری از نسخه اصل آمریکایی اش، نمره ۲۰ گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از نماینده، در توضیح این کلیپ در برخی از رسانه ها آمده است: این کلیپ احتمالا نخستین قطعه آهنگین و همسرایی در ایران است که در مورد سخنرانی رسمی یک روحانی شناخته شده و مقام بلندپایه سیاسی کشور ساخته می شود.



 
با وجودی که تلاش شده بر ابتکاری بودن این کلیپ مانور داده شود جست و جوی کوتاهی در فضای مجازی نشان می دهد که این کار تبلیغاتی عینا از روی نمونه آمریکایی که در تبلیغ اوباما ساخته شده کپی برداری شده است .
 
فارغ از محتوای کلیپ ساخته شده، کپی برداری از نمونه آمریکایی آن بیش از هر چیز به چشم می آید. نوعی کپی برداری که هیچ گونه ابتکاری در حاشیه آن دیده نمی شود و به عبارت دیگر نشان از ضعف رسانه ای و تبلیغاتی تیمی دارد که به همین منظور بودجه های کلانی را در اختیار دارد.
 
نماینده البته ترجیح داد این کلیپ ها را باز نشر ندهد اما دسترسی به آنها در فضای مجازی کار مشکلی نیست و دعوت می کنیم که کلیپ "نو سفر" را با کلیپ "yes we can" مقایسه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    0 0
    چرا شما نمی خواهید با مردم همراه شید؟ چرا برخورد شما اینقدر تبعیض امیزه؟
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    0 0
    چرا حرف حق هميشه تلخ است ؟
  • ناشناس ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    0 0
    کپی برداری از کارهای خوب از نظر فنی هیچ اشکالی ندارد
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    0 0
    حالا با این کشف شما چه تاثیر معنوی و اقتصادی در مخاطبین شما ایجاد شد ادمهای منفی نگر
  • mohtaj ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    1 0
    شما که لالایی بلدید چرا خوابتون نمیبره شما چرا 88 با مردم همراه نشدید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس