کد خبر 284711
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

این افراد ‌باید پس از مراجعه به شعب بانک مربوطه نسبت به درخواست صدور کارت جدید اقدام نموده و از کاربر بانک مربوطه درخواست نمایند تا شماره کارت مربوطه در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت شد.

به گزارش مشرق، وزارت صنعت،معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرپرستان گرامی خانوار که مشمول طرح سبد کالای حمایتی بوده‌اند، دارای کارت بانکی نمی‌باشند و یا کارت بانکی آنها به هر دلیلی دچار مشکل شده است، باید پس از مراجعه به شعب بانک مربوطه نسبت به درخواست صدور کارت جدید اقدام نموده و از کاربر بانک مربوطه درخواست نمایند تا شماره کارت مربوطه در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت گردد.

در این اطلاعیه آمده است: شماره کارت مذکور 24 ساعت پس از انعکاس در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها در سامانه سبد کالای حمایتی فعال و قابلیت دریافت کالا خواهند داشت.

منبع: شاتا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین تهران ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    برگشت به دهه 60مبارک باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس