کد خبر 274208
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰

اولین سری مسابقات شنیداری چشمه جاری، از حدیث اول کتاب صوتی چهل حدیث امام خمینی (ره)(به خودآ) ،از تاریخ دهم دی ماه سال جاری تا 30 ام دی ماه همین سال برگزار خواهد شد.

گروه فرهنگی مشرق - مرکز امام ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری مسابقه ای شنیداری با عنوان چشمه جاری می نماید.



برای شرکت در مسابقه وارد سایت شده، فایل صوتی مورد نظر مسابقه را دانلود کرده و در فرصت های خالی خود آن را گوش می دهید. پس از گوش دادن به فایل صوتی، مجددا وارد سایت شده و به سوالات مطرح شده از همان فایل صوتی از طریق اینترنت پاسخ می دهید.

استفاده از قالب های جدید و خلاقیت در فعالیتهای فرهنگی جزو اهداف مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی است. پیش ازاین نیز این مرکز با انتشار کتابی تحت عنوان "به خودآ" عزم خود در انجام فعالیتهای فرهنگی در قالبی جدید و به دور از کلیشه های رایج را نشان داده بود.

لازم به ذکر است اولین سری مسابقات شنیداری چشمه جاری، از حدیث اول کتاب صوتی چهل حدیث امام خمینی (ره)(به خودآ) ،از تاریخ دهم دی ماه سال جاری تا 30 ام دی ماه همین سال برگزار خواهد شد.



جهت دانلود فایل صوتی و شرکت در مسابقه به نشانی اینترنتی www.chashmeh.com و همچنین www.razemandegar.ir مراجعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66970614 تماس حاصل فرمایید.

واحد مسابقات مرکز امام،ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی

هدایای این دوره از مسابقات عبارتند از:
نفر اول: 150000 تومان
نفر دوم: 100000 تومان
نفر سوم:  75000 تومان  
72 کارت هدیه 40000 تومانی  
 
 


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس