کد خبر 304777
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

در شرایطی هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص شد که گفته می‌شود در بین این افراد اعضای دو شغله نیز حضور دارند.

به گزارش مشرق، پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص شد اما پس از این انتخاب حرف و حدیث‌های زیادی برای اعضای این هیئت‌مدیره مشخص شده است. گفته می‌شود اولین تخلف در انتخاب هیئت‌مدیره پرسپولیس حضور افراد دوشغله است. طبق قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل دولتی مصوب 11/10/1373وکلای دادگستری وفق تبصره 4 آن قانون نمی‌توانند شغل دولتی داشته باشند.

یکی از اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس به نام خواجه‌وند که وکیل است و خادم او را یکی از اعضای پرتلاش هیئت مدیره می‌داند عضویتش در هیئت مدیره پرسپولیس منع قانونی دارد. البته افراد دیگری نیز در این لیست هیئت مدیره به عنوان اعضای دو شغله هستند که باید دید آیا وزارت ورزش برای این انتخاب‌ها جوابی دارد یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    0 0
    استیلی فقط بدنباله سر مربیگری تیم است و زادمهر هم پیش از این در سایپا سرپرست بود زمانیکه دایی سرمربی بود سایر اعضا هم هیچ کدام سابقه مدیریت ورزشی نداشته مثل دوره قبل از همین امروز قلدوریثهای دایی بیشتر و بیشتر خواهد شد
  • مغرب ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    0 0
    وكيل كه شغل خصوصي است و دولتي نيست پس فكر نكنم اشكالي داشته باشد وگرنه بايستي از مركز كاريابي تقاضاي بيكاران را براي هيات مديره بكنند چون هيچكس حاضر نيست شغل خود را از دست بدهد و براي يك مدت موقت رو هوا عضو هيات مديره اين دو باشگاه شود.
  • محمدرضا طلوعي ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    اقاي مونسان چرابايد بىش ازدوشغل داشته باشد.درضمن ايشان مدير عامل ورئيس هيئت مديره (سازمان منطقه ازاد كيش) نيز هستند. لطفا كمى نظارت داشته باشيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس