به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از ایسنا، این فوتبالیست که به تازگی وارد عرصهی بازیگری شده است، پس از اولین شب اجرایش در نمایش «بادی که تو را خشک کرد، مرا برد»،ادامه داد: فکر میکنم تمام این مدت که وارد عرصه بازیگری شدم، دارم خواب میبینم. شب فوق العادهای بود. من همیشه روی سکوی تماشاچیها مینشستم و امشب خودم داخل صحنه بودم و واقعا با تمام سختیها و تهمتهایی که در این مدت به من زده شد احساس شیرینی بود. من اسم خودم را بازیگر نمیگذارم و دوستدارم بازیگری تئاتر را تجربه کنم و تمام تلاشام را برای حضور در این نمایش انجام دادم.
او ادامه داد: من همیشه این را میدانستم که تئاتر جای محترمی است و آدمهایی که از تئاتر میآیند، بسیار آدمهای محترمی هستند اما این موضوع را نمیدانستم که عرصه تئاتر آنقدر محصور است، فحشهایی که برای بازی در این کار به من دادند، زمانی که در پرسپولیس بازی میکردم از علی پروین نخورده بودم!
جمشیدی با اشاره به اینکه لذت بازی در این نمایش بیشتر از بازی در سریال «پژمان» برایش بوده است تصریح کرد: من فقط تمام تلاشام را انجام دادم تا آبروی کارگردان کار علی نرگسنژاد و بهاره رهنما را حفظ کنم، واقعا برای من تجربه عالی بود، مطمئنا بعد از فوتبال، بازی در این نمایش برایم لذت بخشترین کار بود.
بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر که در نمایش«بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» به ایفای نقش میپردازد، گفت: اجرای امشب بسیار خوب بود، من فکر نمیکردم امشب بتوانیم روی صحنه برویم. دو شبانه روز برای فراهم کردن شرایط اجرا نخوابیده بودیم ولی خوشبختانه همه چیز با امواج خوب تماشاگران پیش رفت.
او درباره حضور پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر در کنار خود ادامه داد: پژمان جمشیدی را من برای بازی در این کار معرفی کردم و امشب برای این تصمیم، رو سفید شدم. واقعا در طی این سالهایی که من تئاتر کار کردم، یکی از بهترین همبازیهای من در صحنه بوده است.
رهنما تصریح کرد: وقتی بازیگر مقابل خوب بازی نکند مطمئنا در بازی شما هم تاثیر منفی میگذارد و در پژمان جمشیدی آن حس بازیگری رد شده بود و کاملا توانسته بود خود را به حس فضای اجرا بسپارد.
به گزارش ایسنا، در نشست نقد و بررسی نمایش «بادی که تو را خشک که مرا برد» که پس از اولین اجرای این نمایش، شامگاه 17 آذر در تالار وحدت برگزار شد، کارگردان نمایش علی نرگسنژاد گفت: اجرای امشب بهترین اجرای شب اولی بوده که تا الان داشتم به هر حال همیشه در شب اول اجرا، ناهماهنگیهایی وجود دارد و چند روز نخوابیدیم و اراده کردیم که امشب اجرا را برسانیم. من از بهاره رهنما، پژمان جمشیدی ممنونم که فشارهای این روزها را تحمل کردند و این سختیها محصولش این بود که بهترین اجرای شب اول را داشته باشیم.
او درباره انتخاب پژمان جمشیدی برای بازی در این نمایش گفت: در اولین برخوردی که با پژمان جمشیدی برای انتخاب این نقش داشتم صداقت او به دلم نشست. البته صداقت نه از نگاه اخلاقی بلکه برای یک بازیگر صداقت به لحاظ تکنیکی خیلی مهم است، بازیگر باید صداقت درونی داشته باشد و پژمان جمشیدی هم با اشتیاق و با تمام وجودش این کار را انجام داد.
او افزود: من پیش از این با بازیگران زیادی کار کردم که تجربه اولشان در تئاتر بوده است ولی هیچ کس در مورد آنها هیچ صحبتی نکرد، پژمان جمشیدی برای من یک بازیگر بود نه یک فوتبالیست. او کسی است که توانست از پس انجام کار برآید.
در این جلسه حسین خطیبی روانپزشک و پژوهشگر اجتماعی به بررسی این نمایش از منظر روانشناسی پرداخت و در بخشی از صحبتهایش گفت: باید به سه چیز در هر تئاتری احترام بگذاریم. اول انتخاب کارگردان، دوم استقلال بازیگر و سوم اقتصاد تئاتر، چرا که حضور بازیگری مثل پژمان جمشیدی به اقتصاد تئاتر کمک خواهد کرد.
مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.
او ادامه داد: من همیشه این را میدانستم که تئاتر جای محترمی است و آدمهایی که از تئاتر میآیند، بسیار آدمهای محترمی هستند اما این موضوع را نمیدانستم که عرصه تئاتر آنقدر محصور است، فحشهایی که برای بازی در این کار به من دادند، زمانی که در پرسپولیس بازی میکردم از علی پروین نخورده بودم!
جمشیدی با اشاره به اینکه لذت بازی در این نمایش بیشتر از بازی در سریال «پژمان» برایش بوده است تصریح کرد: من فقط تمام تلاشام را انجام دادم تا آبروی کارگردان کار علی نرگسنژاد و بهاره رهنما را حفظ کنم، واقعا برای من تجربه عالی بود، مطمئنا بعد از فوتبال، بازی در این نمایش برایم لذت بخشترین کار بود.
بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر که در نمایش«بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» به ایفای نقش میپردازد، گفت: اجرای امشب بسیار خوب بود، من فکر نمیکردم امشب بتوانیم روی صحنه برویم. دو شبانه روز برای فراهم کردن شرایط اجرا نخوابیده بودیم ولی خوشبختانه همه چیز با امواج خوب تماشاگران پیش رفت.
او درباره حضور پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر در کنار خود ادامه داد: پژمان جمشیدی را من برای بازی در این کار معرفی کردم و امشب برای این تصمیم، رو سفید شدم. واقعا در طی این سالهایی که من تئاتر کار کردم، یکی از بهترین همبازیهای من در صحنه بوده است.
رهنما تصریح کرد: وقتی بازیگر مقابل خوب بازی نکند مطمئنا در بازی شما هم تاثیر منفی میگذارد و در پژمان جمشیدی آن حس بازیگری رد شده بود و کاملا توانسته بود خود را به حس فضای اجرا بسپارد.
به گزارش ایسنا، در نشست نقد و بررسی نمایش «بادی که تو را خشک که مرا برد» که پس از اولین اجرای این نمایش، شامگاه 17 آذر در تالار وحدت برگزار شد، کارگردان نمایش علی نرگسنژاد گفت: اجرای امشب بهترین اجرای شب اولی بوده که تا الان داشتم به هر حال همیشه در شب اول اجرا، ناهماهنگیهایی وجود دارد و چند روز نخوابیدیم و اراده کردیم که امشب اجرا را برسانیم. من از بهاره رهنما، پژمان جمشیدی ممنونم که فشارهای این روزها را تحمل کردند و این سختیها محصولش این بود که بهترین اجرای شب اول را داشته باشیم.
او درباره انتخاب پژمان جمشیدی برای بازی در این نمایش گفت: در اولین برخوردی که با پژمان جمشیدی برای انتخاب این نقش داشتم صداقت او به دلم نشست. البته صداقت نه از نگاه اخلاقی بلکه برای یک بازیگر صداقت به لحاظ تکنیکی خیلی مهم است، بازیگر باید صداقت درونی داشته باشد و پژمان جمشیدی هم با اشتیاق و با تمام وجودش این کار را انجام داد.
او افزود: من پیش از این با بازیگران زیادی کار کردم که تجربه اولشان در تئاتر بوده است ولی هیچ کس در مورد آنها هیچ صحبتی نکرد، پژمان جمشیدی برای من یک بازیگر بود نه یک فوتبالیست. او کسی است که توانست از پس انجام کار برآید.
در این جلسه حسین خطیبی روانپزشک و پژوهشگر اجتماعی به بررسی این نمایش از منظر روانشناسی پرداخت و در بخشی از صحبتهایش گفت: باید به سه چیز در هر تئاتری احترام بگذاریم. اول انتخاب کارگردان، دوم استقلال بازیگر و سوم اقتصاد تئاتر، چرا که حضور بازیگری مثل پژمان جمشیدی به اقتصاد تئاتر کمک خواهد کرد.
مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.