کد خبر 283389
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

علی پروین پس از سرپرستی باشگاه پرسپولیس بالاخره امروز در تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از سه روز اعتصاب قرمزپوشان، برای اولین بار در پست جدیدش در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد.
وی ابتدا جلسه‌ای 15 دقیقه‌ای با علی دایی داشت و دلایل دیر آمدن به تمرین پرسپولیس را شفاف برای او توضیح داد.

دایی نیز از مشکلات پرسپولیس برای او سخن گفت و سپس دقایقی قبل شهریار و سلطان به رختکن رفتند تا در جلسه‌ای بازیکنان را مجاب به شروع تمرینات کنند.

این درشرایطی است که دایی و پروین در این جلسه به توافقات خوبی رسیدند و پروین در خصوص چند جلسه گذشته خودش و رایزنی‌ها برای دریافت پول به دایی توضیحاتی داد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 0
    بازیکنای پولکی بی غیرت
  • نشناس ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 0
    اگر از پول بیت المال است حرامشان باشد انشالله .مردم برای یک سبد کالا با برنج هندی آلوده این طور تحقیر می شوند آنوقت یک سری آدم های لوث وبی فرهنگ با آن دریافتی های میلیاردی برای هر برد بازی پاداش های میلیونی میگیرند. یک سری دلال ومافیای فساد در این ورزش کثیف دور هم جمع شده وبا عنوان هائی .سلطان .جنرال .سردار.و..... مانند اختاپوس چسبیدهاندبه بیت المال خداوند ازآنها نگذرد.
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 0
    درحاليكه 80 درصد ليگ طي شده بود كه پروين آمد، چرا آنزمان اعتصاب نكردند؟؟؟ بايد 80 درصد قرارداد را گرفته بودند كه!!! دست دايي توي اين توطئه است! استيلي گفته بود او بي معرفت است! كاش بعد از حذف از جام حذفي انداخته بودنش بيرون
  • مهدی ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 0
    فکر میکنی اگه مستقیماً از بیت المال نباشه، از کجا اومده؟ خیلی از این مولتی میلیاردرهای به اصطلاح بخش خصوصی، از طریق رانت و زد و بند، به ثروت آنچنانی رسیده اند. باز هم از پول این مردم بیچاره است.
  • majid ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 0
    دولت تیمداری می کنه.تجارت کره و برنج و مس و اهن نفت و گاز و ماشین فروشی دلار فروشی و هزاران چیز دیگر که باید مردم می کردند. و دولت مدیریت کلان و گرفتن مالیات ومصرف در زیر ساختها و مردم محروم. اما متحیرم کی این درست میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس