کد خبر 302545
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره اخراج تعدادی از نیروها بخاطر استفاده از مرخصی زایمان شش ماهه گفت: این اخراج ها در شرکت ها و سازمان های خصوصی انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم افتتاح کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه در پاسخ به سئوال خبرنگاران افزود:اگر دستگاه دولتی نیرویش را به این دلیل اخراج کرد، فرد می تواند علیه آن دستگاه شکایت کند.

سراج درمورد اتهام ب - ز، اظهار داشت: این پرونده پس از انجام تحقیقات به دادسرای تهران ارسال شده است.

وی همچنین درباره پرونده اتوبوس های اسکانیا نیز گفت: اسکانیا یک شرکت خصوصی است، از این رو سازمان بازرسی کل کشور نمی تواند به این پرونده ورود پیدا کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: اما این سازمان بر روند فعالیت سازمان استاندارد که مجوزهای لازم برای ورود اسکانیا را صادر کرده نظارت خواهد کرد.

قاضی سراج درباره پرونده ستاد سوخت نیز گفت: این پرونده هم مدتی است به دادسرای تهران رفته و باید نتیجه آن را از دادسرا پیگیر شویم.

یکی از خبرنگاران درمورد زیرمیزی گرفتن برخی پزشکان و ورود سازمان بازرسی کل کشور نسبت به این موضوع از سراج پرسید که وی جواب داد: به طور قطع سازمان بازرسی کل کشور بر هر کار خلاف قانونی ورود کرده و آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس