رکنی قبل از عید استعفای خودش را به ضرغامی داده بود و اصلا نیازی به عزل نداشت. شاید تصور ایشان این بود که اگر استعفا بدهد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

رکنی: مرا عزل کردند/ ماندگاری: تهیه کننده سمت خدا از خدا دور شد/ یک منبع آگاه: عزلی درکار نبود رکنی استعفا کرد//در حال ویرایشگروه فرهنگی مشرق - خبرش نسبت به دیگر اخبار مربوط به انتصاب‌ها و انفصال‌ها خیلی داغ تر بود. همه کنجکاو بودند که بدانند "صدور حکم برکناری برای تهیه کننده یکی از پربیننده ترین برنامه های شبکه سوم سیما یعنی سمت خدا" چرا و به چه علت صادر شده است.

این سوالی بود که ما هم در ذهن داشتیم. دوست داشتیم بداینم چرا تهیه کننده یک برنامه دینی بعد از تهیه حدود 1200 قسمت از یک مجموعه پرمخاطب یکباره برکنار شده و اصلا ماجرا از چه قرار است. این شد که به سراغ "عبدالمجید رکنی" تهیه کننده برنامه سمت خدا رفتیم تا همه چیز را از بان خودش بشنویم.


در یکی از برنامه های "سمت خدا" حاج آقا ماندگاری از تبلیغات درسیما انتقاد کردند. حرفشان این بود که مدیران رسانه که  آنتن را در خدمت آگهی های مصرف گرایی قرار دادند، دغدغه مردم را دارند و می گویند مردم شب عید می خواهند پنج تا سریال ببینند. این سریال ها خرج دارد و الان هم به هر دلیلی به ما بودجه نمی دهند. آقای ماندگاری آنجا یک فراخوان حمایتی دادند و گفتند مردم زنگ بزنید به صدا و سیما و بگویید که ما عید امسال سه تا سریال کمتر می بینیم اما شما دست تان را به سمت سرمایه دارای دراز نکنید.

این فراخوان با موج حمایت بالای مردم روبرو شد. یک موج حمایتی جدی که مردم پشت سر شما هستند شما از آرمان ها عقب نشینید و اینها به راه افتاد.  ولی این حرف خیلی برای مدیران صدا و سیما گران تمام شد و همان روز بعد از ظهر دستور عزل بنده صادر شد.

من تا الان در 1200 برنامه تهیه کننده بودم تا الان هم کسی با ما کار نداشته اما تا نهی از منکر کردیم، یک دفعه تهیه کننده ای شدیم که صلاحیت های مان سلب شده و الان کارآیی نداریم. و میخواهند با حذف بنده به برنامه ارتقا و کیفیت بدهند. حتی نمی توانند بگویند مدت قانونی من هم تمام شده.، چون هنوز تعدادی از برنامه هایی که با من قرارداد بسته اند باقی مانده است. از سال 1388 تا کنون که این برنامه با تهیه کنندگی بنده پیش رفته، بیش از 13 بار قرارداد این برنامه تمدید شده  و هیچ موقع هم مشکلی نبوده است، امروز سوال این است که چه اتفاقی غیر از قدم گذاشتن ما در عرصه اقامه معروف اجتماعی اتفاق افتاده است؟



رکنی دل پری داشت و مفصل از مشکلاتش در صداوسیما گفت از این که عزلش به ناحق بوده و نباید او را کنار بگذارند. اتفاقاتی که رکنی از آنها یاد کرد آنقدر برایمان جالب بود که تصمیم گرفتیم این بار به سراغ یکی از دو گزینه جدید برای تهیه کنندگی سمت خدا یعنی محمد مناجاتی برویم تا هم از برنامه های این تهیه کننده برای ادامه برنامه پرسیده باشیم و هم اتفاقاتی که برای رکنی رقم خورده را از زاویه دیگری بررسی کنیم.

رکنی: مرا عزل کردند/ ماندگاری: تهیه کننده سمت خدا از خدا دور شد/ یک منبع آگاه: عزلی درکار نبود رکنی استعفا کرد//در حال ویرایش


آقای رکنی از دوستان من است و نمی دانم چرا موضوعات را به این شکل مطرح کرده. برنامه سمت خدا یک برنامه دینی و معارفی است که  از اسمش پبداست باید "سمت خدا باشد. نه سمت شخص یا مسئول و مدیر خاصی! اما این را باید بدانیم که هر سازمان ضوابطی دارد که کارکنان در آن سازمان باید آن را رعایت کنند.

درست است که ایشان مدت طولانی تهیه کننده این برنامه بودند اما خب به هر حال قبل از ایشان هم کس دیگری بوده و بالاخره هر آمدنی یک رفتنی دارد. این سمت هم از شش ماه قبل به من پیشنهاد شده بود و به خاطر انتقادهای رکنی قرار بر کنار رفتن ایشان مطرح نبوده بلکه ارتقا کیفی برنامه مدنظر بوده است. برای آمدن من هم مدیران هیچ شرطی نگذاشتند اتفاقا این ما بودیم که شرط کردیم تغییرات کوچکی در برنامه ایجاد کنیم تا از حالت گفتگوی خاص خارج شده و زنده بودن آن آشکار شود.




***اما واقعیت ماجرا چیست؟
انگار قضایا آنگونه نبود که رکنی ادعا کرد. شاید هم مناجاتی نمی خواست ماجرا را همانگونه که واقعا رخ داده شرح بدهد‍! این بود که به سراغ دیگر مدیران سیما رفتیم. افرادی که هم به صورت کامل در جریان ماجرا بودند و هم  خیالمان از بابت اطلاعاتشان راحت بود.

پس از پرس و جو و چند تماس تلفنی اطلاعات خوبی کسب کردیم. ماجرا از این قرار است که آقای رکنی قبل از عید استعفای خودش را به ضرغامی داده بود و اصلا نیازی به عزل نداشت. این تهیه کننده تصور می کرد که اگر استعفا بدهد وصدای جنجالش را به گوش مدیر رسانه ملی برساندٰ بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

به هر حال مدیر شبکه و دیگر عوامل، مخالفتی با کنار رفتن رکنی نکرده و فقط از او می‌خواهند که شب عید را در کنار تلویزیون بماند و اردیبهشت ماه وقتی که قراردادش تمام شد برود.

نکته مهم دیگر آنکه "سمت خدا" اولین کار زنده رکنی بوده و قبلا کار شاخص دیگری در سیما نداشت.

گزارش ما آماده بود تا به روی خروجی سایت برود؛ اما وقتی برنامه روز دوشنبه (امروز) سمت خدا پخش شد، اتفاقی که فکرش را هم نمی‌کردیم افتاد. نجم الدین شریعتی مجری همیشگی این برنامه روی آنتن زنده تلویزیون از مردم خداحافظی کرد و دلیل رفتنش را هم کنار گذاشته شدن تهیه کننده برنامه یعنی "رکنی" عنوان کرد. نقل خاطرات آغاز برنامه از 5 سال قبل و حضور مستمر شریعتی به عنوان مجری این برنامه نشان از جبهه گیری اساسی تیم رکنی روی آنتن زنده داشت. چند جمله مظلومانه از شریعتی کافی بود تا کارشناس برنامه یعنی حجت الاسلام فرحزاد نیز به تعبیر خودش تحت تاثیر قرار گرفته و صحبت های تندی به نفع رکنی و علیه مدیران سیما مطرح کند.




***سخنی با نجم الدین شریعتی
آقای نجم الدین شریعتی بزرگوار! جوان خوش برخورد و با استعداد این روزهای تلویزیون! بی حاشیه بودن در صداو سیما برایت سخت بود که یکباره این چنین خودت را در ورطه حاشیه ها انداختی؟ خیلی خب! حالا به صدر جدول رقابت مجریان حاشیه دار رسیدی. مجریانی که با آنتن زنده روبروی مردم می نشینند و از مشکلات شخصی خودشان حرف می زنند؛ از این که یک مدیری به یک تهیه کننده جفا کرده و چنینش را چنان کرده.

شما مجری خوبی بودی و البته هستی؛ اما ای کاش دست حاج آقا فرحزادی را در حنا نمی‌گذاشتی تا او هم سفره دلش را جلوی دوربین پهن کند و "تبلیغ" کند برای یک تهیه کننده ای که پنج سال تهیه‌کننده یک برنامه بوده و مدیران نیز ار هیچ حمایتی برای خودش و برنامه‌اش دریغ نکردند! رکنی خودش گفته بود تبلیغ روی آنتن زنده خوب نیست و عمو پورنگ را به خاطر چیپس و پفک سرزنش می‌کرد حالا چه شد که شما تمام مدیران رسانه را در یک کفه ترازو و تهیه کننده برنامه خودتان را در کفه دیگر گذاشتید تا بگویید او از همه بهتر است! این تبلیغ نیست؟

خودت این را بهتر می دانی که موفقیت یک برنامه فقط مربوط به تهیه‌کننده نیست. مستمر بودن برنامه، ساعت پخش بسیار مناسب، توجه ویژه مدیران رسانه، داشتن یک مجری توانمند مثل خودت و از همه مهمتر حضور روحانیون شاخص و سرشناس در کنار هم باعث شدند "سمت خدا" پرمخاطب شود. بودجه هم که ماشا الله کم نبود تا خدایی نکرده کارتان به تبلیغ فلان بانک و بهمان بیمه شخص ثالث نرسد.

مجری خوب و حزب الهی سیما! پسر خوب روی آنتن دم ظهرهای این چندسال مردم ایران! برای ارتقا سطح کیفی یک برنامه شاید لازم باشد گاهی یک تغییراتی در چیدمان مهره های آن داده شود. این اتفاق هر روز در شبکه ها و برنامه های مختلف سیما رخ می دهد؛ اما این همه جنجال ندارد. که اگر داشته باشد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. حرفی نمانده جز این که نا امیدمان کردی این دم آخری. خدانگهدارت. 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 372
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 66
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    همه شما همینطوری هستید !!! چرا تعجب می كنید ؟؟؟!!!!!!!!!!
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    3 0
    واقعا برای شما با این تحلیل چرت و غلط متاسفم
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    3 0
    حق با آقای شریعتی و و دیگر همکارانش هست...
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    1 0
    "... بودجه هم که ماشا الله کم نبود تا خدایی نکرده کارتان به تبلیغ فلان بانک و بهمان بیمه شخص ثالث نرسد. " مگر این برنامه چقدر بودجه دریافت کرده؟ با این ریخت و پاشهای میلیاردی صداوسیما برای بعضی برنامه ها ، رقم بودحه برنامه ای مثل سمت خدا اصلا به چشم هم نمیاد..
  • سمت خدايي ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    2 0
    با سلام حالم از اين طرز بيان و افكار تون بهم مي خوره خيلي بد قلم ميزنيد و خيلي دنيا و منافع دنيا رو مد نظر ميگيريد مشرق در افكار و گفتارت تجديد نظر كن
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    کی راست میگه قاط زدم بابا
  • امیر تبریز اوغلی ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    دولت تدبیر و تاب انتقاد در حد المپیک
  • میلاد ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    منم از حرفای شریعتی و فرحزادی خوشم نیومد به مردم چه ربطی داره که یه تهیه کننده قرار عوض بشه؟
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    آفرین مشرق خیلی تحلیل خوبی بود
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    به نظر من مدیر مسئول مشرق باید بابت این نامه عذر خواهی کنه.
  • ایمان ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    آفرین بر مشرق! دل ما پر از غصه بود. آمدیم که با حمایت شما از آقای رکنی و شریعتی و کارشناسان بسیار خوب برنامه کمی آروم بشیم که مزخرفات شما هم هیزم آتش دل ما شد. وقتی آقای فرحزاد فرمودند چند ماه است که در جلساتی حتی تا 5 ساعت با مدیران صحبت کردیم و روی ما را زمین انداختند و از مراجع و حتی مقام معظم رهبری خواهش کردند که در این ماجرا دخالت کنند شما کی باشید که اظهار نطر این چنینی بکنید. والله حالم بد شد از این برخورد و این نوع برخوردها. امثال ما فقط همین برنامه های مذهبی را میبینیم و سهم ما از این همه هزینه دو سه تا برنامه است که یکی یکی تهیه کننده ها و مجری هاش را کنار می گذارند. خدا ان شاءالله همه را هدایت کنه.
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    حرفت کاملا دروغه ایشون رو قبل از عید برکنار کردند در ضمن فکر نمیکنم یه روحانی مثل آقای فرحزاد به خاطر تو منگنه بودن همچین حرفی زده باشه تهمت بدی زدید
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    شرق واقعا تاسفم از شما لااقل توقع نداشتم حرف شرق و ابتکار و ارمان و باقی زنجیره ای ها را بزنید
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعا دارم گیج می زنم کی راست می گه
  • مجید رحمانی ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    تحلیل چیه؟ گفتگو با تهیه کننده قدیم و جدیده چرا جو میدی؟
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    این مقاله از شما بعید بود واقعا اگر لوگوی سایت را نمی دیدم می گفتم در سایت های ضد ارزشی نوشته شده است من آقای رکنی را نمی شناسم اما شیکه ۳ با برنامه هایی چون ۹۰ مواضعش را می سنجم و واقعا نمی توانم بگویم علمای کارشناس برنامه دروغ می گویند .
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    آخ شرمنده اشتباهی منفی دادم
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    شریعتی از تریبون سیما استفاده شخصی کرد
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    چه افتضاحی بار اوردی مشرق حتی اندک طرفدارنت هم با این تحلیلت مخالفن...!!!!
  • عليرضا ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    يك لحظه فكر كردم دارم فرارو ، انتخاب يا خبرآنلاين ميخونم! واقعأ اين علني كردن اختلافات بود، همه از اين بركناري موضع كرفتند كه آقاي نوباوه دبير شوراي نظارت هم كفتند بررسي ميكنن. همه اين اساتيد بزركوار كه در برنامه بودن ، دارن ميكن اينكار اشتباه هست اون وقت شما ميكيد آقاي فرحزاد رو به اشتباه و احساس وادار كرد،خجالت بكشيد و از آقاي شريعتي و فرحزاد عذرخواهي كنيد. ياحق
  • ناشناس ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    حالا شما چرا داری از کار نامناسب دارابی و ضرغامی حمایت می کنید ؟؟؟؟ اگر به فرض هم رکنی خودش استعفا داده بود این آقایان نباید اجازه میدادند هم زمان با طرح انتقادات او از سیستم بانکی و مدیران تلویزیون از برنامه جدابشه تا این مسئله ی برکناری تداعی بشه پس معلوم میشه که یه چیزایی بوده. تازه گنده تر از رکنی هم یعنی شهیدی فر با یه انتقاد کوچولو برکنار شد. شما یا واقعا وضعیت صدا و سیما را خبر ندارید یا دارید لاپوشانی می کنید. متاسفم
  • ناشناس ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام به نظر من مدیر سایت مشرق باید برکنار شود که از رسالت ذاتی خود خارج شده وبا این تحلیل های نابجا مخاطبین اصلی خود را از دست میدهد. شماهم ادامه دهنده راه همین دولت هستید
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    چه تحلیل مسخره ای
  • میترا1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    من نمیدونم حق بجانب کیه وقضاوت نمیکنم ولی اینو میدونم که همه چیزمون شده باند بازی وقبیله گرایی ! واسه اینه که فرهنگ همیشه مظلومه و پیش رفت نمیکنه ! الهی اللهم عجل لولیک الفرج
  • ناشناس ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعا برای مشرق و موافقین مشرق متاسفم.طرظ تفکر شما بیشتر به مغربی ها شبیه اس!!!!!!!!!!!!! وقتی علمای مذهبی جامعه ما طرفداری خود را از یک قشر اعلام میکنند به جای حمایت از آنها و مجری مذهبی صدا و سیما این مزخرفات را در سایت پخش می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! آیا واقعا به دنیایی دیگر اعتقاد دارید که اینگونه قضاوت می کنید؟؟؟؟ کانلا مشخص است که در طول این 5 سال حتی به اندازه 5 دقیقه هم از این برنامه پربار بهره نبردید.
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    1 0
    مشرق جان دلبندم میشه به من بگی به منظورت از "ساعت پخش بسیار مناسب" چی بوده ...میدونی ساعت پخش مناسب چیه ؟ چه برسه به بسیار مناسب ؟ وقتی همه خوابیم سمت خدا تکرار میشد... البته شاید بعضیا اون ساعت بیدارن و دارن....تماشا میکنن....آها منظورت از ساعت پخش مناسب این بود.... ای دنیا....
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق این ادبیات مال شما نبود . خیلی خودتو سبک کردی .
  • یک دوست ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    عزیزان سمت خدا الان یک امتحان بزرگ را درمورد قضاوت کردن پس میدهید.مواظب باشید.چیزی را که اطلاع کامل ندارید قضاوت نکنید.شریعتی فقط یک خدا حافظی کرد گندش نکنید.بعضی از پروبال دادن به یک موضوع لذت میبرند.
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق جان لازم می دونم ماجرا دقیق تر بررسی بشه!
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    آقای رحمانی تحلیل قسمت اخر هستش (( سخنی با نجم الدین شریعتی ))
  • طالب حقیقت ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعا مقاله بدی بود من قبلا خیلی به مشرق ارادت داشتم ولی با این مقاله فهمیدم چطور میشه با سفسطه و مغلطه حتی شخص بزرگواری مثل حاج آقای فرحزاد را تخریب کرد. مشرق یه نگاهی به مثبت و منفی ها بنداز حساب کار دستت بیاد. خیلی سبک بود این مقاله تون. جبران کنید.
  • مصطفا ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعاً برای مشرق بابت این تحلیل متاسفم! اصلاً برخورد مدیران سازمان بابت یک مطلب حق که مستند به قانون سازمان و مبیانات رهبری است باید اینگونه باشد؟ این مصلحت اندیشی های شما که یک وقت وجهه سازمان خراب نشه، اصلاً مناسب یک رسانه که باید مستقل باشه و دنبال حق باشه درست نیست. کاملاً جانب دارانه و یک طرفه مطلب رو نوشتید. اصلاً از مشرق توقع نداشتم.
  • مهدی ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    ما میگوییم عجب!!! آقای مشرق! شما به جای اینکه از تنها برنامه ای که در صداوسیما دارد فرهنگ سازی و جریان سازی میکند حمایت کنید، اینطور موضع گیری میکنید؟
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعا برای این مجری و این تهیه کننده متاسفم
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    بله. مقاله بسیار بدی بود و خوانندگان مشرق را شوکه کرد.
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    جناب مشرق برای اولین بار تحلیلت کاملا مزخرف بود
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    فکر کنم مشرق رو هک کردن
  • امین الاسلام ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق عزیز حقیقتا از شما توقع این تحلیل آبکی را نداشتیم پاک ناامید شدیم بدجوری زدی تو جاده خاکی و اعتبار یکی از بهترین سایتهای انقلابی زیر سوال رفت چه اصراری دارید راجع به چیزی که اطلاع کافی ندارید اظهارنظر کنید
  • محمد ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    سوال من از مشرق این است که ایا اینگونه موضع گیری شما به سمت خداست؟ اگر تنها مسأله تمام شدن قرار داد بود چر اقای فرحزاد فرمودند: چند ماه است که در جلساتی حتی تا 5 ساعت با مدیران صحبت کردیم و روی ما را زمین انداختند. چه موضوعی بوده که روی آنها را زمین انداخته اند؟ شما که داعیه اطلاع رسانی صحیح و حقیقت را دارید چرا به این قسمت سخنان توجه نمی کنید.
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق چرا به یک باره تغییر موضع 180 درجه دادی؟ تا دیروز که حمایت بود الان شد مقابله؟ نمی‌بینی امروز هم آقای شریعتی هم پنج کارشناس موضع گرفتند؟ آقای فرحزادی فکر کنم به عنوان یکی از پنج نفر در همه ماجرا بود و جوانب را بهتر می‌داند! ای کاش مسئول بخش فرهنگی در ممیزی این مقاله دقت بیشتری میکرد که وجه کل مشرق در نظر مخاطبان تخریب نشود.
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    وااااااااااای مشرق دارم از دستت آتیش میگیرم اخه پدربیامرز توی صداو سیمای جمهوری اسلامی اگه برای این چیزها پول خرج نکن پس برای چی خرج کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو کل صدا و سیما چندتا برنامه ی عالی نه خوب مذهبی داریم؟؟؟؟؟ به اندازه ی انگشتهای یک دستت میشه؟؟؟؟ حالا که یک برنامه تونسته مردم رو جذب دین کنه شما دارید جوش بودجه رو میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟ کاش یک ذره از وهابی یاد بگیرید تو کل دنیا هرکس ضربه ی کوچکی بتونه به شیعه وارد کنه از مال دنیا بی نیازش میکنن بعد شما....!!!!!!!!!!!!! واقعا دارم منفجر میشم براتون متاسفم
  • علی ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    تا روزی که آن 17 نفری که فرج الله سلحشور گفت در تلوزیون وجود دارد تبلیغ سرمایه داری خواهد شد آن 17 نفر بهائی را به مردم معرفی و اخراجشان کنید فقط خرابکاری راه می اندازند
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    من دیگه تلوزیون نگاه نمیکنم پرتش میکنم بیرون این جعبه مزخرف رو
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    آیا علنی‌کردن اختلافات روی آنتن زنده، "سمت خدا" بود؟ بله بود
  • بصیر ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    از مشرق غیر از این انتظار داشتم. مشرق تجدید نظر نکند اعتمادی که برای مخاطبین به وجود آورده را از دست می دهد.
  • رضا ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق مثلا تو بی طرفانه قلم زدی اونم از تریبون رسانه ؟!!!
  • حامد ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    جا خوردم چنین نوشته هایی رو تو مشرق خوندم. از آقای مناجاتی که یکی از تهیه کننده های موفق برنامه های دینی هستند هم توقع نداشتم که برای تصاحب یک برنامه دینی دیگر زیراب دوست و بردار دینی خودشو بزنه.
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مطلبتان سفارشی بود خیلی تابلو. نوشتم که نگی مردم نمی فهمند
  • مانی ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مردم این برنامه و عواملش رو دوست داشتند.هزارتا برنامه دیگر دینی هست چرا اونا نگرفته؟ این حق مردم بود که بدانند چه شده
  • هوتن ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق فکرکنم بازم ماست و ترشی باهم خوردی
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    علنی کردن کار خوبی نبود
  • مانی ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    این تحلیل واقعا غلط بود.بعد از اتفاق تلفن را برداشتم به یکی از دوستان حاج آقا ماندگاری زنگ زدم،ایشونم ناراحت بود و گفت حاج آقا احتمالا دیگه نمیره برنامه سمت خدا بعد مشرق عزیز! حاج آقا فرحزادی شاگرد برجسته آیت الله بهاالدینی و از اساتید بزرگ اخلاق حوزه ها نمیاد دروغ بگه جلوی 75 میلیون آدم که ما ریش گذاشتیم تا اختلافات حل بشه و نشد...
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    از آب گل آلود ماهی نگیر طرفدارای مشرق زیادن ولی با این تحلیلش مخالفن اینم مستقل فکر کردن مخاطباشو میرسونه نه اینکه مثل بعضیا تو بعضی خبرگزاریا نخونده لایک کنن
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    چرا مجری و تهیه کنندگانی مثل عادل فردوسی پور تغییراتی چیدمانی ندارند
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    تنها برنامه ای که بوی خدا میداد سمت خدا بسته شد لطفا از سمت دیگری بروید
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعا برای مجری برنامه متاسفم
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مجید جان گفتگو کجا بود. اگه راست میگن متن مصاحبه ها رو منتشر می کردند
  • یوسف ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام منم مخالفم! چه اشکالی داره مردم بدونن چه اتفاقاتی پشت پرده می افته؟ البته نه همه مسائل خصوصاً مسائلی که با امنیت ملی و اجتماعی یک کشور سرو کار دارن. ولی چنین مسئله ای که یکی از برنامه های جذاب پرمخاطب دینی هست باید براش فریاد زد! یادته مشرق روزشنبه که خبر عزل آقای رکنی رو زدی همین پیش بینی رو کردم!!؟؟ ولی سانسور کردی!! دیدی بیراه نگفتم!؟ خیلی خوب شد که علنی شد! حالا مردم باید قضاوت کنند اونم بخاطر یک برنامه مذهبی عالی که تو عمر صدا و سیما مشابهش از تعداد انگشتان یک دست هم تجاوز نمی کنه! مسئولین باید پاسخگوی مردم دینمدار باشند!ما منتظریم
  • ابراهیم ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    این عوض کردن موضع نشان از نفوذ مدیران به این سایت ها داره آفرین به این آزادی بیان
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق برای اولین بار، برات متاسفم
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 1
    روحانی مچکریم
  • بیتا 0 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    تحلیل بسیار نادرستی بود، من با جناب آقای رکنی و آقای شریعتی موافقم، تا کی باید زیر بار حرف زور رفت؟؟
  • هموطن ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق جون، از شما بعید بود!!
  • ناشناس ِ ايرانی ِ مسلمان ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    اگه راست ميگيد رضا رشيد پور كه به صدا و سيما توهينم كرد 5 سال پيش حالا چرا داره برميگرده؟؟ اگر راست ميگيد چرا جهت بهبود كيفيت نود و در اومدن از اين همه حاشيه های بی مورد عادل فردوسی پور و عوض نميكنن؟؟ چون از همين حاشيه ها نون ميخورن... بس كنيد... بس كنيد... اگه حرفاتون صحت داشت كارشناسان اين برنامه اينطور اعتراض نميكردن...
  • بیتا 0 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    یه برنامه سمت خدا برای ما جوونا مونده بود که به لطف آقایان، اونو هم ازمون گرفتن، خدایا پس کی امام زمانمون رو میفرستی؟ خسته شدیم!
  • مسعود ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    به جای تحلیل ، تحمیل افکار در این مطلب موج میزد. مثال : آقای نجم الدین شریعتی بزرگوار! جوان خوش برخورد و با استعداد این روزهای تلویزیون! بی حاشیه بودن در صداو سیما برایت سخت بود که یکباره این چنین خودت را در ورطه حاشیه ها انداختی؟ آقای شریعتی اصلا نیازی به مطرح شدن نداره. در ضمن سمت خدا یعنی هرچی خدا گفته رو باید بگی. وقتی این برنامه نهی از منکر کرد ، مسئولین خوششون نیومد و با بهانه های واهی تهیه کننده رو انداختن بیرون. من بویسله این برنامه دگرگون شدم ، امیدوارم که به روال سابق برگرده. از همه ی دوستان هم میخوام که به سایت مراجع برن و از این بزرگواران درخواست پا در میانی کنن.
  • رهنما ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    اینم از آثار امر به معروف و نهی از منکر
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    چشمام چپ شد از بس تو نمایشگاه کتاب دنبال غرفه سمت خدا گشتم، پس این داستان سر دراز داشته
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق واقعا افتضاحی گل به خودی اسمت رو بذار مغرب
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مسوولان فقط لقلقه ی زبانشان "مردم" است، وگرنه در عمل خواسته ی مردم هیچ اهمیتی ندارد!
  • محمد ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    ازهمه چيز که بگذريم،چرا تلويزيون ما رو سرمايه دارها زير سلطه دارن؟يعني يه جور سلطه نظام سرمايه داري!!!
  • مهدی ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    به راستی که شیطان قویست...
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    ضرغامی مچکریم
  • امينه ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    روحاني و مشرق نيوز مچكريم ! مطرح كردن اختلافات درباره فوتبال و ورزش جايز و زيباست اما مطرح كردن اختلافات درباره ي فرهنگ و برنامه تلويزيوني زشت و سليقه اي و خود خواهانه و .. ست؟ باز هم مچكريم از اين همه فكري كه براي اين خبر بخرج داديد!
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    موافقم مخصوصا قسمت "اما واقعیت ماجرا چیست؟ " خیلی چرت و بی مغز و ساده انگارانه بود
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    با نظر مشرق‌نیوز موافق نیستم !!!
  • کوثر ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعا تحلیلتون خنده داره! ساعت پخش بسیار مناسب!( ساعت پخش هنگام استراحت نیمروزی و تکرار ساعت 5 صبح به نظر شما خیلی مناسبه؟؟؟) کدوم حمایت که توی این 5 سال حاضر نشدند یه ساعت پخش شبانگاهی پر بیننده به این برنامه بدن!!! علت موفقیت سمت خدا، خلوص نیت دست اندرکاران برنامه و روح تشنه معارف مردم هست نه حمایت مدیران.
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    انتظار داشتم این مطلب رو از سایتهای اصلاح‌طلب بخونم
  • علی ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    همش تقصیر دولته که فتنه کرده وبودجه صداوسیمارونمیده
  • علی یوسفی نسب ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    از این قضیه اطلاع خاصی ندارم و قصد وارد بحث شدن رو هم ندارم اما نوشته بودید "مستمر بودن برنامه، ساعت پخش بسیار مناسب، توجه ویژه مدیران رسانه، داشتن یک مجری توانمند مثل خودت و از همه مهمتر حضور روحانیون شاخص و سرشناس در کنار هم" واقعا ساعت پخش برنامه سمت خدا یه ساعت بسیار مناسب بود؟!!!!! روحانیون این برنامه نمی دونم سر شناس بودند یا نه اما من که اکثر اونها رو پس از شرکت در این برنامه شناختم نه قبل از اون ...
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    جنگ بین مردم و کله گنده های صدا و سیماس!!! مشرق مدیونی اگه نظرمو نذاری
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    این از اثرات امر به معروف و نهی از منکره
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    ناشناس 18:09 احسنت
  • حق شناس ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    از حاج آقا فرحزاد با این سن و سال و نجم الدین شریعتی با این متانت بعید بود از رکنی در دام رکنی بیافتند و دین را پای یک فرد قربانی کنند . در اسلام افراد را قربانی دین می کنند نه دین را قربانی افراد !
  • واقع بین ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    اگر امر به معروف مسئله شخصی و پنهانی پس تبریک تولد بچه فلانی وازدواج بهمانی به مردم مربوط که با هزینه بیت المال از انتن پخش زنده به زندگی خصوصی خودشون میپردازن چیه واقعا متاسفم که دوست دارند مردم کور وکر باشند
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق من قبلاً هم گفتم که شما بین خودتون نفوذی دارین، خراب کردین برادر، خراب
  • مصطفی ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام وقتی که فساد همه گیر می شود و یک مرکز فرهنگی که داعیه فرهنگ دینی و انقلابی دارد و منسوب به رهبری است در فساد در حال غرق شدن است تنها حرکاتی این چنینی است که شاید روزنه امیدی بر اصلاح ایجاد کند که امام حسین(ع) در راه احیای امر به معروف و نهی از منکر شهید شد
  • ناشناس ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    تحلیلت چند واست آب خورده نویسنده محترم؟؟!!
  • سمت خدایی ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام، منم اگه جای آقای شریعتی بودم، حاضر نمیشدم با تهیه کننده ی ديگه ای به کارم ادامه بدم!
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مثل اينكه شما فكر كردي مردم واقعا بي سوادن كه همجين تحليل مزخرفي رو تحويلشون ميدي.
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    چرا همه ی نظرارو نمیذاری مشرق؟؟ مشکوک میزنیا
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    بوی جیره ضرغامی میاد مشرق باید عذرخواهی کنه. به خاطر انتقاد از آوار تبلیغات بانک ها این برنامه خوب . موثر رو تعطیل کردن. ننگ به چشم مدیران هوادار سرمایه داری
  • یک طلبه ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    بابت تحلیل ناقص و جهت دار شما متاسفم
  • الف ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    عوضش حسنی و رشیدپور برگشتند و چندی بعدهم محمدحسینی از آنور اب میاید.چه بلایی سر مجری خوب برنامه امروز و فردا آمد ، اونهم قراردادش تمام شده بود . مترجم سخنرانی مرسی چرا آنکار را کرد .هی شبکه اضافه کنید ؛ به امید روزی که هر ایرانی یک شبکه داشته باشد
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    اوغلی خان آخه چه ربطی به دولت داره. دولت هیچ دخالتی در صدا و سیمانداره
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق جان شما هم به صدر جدول رسانه های حاشیه دار رسیدی، آفرین
  • علی ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    یکطرفه گل درشت . خجالت خوب چیزیه
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق جان شما هم به صدر جدول رسانه های حاشیه دار رسیدی، آفرین
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    چه ربطی به روحانی داره؟
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق منتظر جوابیت به این همه اعتراض طرفدارانت به این تحلیل نادرست هستم اگر نه که ارزشی برای خوانندگانت قائل نیستی.
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق جان شما هم به صدر جدول رسانه های حاشیه دار رسیدی، آفرین
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    من خواهرزاده ام سالهاست در شبکه 3کار میکند و تو اطاقش عکس بزرگ خواننده فتنه گر را زده است ؛ چه انتظاری از یک همچو سازمانی داریم .
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    نه شرق بزاره بهتره
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق من تقریبا با 99درصدتحلیل هات درباره موضوعات مختلف موافقم ولی بااین نه ! حق باشریعتی واقای فرحزاده ازنظرمن این کارشون که رو انتن درباره این موضوع حرف زدن کاملا سمت خدایی بود زورگویی مسیولای صداوسیما هم حدی داره هرشب هرکانالو میزنی یه فیلم نداره ادم خودشو سرگرم کنه یه برنامه درست وحسابی نداره که اموزنده باشه . همین باعث میشه مردم برن سمت چیزای دیگه هرچی مجری توانمند وبرنامه توانمند بود به دلیل اینکه ازاقایون انتقادکرده بودن درشو تخته کردن هیچی نگفتیم تا اینکه به اینجا رسید که برنامه ی که دینی ومذهبی هم هست به خاطرانتقادهایی که کارشناسه برنامه داشته میخوان یه جوری تعطیلشو
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق جان با تایید کردن همه ی نظرات به مخاطبات ثابت کن اعتماد به تو کار درستی بوده
  • اوج ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    تحقیق کن از دیگر خبرگزاری ها رجانیوز فارس مهر تسنیم نسیم تابناک جهان نیوز تحقیق کن...
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق من تقریبا با 99درصدتحلیل هات درباره موضوعات مختلف موافقم ولی بااین نه ! حق باشریعتی واقای فرحزاده ازنظرمن این کارشون که رو انتن درباره این موضوع حرف زدن کاملا سمت خدایی بود زورگویی مسیولای صداوسیما هم حدی داره هرشب هرکانالو میزنی یه فیلم نداره ادم خودشو سرگرم کنه یه برنامه درست وحسابی نداره که اموزنده باشه . همین باعث میشه مردم برن سمت چیزای دیگه هرچی مجری توانمند وبرنامه توانمند بود به دلیل اینکه ازاقایون انتقادکرده بودن درشو تخته کردن هیچی نگفتیم تا اینکه به اینجا رسید که برنامه ی که دینی ومذهبی هم هست به خاطرانتقادهایی که کارشناسه برنامه داشته میخوان یه جوری تعطیلش کنن .
  • انصاف ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    دقیقا کجاش خوب بود؟!!! حتی اسم تهیه کننده جدید رو هم اشتباه نوشته!
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    موافقم صددرصد
  • اعتدال ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعیت چیز دیگری است دوستان این تحلیل از مشرق خیلی جای بحث دارد واقعا بیشترتحقیق کنید اگر این ماجرا از این قرار است که میگویید دو نکته میگویم:1.آقای فرحزاد روحانی خوبی است ودین خود را به دنیای دیگری نمیفروشدپس حرفشان حق وار است و خالی از تبلیغ 2.اگر ماجرا این است دیگر رسانه ها چرا جور دیگری نوشته اند؟!یعنی تمام خبرگزاری ها از روی بی اطلاعی و جو زدگی نوشتند و فقط شما با تحقیق فراوان به این موضوع رسیده اید؟ بهترنیست جای چند نفر از مدیران به سراغ چند نفر از عوامل برنامه و یا خود کارشناسان میرفتید؟!!!
  • کارمند صداوسیما ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    چند سال اخیر چند بار نیروهای ایثارگر وجانباز دراعتراض به این مسایل دسته جمعی به حوزه ریاست و دفتر آقای ضرغامی رفتند و فکر میکردند با کسوتی که دارند مسیولان احترام آنها رادارند و توجه خواهند کرد ولی چنان با بی احترامی و توهین وتحقیر مواجه شدند که پس از آن ساکت شدند و با خودخوری میسازند. البته شخص ضرغامی اینگونه نیست و حفظ ظاهرو.....دارد ولی متاسفانه بسیاری از منصوبان و مدیران او واقعا این چیزها برایشان مهم نیست و اهمیتی به نیروهای متخصص و حزب الهی و خدوم و ایثارگر نمیدهند.
  • امیر ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    خاك بر سرتون با اين لحن صحبتتون اخه حزب اللهی نمای عقده ای ملت 5ساله با این برنامه و مجریش و کارشناساش خو گرفتن آخه عقده ای برو تو جامعه ببین ؛ مردم آخوند منبری رو با روحانی های سمت خدا میشناسن تعلیم دینی رو با برنامه سمت خدا می شناسن یهو واسه گنده کردن خودت زدی زیر اعتقادات مردم اخه اگه یکم شعور داشتی می فهمیدی که اگر هم کار بدی کردن نباید گندش کنی تا مردم بگن بیا اینم دین دارهاش قضیه مجري ماه رمضون شبكه يك رو يادت نمیاد که چه حرفایی پشت سر حزب اللهی ها رفت به خاطر یه مجری ،چرا چون قضیه اون رو هم الکی گنده کردن اینو ننوشتم منتشر کنی فقط برو توبه کن از ضربه ای که به قشر مذهبی زدی نمیدونم اون همه امام صادقی ریختن تو مشرق چیکار میکنن دنبال بازی ان همشون
  • غمگین ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    ما برنامه ی سمت خدارو با آقای رکنی و آقای نجم الدين شریعتی و تمامی کارشناسان خوبش میخواهیم، ولا غیر
  • بینام62 ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق واقعا که.فکر کردی هر چیزی رو میتونی به خورد مخاطب بدی
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مسئولان صدا و سیما، گاف بزرگی دادند!!!!!!!!! مشرق یه وقت نظرمو نذاریا، از چشم بزرگان میافتی!
  • مهدی ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعاکه اینه صدا وسیمای مملکت امام زمانه؟همون طوری که برنامه یاد خدا رابایکدکردین حالا نوبت سمت خدا رسیده؟اصلا طاقت حرف حق و انتقاد رو ندارین.لعنت خدا بر...
  • رضا ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام مشرق واقعا افتضاح بود اگر خودش استعفا داده بود که کارشناسان برنامه این همه خواهش از میران سیما برای ماندن اقای رکنی نمی کردند......ولایت مداری مدیران سیما معلوم شد...گناه این برنامه این بود که از مدیران سیما می خواست به دستورات مقام معظم رهبری گوش بدهند همین.....با این وضعیت چطور مشرق از احمدی نژاد و اقای روحانی و دیگران می خواهد ولایت پذیر باشند... مشرق این مطلبب بردار خیلی از شما ناراحتم
  • مهدی ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    چرا الکی از اقدام مغرضانه و با قصد و غرض صدا و سیما حمایت می کنید؟ در ضمن گاهی برای رفع برخی مشکلات و در جریان گذاشتن مردم باید علنی کرد.
  • ابراهیم ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    اینکه حرفای کی درسته رو کار ندارم اما لحن این متن خیلی بد بود
  • محمدابراهیم ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    متاسفم برای مشرق...
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    دولت متشکریم
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    اه اه متاسفم مشرق متاسفم برات
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    دولت تدبیر، صدا و سیما رو هم خرید، منتظر خوانندگی زنان و پخش زنده شوی لباس مانکن های ایرانی باشید!
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    نظرم راجع به مشرق عوض شد فکر می کردم یک خبر گزاری بی طرف و ارزشیه به دست آوردن اعتماد خیلی سخت و زمان بره اما از دست دادن اون کار چند دقیقه هست که مشرق این کار رو کرد من به شخصه دیگه خبر های مشرق رو با تردید می خونم و باید خبر هام رو در یک خبر گزاری دیگه دنبال کنم مشرق دیگه ارزشی نیست.
  • منصور ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    ازآنجاییکه نام برنامه سمت خدا بود نه برای خدا ،لذا این جنگلوک بازی ها طبیعی هست ،اگر کار برای رضای خدا بود جابجایی به هر دلیل دعوا ندارد چند صباحی دیگران برای خدا کار کنند شما هم در خفا برای خدا کارکن ،با این ادا واطواری که در آوردید سمت صفحه تلویزیون وریا بیشتر تداعی میشود تا سمت خدا ،ماه رجب ماه استغفار هست پس بیاییم باهم از ریا کاریها توبه کنیم
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    اینا هرجوره میخوان از ضرغامی دفاع کنن. چون اون بابا اسم خودش را گذاشته اصولگرا ولی در عمل یه اصلاح طلب است
  • یه بیننده ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    اره واقعا گفتی با این تحلیل چرت وغلط منم متاسفم چند سال پیش هم این مشکل برای برنامه نود پیش اومد شما که تحلیل میکنی و میگی تغییرات عادیه پس چرا اقای فردوسی پور تا حالا هنوز تهیه کنندست این حرفها وتحلیل شما هرگز هرگز یک ذره هم از اعتبار اقای شریعتی پیش ما کم نمیکنه هرگز
  • یه بیننده ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    کاملا
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    خوب کردن از آنتن زنده استفاده کردن! اگه از آنتن زنده استفاده نمیکردن پس فردا هرچی دلشون میخواستن بهشون نسبت میدادن اون بدون هیچ حق پاسخگویی
  • یه بییننده ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واااااااااااااااای مشرق خجالت هم خوب چیزیه واااااااااای خدای من
  • یه بیننده ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مزخرف بود تحلیلشون مزخرف
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    این برنامه آبروی صدا و سیما بود میدونستیم بعضیا چشم دیدنشو ندارن خدا یا شفاشون بده یا ...
  • ناشناس ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام واقعا از شما چنین تحلیلی بعید بود....ا
  • مجتبی ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام 1-آقای شریعتی به جای گله و نقد ،از مسئولان تقدیر ، و از مردم تشکر کرد. 2-ساعات پخش معمولی و بلکه نامناسب بود. 3-شاید درددل حاجاقا فرحزاد خیلی به جا نبود ولی استدلال ایشان به نتیحه ندادن چانه زنی های چندماهه و 5ساعه گویای امری فراتر ازتغییرات معمول بود. 4-تغییرات معمول رسانه میتوانست دامن برنامه های ارزشمندی چون ورزش ومردم(35ساله)و نود و...را هم بگیرد. مشرق عزیز با این مقاله اعتبار خود و اعتماد مردم را مخدوش نمودی.
  • صابر ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    باسلام.مدت های مدیدی بود از یک برنامه دینی جذاب و پرمخاطب در تلوزیون خبری نبود تا سمت خدا پیداش شدو مردم رو به پای تلوزیون میخکوب کردولی در این تهاجم فرهنگی مسئولین محترم مارو محروم کردن از این برنامه با محتوی و جذاب
  • احمد ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق - خجالت
  • moh ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    بیچاره به رسم ادب بعد از 1000 و اندی برنامه خداحافظی کرد. همین
  • esi ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مشرق گند زدی.
  • سعید ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعاً این تحلیل را نپسندیدم.در روستاها و شهرهای دور دست،مردم یک برنامه خوب را به خاطر اختلافات سلیقه ای در مدیریت از دست دادند.این خوب است؟کجایش منطقی و توجیه پذیر است؟در صدا و سیما، مدیریت باید سعه صدر بالایی داشته باشد.
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    فکرشو بکن، ضرغامی وقتی که آقا مدیر جدید رو منصوب کرد. شروع کنه به جنجال و بعد هم دارابی بگه که اگه ضرغامی بره من هم میرم. چقد جالب میشه!
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعا این علنی کردن اختلافاته یا اعتراض به اینکه رسانه ای که دم از انتقادپذیری میزنه خودش هر کسی رو میخواد تو دو روز بالا پایین میکنه تحمل چهار خط نامه طبق اصل قانون و شرع رو نداره؟! واقعا کی ها به کی ها برچسب قانون گریزی میزنن؟ احتمالا بودجه شما و سیما از یک جا میرسه
  • بی سبد ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    بحث روی تهیه کننده نیست مطلب برخورد با نهی از منکر است در دانشگاه عمومی ایران اسلامی البته مشرق ازکارشناس ها ی برنامه بپرس تا حقیقت را بفهمی
  • محسن ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    سمت خدا واقعا برنامه بی حاشیه ای بود که داشت راه خودش رو می رفت ولی متاسفانه وارد حاشیه شد، سمت خدا که اینقدر در مورد مساءل اخلاقی حرف می زد و از تقوا و خودنگهداری می گفت الآن این اتفاق هایی کهمیفته بر خلاف تمام حرف هایی نیست که در این برنامه زده شده بود؟ بدآموزی نداره؟؟؟
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    این مقاله مشرق مثل سکانس پایانی فیلم های آقای فرهادی که خود بینننده به زعم خودش یه پایان براش می نویسه اینجا هم مشخص نشد کی راست میگه کی دروغ؟
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    متنی بسیار مغرضانه و مزخرف! برای نویسندش متاسفم
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    این چه حرفیه مشرق؟ داری میزنی تو خاکیا!
  • ناشناس ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    تحلیلت چند واست آب خورده نویسنده محترم؟؟!!
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    برای خودت متاسف باش
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    نميدانم چي بگم. شايد ،شايد همه طرفين دعوا سير هستند.. اين برنامه ها بسيار مفيد هستند حتي اگر حرفهاي تكراري بزنند ما همواره به تذكر ويادآوري رفتارهاي خوب وبد نياز داريم اميدوارم ادامه يابد.
  • بی سبد ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    حالا دوستان زیاد احساسی نشید حالا تحلیل کرده وما هم جواب میدیم دیگه قرار نیست هم دیگر رو لت وپار کنیم این رو هم در نظر بگیرید اون وری ها از این روی انتن زنده بودن چه ذوقی میزنند به نظرم اقای ضرغامی باید راسا وارد شود و این دغدغه مومنین را حل کند
  • غضنفر ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    مارادونا رو ول کنید غضنفر ببخشید مشرق رو بگیرید
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    بخاطر کنایه بودن حرفت بهت مثبت دادم وگرنه که منفی
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    یا برا مشرق تعیین تکلیف شده یا خودشون نوشتن اگر تعیین تکلیف شده که. .. اگر خودشون نوشتند یعنی بی بصیرتی کامل! مثل این میمونه در جریان ثقیفه زنگ بزنی ابوبکر و بگی آقا ما بیطرفیم شما داستانو بگو از دید شما هم بشنویم! از معاویه بپرسی جریان نماز نخوندن علی علیه السلام چیه؟ آخه پنج تا غول حوزه رو ول کردی با ژست بی طرفی رفتی سراغ مدیرای شبکه نظر اونا رو هم بپرسی؟ هیچی، همین...یا
  • تقی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    خدا خودش این اتفاقات ناپسند رو بین طیف مذهبی رفع کنه بحق محمد و آل محمد. میلاد باسعادت مولود کعبه حضرت یدالله حیدر کرار مولا علی المرتضی علیه السلام بر پیروان و دوستدارانش مبارکباد. من با این تحلیل موافقم. بالاخره مدیر کل رسانه ملی آقای ضرغامی منصوب از جانب امام خامنه ای هست و اکثر ایراداتی که طیف مذهبی جامعه از ایشون میگیرن به دلیل عدم آشنایی با شرایط خاص و بد فرهنگی کشور و شرایط سخت مختلفی هست که صدا و سیما در اون قرار داره. به نظر من آقای ضرغامی واقعا مجبوره برای جلوگیری از گرایش عموم مردم کشور به شبکه های پر زرق و برق و منحط و گمراه کننده ی ماهواره ای، اجازه پخش برنامه هایی در رسانه ملی بده که از دیدگاه طیف مذهبی جامعه اون برنامه ها مطابق با اصول اسلامی نیستن و ایراد دارن. این شرایط خاص و بد فرهنگی در حال حاضر در کشور ما به وجود اومده و در واقع صدا و سیما مجبوره بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنه. مطمئنم آقای ضرغامی خودش مذهبی و پایبند هست ولی مجبوره طوری عمل کنه که وضع از اینی که هست بدتر نشه انشالله. همونطور که در مساله شیعه و سنی در زمان غیبت آقا امام زمان(عج) امام خامنه ای مجبوره حرف از وحدت شیعه و سنی بزنه برای اینکه اسلام در اثر تفرقه و جنگ شیعه و سنی به سمت نابودی نره و خون مردم کشورهای اسلامی در اثر توطئه تفرقه انگلیس و آمریکا به هدر نره. همونطور که خود مولا علی علیه السلام مجبور شد با ملعونترین افراد مصالحه کنه و ظلم و انحراف آنها رو ببینه و تحمل کنه تا موجودیت اسلام حفظ بشه. بر اساس روایات ائمه اطهار ایرادات دینی-فرهنگی جامعه اسلامی تا زمان ظهور وجود داره.یعنی نه تنها آقای ضرغامی بلکه حتی خود ولی فقیه معظم هم توانایی رفع ایرادات دینی-فرهنگی جامعه اسلامی رو به طور کامل نداره و اینکار مخصوص زمان ظهوره انشالله مولا ظهور کنه و دست نائبش امام خامنه ای برای صددرصد قرآنی عمل کردن باز بشه. به نظر من هم نباید کارکنان صدا و سیما و مهمانان محترم رسانه ملی اختلافاتشون با مدیران رسانه ملی رو علنی کنن و باعث خوشحالی شیطان بشن. این کارشون روی آنتن زنده اشتباه بود و جبهه گیری در مقابل رسانه ملی از سوی این افراد خیرخواه کار اشتباهیه. به نظر من دوستانی که نسبت به صدا و سیما اینطور علنی ابراز اختلاف میکنن، درک عمیقی از شرایط خاص و بدی که رسانه ملی گرفتارش هست ندارن. یا علی
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق جان تو هم تبدیل و امیدددد؟؟؟
  • حامد ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    سلام/ به عنوان یک نویسنده عرض می کنم به خوبی هویدا است که این متن را کسی از درون سازمان صدا و سیما نوشته که نسبت به مجری هم یک احساس برتری و مدیر مافوقی دارد و خواسته از زهر ماجرا بکاهد و گویا منتی هم بر سر مشرق داشته که مدیران سایت نتوانسته اند از درج مطلب، سرباز بزنند! گاهی این جور می‌شود و کاری هم نمی توان کرد! ارتباطات و اطلاعات، هزینه خودش را دارد!
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    تو این دوراهی هاست که دوست و دشمن شناخته میشن. از بینندگان روزانه مشرق بودم ولی از این به بعد اصلا بهش سر نمی زنم. خدا به فارس نیوز برکت بده.
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    حتما بانک گردشگری گفته اگه موضع خودتو. تغییر ندی بهت تبلیغ نمی دم. برای همین این کارو کرد
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    احتمالا این مقاله رو بر و بچ شرق ننوشتن بدن شما تو سایتتون بنویسید؟ چند میگیری مقاله می نویسی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسن هادی ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    متاسفم برای این کاری که انجام شده واقعاناراحت کننده است اما یه مسئله رونبایدنادیدبگیریم اواون هم اینه که کارشناسان محترم اگه برای رضای خدامی خوان کارکنن نبایدنگاهشون به تهیه کننده باشه بلکه بایدنگاه وتوجهشون به رشددینی مردم باشه.انگاری مایادمون رفته که همه بایدتلاش کنیم تالبخندرضایت درهمه عرصه هاروی لبای مبارک حضرت آقابشینه.یادمون نره دیروزروتوی مجموعه هوافضا لبخندروی لبهای آقاکه عین رضایت حضرت پروردگاره
  • حمید شیراز ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق تحلیل بسیار بد بود.شما جای حمایت از ارزشیها به زحماتشون دهن کجی کردید.
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق دوبار نظر گذاشتم، چرا نمیذاری؟؟ شما رو هم دولت تدبیر خرید؟؟؟
  • omid ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    گل گفتی...
  • حاج احمد ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    حرف حق همیشه تلخه
  • شاکی ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    اگر برکناری ایشون واقعا برای ایجاد تنوع بود، خب صبر می کردن قراردادشون تموم شه!!! تازه مگه نمی گین ایشونم با استعفایی که داده بودن، بعد از اتمام قرار داد به هر حال بر کنار می شدن، مگه نمی گین منبع گمنامتون!!! که "خیالتون از بابت اطلاعاتشان راحت بود" می گه ایشون اصلا نیازی به عزل نداشت!!! پس اگه نیازی به عزل نداشت چرا این کارو کردن؟!!
  • علی ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    برنامه سمت خدا بدون رکنی وشریعتی معنا نداره مشرق بدون
  • حسین ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    فکر کنم این موضوع هم تقصیر احمدی نژاد باشه! :)
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق برای اولین بار مجبورم بگم : خاک بر سرت . .
  • رحمت ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    هرکس به طریقی دل ما میشکند بیگانه جدا دوست جدا میشکند بیگانه اگر میشکند حرفی نیست از دوستان بپرسید چرا میشکند
  • یاسین ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    چه استفاده شخصی ای ؟! فقط گفت مدتی نیستم - یه خداحافظی خشک و خالی هم نباید میکرد - در ضمن هیچ اشاره ای هم به اتفاقات رخ داده نکرد- خیلی با متانت از همه تشکر هم کرد
  • امید ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    اقا میگم نکنه مشرق رو هک کردن؟ ولی اگر هم واقعا مال نویسنده های مشرقه یه سوال دارم قسمت اخر این نوشته یعنی سخنی با نجم الدین شریعتی رو واقعا بی غرضانه نوشتین اقای محترم؟ میگم خدای نکرده این نوشته سفارشی نبوده که؟ واقعا برای مدیر مسئول مشرق متاسفم خواننده هاشو نا امید کرد به نظرم یه معذرت خواهی به خواننده ها بدهکارین امیدوارم نظرم سانسور نشه
  • Ali ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق مرده شورتو ببرن با این تحلیلت! اگه جرات داری نظرم من بزار تا ببینی چند نفر بهش + می دن!
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق متأسفم برات، حق با آقای رکنی و آقای شریعتی و تیمشه .. حتی کارشناس برنامه هم حق رو به ایشان داد..
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    نه تقصیر روحانیه :)))))))))
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    چه ربطی داره اصلا مقاله رو خوندی
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق جان، حرفی نمانده جز اینکه ناامیدمان کردی این دم آخری! خدا نگهدارت
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    خدا می دونه که مشرغ تو راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والا
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق خیلی بی ادبانه وبی بصیرت صحبت کردی.
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    پاسخ به امیر تبریز اوغلی: مجبوری حرف های بیخود بزنی چه ربطی به روحانی داره ؟!
  • آرش ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    واقعا برای مشرق متاسفم. تحلیل مشرق بسیار گمراه کننده و مزورانه است. نمیدونم چرا بعد از این همه مدت خواننده مشرق بودن، برای اولین بار از مشرق اینقدر بدم اومد.
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    ما مشرق خوان ها با نظراتمون مخالفت خودمونو با نویسنده این مقاله بی سروته اعلام کردیم و نشون دادیم که از کلیه عوامل برنامه سمت خدا، به خصوص آقای رکنی و آقای شریعتی حمایت میکنیم، ولی لطفاً بعضیا از آب گل آلود ماهی نگیرند! این یه موضوعیه بین طرفداران مشرق و رسانه مشرق!!!
  • مشرق خون ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق بی حاشیه بودن در بین رسانه ها برایت سخت بود، که یکباره این چنین خودت را در ورطه حاشیه ها انداختی؟
  • بازدید کننده ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    برای خودت متاسف باش
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    عبارت "ارتقای سطح کیفیتون" منو کشته! برادر من اگه سطح کیفی این برنامه پایین بود، این همه طرفدار و بیننده پیر و جوون نداشت، مردم رو چی فرض کردین؟؟؟
  • ش افشار ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق واقعا متاسفم .. همین ...
  • مجتبی ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    این اولین بار و آخرین باری بود که به مشرق سر زدم...اومدم برم پا رایانه،داداشم گفت برو تحلیل مشرق و تیترشو نیگا کن...واقعا متاستفم...خوشا به سعادت آقای رکنی که به وظیفش تا لحظه ی آخر عمل کرد و با بیرون راندنش،جانباز امر به معروف و نهی از منکر شد....وهمچنین مجری بسیار دوست داشتنی سیما آقای شریعتی....
  • امین ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    قضیه روشن شد. دوستان به مشرق فحش ندین.
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق برات متاسفم ... چقدر گرفتی از مدیرای محافظه کار سیما که این مطلبو کارکنی ؟؟؟
  • آرش ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    واقعا برای مشرق متاسفم. تحلیل مشرق بسیار گمراه کننده و مزورانه است. نمیدونم چرا بعد از این همه مدت خواننده مشرق بودن، برای اولین بار از مشرق اینقدر بدم اومد.
  • ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    دیروز ۲بار شوکه شدم، اول موقع دیدن برنامه سمت خدا خیلی حالم گرفته شد، بعدش اومدم این متنو تو سایت مشرق خوندم حالم بدتر شد!
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    ممنون از روشنگری شما
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    سلام مشرق، چی فکر کردی این مقاله رو گذاشتی تو سایت؟؟
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    کاملا موافق مشرقم. مطلب حتما همین جوری شما میخواید باید باشه؟؟! چراباپیش داوری مطلب رو میخونید؟!؟
  • ایمان ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق واقعا پرت وپلا حرف زدی. برنامه ای که به خاطر انتقاد از مدیران حذف شد و حالا مجری با صداقت با مردم مطرح کرد تبدیل شد به حاشیه . به نظرم مشرق اصلا تو باغ نیست
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    احسنت منم موافقم
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    اشتباهمثبت زدم اصلا هم تشکر نداره
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    چرا فردوسی پور برای تغییر در برنامه نود عوض نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    اي كاش انصاف داشتيد و اينجوري قضاوت نميكرديد !!!!! البته اين اولين باري نيست كه مشرق اينطوري سياه نمايي ميكنه و ...
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    حاج اقای فرحزداد انصافا با خدا و با تقوا هتند و از چنین شخصی درگیر شدن در بازی های سیاسی به دورو بسیار بسیار کم احتمال است ایشان حق را گفته بیجهت به ایشان وصله نچسبانید
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    اشتباه مثبت زدم
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق زرد شده البته بوده
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    آقا من خودم صدا و سیمایی هستم و از درون کم و بیش تهیه کننده ها رو می شناسم . هرچند آقای رکنی رو نمیشناسم ولی با این نوشته مشرق نیوز موافقم .آیا کار برای خدا هست یا ...
  • رضا ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    دقيقاً كجاش روشنگري بود؟!!!!
  • امیر ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    احسنت احسنت خوب جواب نویسنده متن رو دادی احسنت داداش ثقیفه رو خیلی خوب امدی
  • محمد ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    من نمي دونم نجم الدين شريعتي بود و نبودش چه فرقي ميكرد؟ تمام صحبت ها كه با كارشناسان بود.
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    شرق چیه دیگه!مشرقه مشرق
  • حمزه ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    اگه حرف مشرق درسته، پس میشه بگین کی روی کارشناسان سمت خدا رو زمین انداخته؟؟!!
  • حاجی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    وقتی که حدود 70 الی 80 درصد صدا و سیمایی ها به موسوی فتنه گر رای می دهند _با صرفنظر از صداقت اکثرشان- حتماً دو تا فتنه گر توشون هست تا در مواقع خاص زهرشونو بریزند. بچه های ولایی صداو سیما بیدار باشد.
  • مجید کریمی ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    برنامه به این خوبی رو که مهم ایده ی اولیه این کار بوده دارن از بین می برن سایت شرق خیلی جانب دارانه قلم زده!!!!
  • مهدی ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    خواهشا مشرق جان، ساکت شو و خجالت بکش
  • محمد ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مثله این که شما کلا نقش مجری تو برنامه هارو متوجه نمیشید! مثلا برنامه نود بدون فردوسی پور کارشناس بیارن بعد طرف توضیحات بده!
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق چرت نوشتی ها،فکر کنم بعضی ها خوب سبیلت رو چرب کردن
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    میلاد جان،شما سرت رو بکن توی برف و راحت بخواب.چی کار داری دور و برت چی میگذره!
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    فقط خداحافظی کرد.همین
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    واقعا گل گفتی.
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    واسه شما متاسفم
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    لایک
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    تا اصل قضیه براتون روشن نشده اینطور زود قضاوت نکنین و اینطوری سایت وزین مشرق رو زیر سوال نبرین یه ذره ایمان داشتن بد نیست
  • حسین ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    حتما باید عجولانه و فقط از سر ژورنالیستی بودن و زود جواب دادن این مقاله را بدون بررسی همه جوانب می نوشتید؟؟؟ ارادتمان خیلی کم شد
  • مهدی ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    از مشرق بعید بود این حرف ها که بیاید بهترین برنامه ی صدا و سیما را که هیچ گونه نقطه ی منفی نداشته اینگونه مورد نوازش قرار دهد ایا هیچ برنامه ی دیگری نبود که ان را نقد کنید
  • تورنگ شناس ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    از مشرق ممنونم بخاطر انتشار این یادداشت فرمایشی. باور نمیکردم سایت مشرق که از همه جریانات فارق است، اینگونه درگیر مافیای رسانه ملی باشد. البته امان از رفاقت های دیرین رسانه ای که اینگونه موجب مزد نویسی می گردد.
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    از مشرق متشکرم که نظر مخالفش رو پخش میکنه نه مثل سایت تابناک که فقط نظر موافق خودش رو پخش میکنه
  • مسعود ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    حاج آقای فرحزاد توی برنامه سمت خدا گفت «که دو ماهه داریم به صدا سیما میگیم آقای رکنی رو عوض نکنید اما اونها روی مارو زمین زدند. اگه آقای رکنی نباشه من و دیگر کارشناسها هم نمیایم.» این صداسیما دیگه بهش امیدی نیست. مشرق مواظب باش توهم مثل صداسیما نشی.
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    بله کار برای خداست اگر به خاطر امر به معروف این فرد اخراج شه است که مطابق حرف های حاج آقا هست
  • سعید ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    شما دشمنان خدایید چند گرفتی خودتو فروختی؟ من که خودمو به تو نمیفروشم عقل دارم میفهمم چی به کیه واسه این صفحه که ایجاد کردی متاسفام ما نفهمیدیم چیزی برو خوش باش کوچولو
  • بنده خدا ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    تمامی دفاع شما از امر به معروف و نهی از نکر اینه که اون رو به اغراض شخصی نسبت بدید؟ متأسفم...
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    سلام من از طرف دارای پرو پاقرص مشرقم ولی باید بگم واقعا امروز برای مشرق متاسف شدم بجای این تحلیل یک طرفه می تونستید با خود آقای شریعتمداری و حاج آقا فرحزاد مصاحبه کنیید !!! ز شما بعید بود
  • علی یوسفی نسب ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    فکر می کنم غضنفر از القاب حضرت علی (ع) است ...
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    *مشرق واقعا برات متاسم واقعا کاملا از متن نوشته معلومه که مغرضانه اس معلومه که سفارشیه چه طوری باه این نتیجه رسیدی !!!! اگه راست می گی اسم و مصاحبه اون مسئولا رو بگو فکر کردی فرخ زادی بچه اس که تحت تاثیر حرف بزنه مسخره اس چشماتو باز کنی می بینی که هر کی از صدا و سیما انتقاد کنه پرت میشه بیرون واقعا متاسفم مشرف متاسف
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    وقتي تحليل تون رو خوندم ديدم جقدر تلاش كردين تا يه اتفاق رو زيركانه به نفع خودتون تغيير بدهيد،اما كارتون خيلي سطح بايين بود.نظرات مردمي بد حالتونوكرفت،عدو شود سبب خير اكر خدا خواهد....
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق متاسفیم واقعا برات تو هم بالخره عوض شدی
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    راست میگی نمیدونی...
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    هیچی مشرق یا تطمیع شدی یا تهدید!
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    منم همینطور مشرق خجالت آوره شرم کن!
  • افشاری ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    همیشه به اونایی که میزدند خاک بر سرت مشرق من منفی میدادم این بود جوابش با این تحلیلت؟؟؟؟؟؟؟ خاک بر سرت مشرق بیچاره معلومه دیگه تطمیع شدی بدبخت.......
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    تحلیل خوب و جامع و کاملی بود
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    نیدونستی ما بیسواتا نشرقو میخوندیم که دیگه نمیخونیم!!!!!!!!!
  • 1001 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    البته از مشرق بعید نبود نوشتن همچین مقالهی مثلا" تحلیلی!! چراکه خودشون هم جزء سرمایه داری هستن. واقعا" برات متاسفم مشرق!!!!!!!!!
  • 1001 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    با یه نگاه کلی به کامنت ها و دیس لایک ها باید متوجه بشی که تحلیل خیلی مسخره ای کردی و اطلاعات خود شما هم موثق نبوده و بیشتر به حاشیه پرداختی تا به متن اصلی این حرکت درست. مشرق متأسفیم!!!!!
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    بدتون نیاد ولی خیلی احمقانه و جهت دار نوشتید مطلب رو..... آخه کجای صحبتهای شریعتی جهت دار بود؟؟؟ راستی اصلا دیدید صحبت هاشو؟!؟!؟ یا مثلا حاج آقای فرحزاد بچه اند که با دو جمله ی شریعتی که خیلی هم آرام بود تحریک بشه و همچین خطای بزرگی مرتکب بشه که شما تصویر کردید؟ البته سرزنشتون نمی کنم.بالاخره شماها پول می گیرید که همین اراجیف رو بنویسید دیگه....
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    اینکه نمیدونی رو باهات موافقم!!!!
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشکل همینه که هرچی کار که برای خداست،مسئولین جلوش سنگ می اندازند.....
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    احسنت جناب ناشناس خوب گفتی
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    دقیقا منم اولین و آخرین بارم بود میام مشرق....
  • سلما ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    شما که مثلا دقیق موضوع رو تحلیل کردید، انگار حرف آقای فرحزاد نشنیدید.ایشون که دروغ نمی گه.گفت مدیران تصمیم گرفتند رکنی رو عزل کنند،من و بعضی کارشناسا کلی با باهاشون صحبت کردیم،خواهش کردیم ولی قبول نکردند.ببینید کار به کجا رسوندن که مجبور شد رو آنتن آبروشون ببره.
  • kiarash ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    واقعا تحلیل چرتی بود
  • فامیل دور ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    روحانی مچکریم.یعنی انقدر........که باید اقای رکنی رو از کار برکنار کنید.بهترین تهییه کننده تلویزیون هستند.
  • عربپور ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    سلام معذرت بخواه مردم راناراحت کردی بدبین کردن مردم به سمت خدا وعواملش گناهی نابخشودنیست .معذرت نه توبه کن .
  • شعبان ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    حالا آقایون سر "تهیه کنندگی" و البته "پول" به اختلاف خوردن شما چرا دارید حرص میخورید.
  • ناشناس ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    كاملاً با اعتراضات خوانندگان با بصيرت مشرق موافقم ما مشرق را حق طلب شناخته بوديم ولى با اين ظلمى كه در حق شريعتى داشت نگاهمون تغغيير كرد بايد اين نويسنده از آقاى شريعتى حلاليت بطلبد حالا خوبه فيلم صحبتهاى اين بنده خدا هست و اين جورى حرفهاشو تحريف ميكنيد !!!! آقايون مديران صدا وسيما آيا به قبر و قيامت حواستون هست دارين با ضربه زدن به يك برنامه ى مذهبى بخاطر منافع مادى يك گروه و انتقادى كه بجا هم بوده چه ضربه اى به اسلام ميزنيد اين برنامه ى محبوب مردم واقع شده بود حالا دارين جوونا رو سر در گم ميكنيد و ته مونده ى اعتمادى رو كه مردم به صدا و سيما داشتن از بين ميبريد
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    از اینکه این مطلب رو از مشرق دیدم متاسف شدم. خدا هممون رو عاقبت به خیر کنه
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    تنها ترین مرد سازمان رکنی عاشقتم
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    منتظر اخراج فردوسی پور و بهرام شفیع هستیم همین الان اقای ضرغامی
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق با این کارت هوادارات که یکیش من باشم ریزش میکنن مشرق تو هم تو چاه تدبیر افتادی؟!
  • امید ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    به صحبتهای حاج آقا فرحزادی که دقت کنید، میبینید چندین هفته است بحث دارند. مشرق اولین باری هست که تو این چند سال بهت منفی میدم. خوشم نیومد
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مشرق چند گرفتی که این رپرتاژ اگهی را بنویسی؟
  • حسین ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مشرق چرت نوشتی بدجور واقعا فکر کردی مردم گاگول هستند
  • حسین ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    معلوم نیست خبر هستش یا...
  • افشین تهران ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    عزیزم طرظ را اینجوری بنویس طرز .برای باسوادها بده.
  • حسین ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    چه ربطی داره حداقل مثال فردوسی پور یک جوری شاید بیشتر میخورد
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    آبروی مارو بردی مشرق!!!!!!
  • Bi Savaad ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مشرق جان به زبان ساده گند زدی با این تحلیلت! مجری خوب و حزب الهی سیما! پسر خوب روی آنتن دم ظهرهای این چندسال مردم ایران! آقای نجم الدین شریعتی بزرگوار! جوان خوش برخورد و با استعداد این روزهای تلویزیون! چون خبرنگارم بهت میگم، این علامت تعجبا کاملا اتفاقی و بدون منظور اومده اون آخر!!!! ینی این موضوع انقد ارزش داشت که با این نوشته، فروشی بودن خودتو به همه نشون بدی!!؟
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    برای هممون متاسفم حالا که اینهمه شبکه های سنی و متاسفانه شیعه های زیر پرچم آمریکا و تفرقه افکن داره زیاد میشه بخاطر هیچ و پوچ مردم ساده دل و باصفا باید از معدود برنامه ای که بوی شیعه ناب میداد محروم بشن فکنم کارشناسان هم باید با سیاست بیشتری عمل کنن و بین بد و بدتر باید بد را انتخاب کنند و هر انتقادی که منجر به بعضی تنگ نظری ها بشه مطرح نکنن دیگران تحملشون کمه و اعتقاداتشون ضعیفه شما که میدونید چرا بجای پرداختن به خوبی قناعت و نصیحت غیر مستقیم ... میای میزنی تو فیس همراه اول و صدا و سیما و ... متاسفانه بقیه کارشناسا هم همراهی میکنند . حتی اگه ذلتم داره باید این جبهرو بخاطر شیعه حفظ کنید آقایان
  • Bi Savaad ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مشرق جان به زبان ساده گند زدی با این تحلیلت! مجری خوب و حزب الهی سیما! پسر خوب روی آنتن دم ظهرهای این چندسال مردم ایران! آقای نجم الدین شریعتی بزرگوار! جوان خوش برخورد و با استعداد این روزهای تلویزیون! چون خبرنگارم بهت میگم، این علامت تعجبا کاملا اتفاقی و بدون منظور اومده اون آخر!!!! ینی این موضوع انقد ارزش داشت که با این نوشته، فروشی بودن خودتو به همه نشون بدی!!؟
  • افشین تهران ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    با توجه به نظرات و تحلیلی که خیلی جهت دار گذاشتید باید گفت که شما مرتکب خودزنی و یا به نوعی خودکشی شده اید .اما نکته مهم اینست که همیشه بیاد داشته باشید که مردم فهیمند و نه ابلح.اگر در زمانی و در جایی میبینید که مردم سکوت را پیشه میکنن معنای ان فقط نجابت و وفاداری هست که نسبت به نظام و کشور دارند و هیچ مسئولی نباید به خود این اجازه را بدهد که این رفتار نجیبانه را به حساب رفتار ابلحانه بگذاردواین مطلب در مورد شما و مخاطبین شما هم صدق میکند و شما هم باید بدانید که مخاطبین شما هر مطلب و تحلیلی را که بدور از واقعیت باشد را قبول نمیکنند و این شیوه رفتاری جز توهین به مخاطب معنای دیگری ندارد.لذا با توجه به اینکه خوانندگان شما و البته اینجانب انتظاری بیش از این از سایت خبری شما و همکارانتان داشته و داریم خواهشمندم نسبت به درج واقعیتهای پشت پرده بدون هیچگونه جانبداری و جهت گیری و پیش داوری اقدام فرمایید تا دوباره اعتماد مخاطبین و طرفداران رنجیده خاطر خود را فراهم سازید چرا که این اعتماد بزرگترین و گرانبها ترین دارایی شما در دنیا ست. امیدوارم که این مطلب بنده را از روی ارادتی که بشما و دیگر مخاطبین این سایت دارم برداشت نمایید و جهت اطلاع و انتظار پیگیری از شما سانسور ننمایید.
  • مریم ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مشرق وقتی عقل تقسیم می کردن شما کجا بودی؟! تو هم بععله؟؟!!
  • ناشناس ِ ايرانی ِ مسلمان ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    وقتی رشيدپوری توهين كرده به صدا و سيما 5 سال پيش توهين كرده به مردم و ويدئوشم هست رو برميگردونن به تلوزيون يعنی اين صدا و سيما به درد لای جرز ميخوره... جر غيرت نداره... اگر داشت تا اون مجری معذرت نميخواست بابت حرفش نمی اووردش تلوزيون... موندم چرا برای سطح كيفی نود كاری نميكنن!!! آخه نون ميخورن از حاشيه... از برداشت های شخصی عادل فردوسی پور چرا بهش دست بزنن.... ميبينيد چطور از برنامه نود حميات ميكنن طرفداراش؟ ما به اونا كاری نداشتيم هر چه كردن... ولی واقعا الان ديگه صدامون در اومده...
  • ناشناس ِ ايرانی ِ مسلمان ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    اون كه ثابت شده حتی دكی محمود در عصر يخبندانم دست داشته!!
  • ناشناس ِ ايرانی ِ مسلمان ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    امر به معروف و نهی از منكر چيزی نيست كه بشه ازش بگذريم... دفاع از حق ضايع شده ی تهيه كننده... بعد از 5 سال تلاش... نهی از منكری كه به مديران گفته شد با اين حركت و امر به معروف در عين حال مصداق تمام چيزهایی كه در سمت خدا ياد داده شده... آيا ميگيد از حق و حقيقت بگذرن؟ آيا بگذرن ميتونن با حرفایی ياد ما دادن در اين برنامه سنخيتی داشته باشن؟؟؟ عمل و گفتار بايد يكی باشه... اين عزيزان به گفته هاشون عمل كردن... عميق به موضوع نگاه كنيد...
  • ناشناس ِ ايرانی ِ مسلمان ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    قياس نادرست... ضرغامی ده سال مهلتش تموم ميشه... بد و خوب زياد تو كارنامه اش داره... موضوع اين برنامه كلا فرق داره..برنامه ماه عسل و هر بار مجريش عوض ميشه همه اعتراض ميكنن... چرا؟؟ بعد برش می گردونن... مگه غير از آقای عليخانی كسی نيست برای تهيه كنندگی و اجرا؟ اما خود من هم برنامه رو با اقای عليخانی بيشتر دوست دارم... حالا شما قياس های من در آوردی كنيد...
  • حق شنو ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    حاج آقای فرحزاد چرا باید جو گیر شوند؟ ایشان که اهل درس و بحث هستند نمیدانند که باید کمی تحقیق کنند و بعد از اطمینان نظرشونو اعلام کنند؟
  • ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    اى مشرق بي انصاف. اميدوارم برخورد مخاطبان ادبت كرده باشه. آبروى خودتو بردي با اين مطلب بدت.
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    انشاالله این دفعه ضرغامی میرود و یکی از آن بهترش می آید مثل صفار هرندی!!!!
  • مهدي ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    اگه دفاع از حق سمت خدا نيست پس چي سمت خداست ؟؟ لاوي ؟ و زد و بندهاي پشت پرده حتما سمت خداست ؟؟
  • محمد ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    واقعا مغرضانه ترين و چرت ترين گزارشی بود که در خصوص برنامه ی آخر سمت خدا ارائه شد. صدا و سيما وعده چقدر پول به شما داده؟ مطمئن باشين اين حمايت شما از ضرغامی مثل گندم ری است که از منافع آن نخواهيد خورد
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    براي شما بسيار متاسفم با اين متن مغرضانه تان .شمايي كه تاديروزبه به چه چه مي گفتي الان ميگي فلاني را تحت تاثير قرارداد ه!!!!!!!!!!!
  • كرماني ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    شما كه اين همه موضوع را راحت جلوه مي دي و مي گي قصه يك استعفاي معمولي بوده مي شه بگين چرا چند ماهه كارشناساي برنامه دارن جلسات متعدد براي بودن تهيه كننده برنامه با مديران مي ذارن و اونا هم روي همه را زمين زدند !!!!!!!1 لطفا نظر را بگذاريد
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    خدایش چقدر از تبلیغات صدا و سیما رو بهتون وعده دادند که این رو نوشتی؟ قرار شده براتون بسته های شیرین نوین رو ارسال کنن؟
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    چرا آقای شریعتی با تهیه کننده ای که حتی یک بار سمت خدارو ندیده باید کار کنه این تهیه کننده آقای شریعتی رو نمیشناخت همه تعجب کردن آماده برچیده شدن دیگر برنامه های دینی باشیم .همه میدونن اینا واقعا زحمت کشیدن ای ملت بدونین کسی حرص مردوم رو بخوره این میشه.ظرفیت 2تا نقدو نداره صدا وسیما چرا از برنامه نود انقدر حمایت میشه که دقیقهای 100 هزار تومان میگیره و فقط حاشیه درست میکنه هر کی باعث تعطیلی سمت خدا شد باید اون دنیا جواب بده
  • محمد جواد ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    با سلام یکی به اون آقای امیر تبریز اوغلی بگه عمو صدا وسیما که جزو دولت نیست که ربطی به دولت تدبیر وامید داشته باشه......با هوش
  • فاطمه ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    ما که برنامه رو دیدیم آقای شریعتی دست هیچ کسو تو حنا نذاشت فقط به رسم ادب خداحافظی کرد شما دارین مغلطه میکنین و اونو وارد حاشیه میکنین که این کار واقعا بد
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مخافین این مقاله مطمئن هستند تا حالا سمت خدا ی شبکه سه رو نگاه می کردند !! چون با این واژه های "خاک بر سرت و ..." بعید می دونم تو سمت خدا عکس العمل به قبول نداشتن یک مطلب را اینطوری آموزش داده باشند
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    ارتقا کیفی؟؟؟؟ نگو خندم میگیره....مثله برنامه دیروز، امروز، فردا که ارتقا کیفی دادنش و کلن روندش رو عوض کردند و خنثی شد... هرکی از صداسیما نقد کنه بده دیگه...آره...توی این چند سال که مشرق رو میخونم خبر به این چرتی ندیده بودم
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    لایکککککککک
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    لابد دکتر یامین پور رو هم برای ارتقای کیفی برنامه دیروز امروز فردا انداختن بیرون...
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    از همه تشکر کرد و خداحاظی...اگر هم حرفی زده شد آقای فرهزاد زد که ایشونم به رسم وظیفه گفتند و بس
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    آره مشرق طرفدار زیاد داره ولی این مطلبش چرت ترین مطلب در طول تاسیسش بوده
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    با حرفات موافقم فقط شهیدی فرد یه مجری زرد بود که زردیش در این دولت هم افزایش یافته...بحث اونو وسط نکش لطفا :))
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    یعنی مشرق حریت و آزادگی خودشو فروخته! این که از بی بصیرتی هم بدتره ! حداقل به عنوان جوابیه آقای ایکس منتشر میکرد .. نه به عنوان نظر "مشرق" . واقعا اظهار تاسف کمه برای این حرکت .
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    حرف مشرق که چرت بوده ولی دیگه جو گیر نشید...مثه درخواست استعفا واسه شهردار تهران بخاطره واژگونی اتوبوس شهری
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    احسنتتتتتتتت....نویسنده حتی نمی فهمه ساعت پخش خوب یعنی چیییی.....توی همین برنامه بارها مردم درخواست کردند تکرارش شب ها پخش بشه چون اکثر مردم سر کار هستند اون موقع که بعد از کلی چک و چون ساعت پنج صبح تکرار گذاشتن...ینی تحلیل نویسنده تو حلقت مشرق جان :))))
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    آره از نظر فکری هک شده :)))
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    منم واسه مشرق متاسفم که ذهن خوانندگان رو اینطور مسموم کرد...
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    می بینی مشرق چطور فکر خوانندگان رو مسموم کردی...
  • بیسیمچی ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    من به نظر مشرق احترام می ذارم. اما به عقیده من نظر مشرق نظر درستی نیست. به نظر من زمانی سممت خدا برای برخی خطرناک شد که پا در ورطه سیاست گذاشت. همین آقایانی که ادعا می کنن سیاست ما عین دیانت ما و بالعکس هست وقتی دیدند بزرگان و دلسوزانی چون حاج آقا ماندگاری و عالی و سایر دوستان قدری به شرایط اسف بار ادارات و بانکداری های غیر شرعی و مدیریت های مفسده برانگیز و اوضاع نابسامان اقتصادی و فرهنگی نقد وارد می کنند اینطور بنا را بر زدن ریشه های این برنامه عالی و پر مخاطب نهادنند. حرفی که روحانیت مردمی عیله اشرافی گری و مدیریت فاسد زده است عین امر به معروف و نهی از منکری است که مولا علی از مردم می خواهند که وی را از آن محروم نکنند. مگر این حکومت اسلامی تیست که با ذره ای و آن هم ذره ای نقد دلسوزانه ابنطور گریبان می چاکد و فریاد بر می آورد که وا دینا! و ایمانا! شما را با سیاست چکار؟! آخوند را با بانکداری و سود و جریمه و ربا چکار؟!! بنده به شخصه با مشاهده سمت خدا قدری به اصلاح امور امیدوار بودم که متاسفانه به نظر این تریبون مردمی روحانیت همراه بامستضعفین هم مثل سایر تریبون ها خاموش خواهد شد. بدا بر حال حکومتی که اینطور صدای دلسوزانش را خفه کند.
  • زهرا ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    واقعا منتاسفم مشرق×!!!! یعنی واقعا احساس کردی الان این واقعیت!!!!!!!!! رو باور می کنیم؟؟؟؟؟؟ یعنی مجری و حاج آقای فرحزاد انقدر پرتن که برای یه استعفا موضوع رو رسانه ای کنن !؟؟؟؟؟ مطمئنی برای استعفا بوده ؟>؟؟؟ یا برای شهید کردن نهی از منکر بوده ؟ یا برای تاب نیاوردن نقد بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مکر شیطان ضعیف است ولی ما زیادی وا دادیم
  • حسين عبداللهي ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    سلام سمت خدا بودن يعني گذشت کردن. انسان توقع ندارد از يک روحاني اينجور روزي انت زنده درسهاي غير اخلاقي بدهد. واقعا يک مدير شبکه حق ندارد استعفاي يک تهيه کننده را بپذيرد؟؟؟ چرا اينقدر جنجال. اگر کار براي خدا باشد که جنجال افريني ندارد.
  • راهی ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    بعید می دونم این گزارش خیلی بی غرض نوشته شده باشه. از اول تا آخرش ناشی گری می باره.تو رو خدا خدایی هم بالاسرتون هست این چرت و پرت ها رو تحویل مردم بیچاره ندید.الم یعلم بان الله یری... واقعا متاسفم حتما منظورتون این بود که آقای شریعتی در برابر ظلمی که میدید باید سکوت میکرد... اگه ما اعتقادی به ائمه داریم باید هر روزمون مثل ایشون باشه تا اینکه فقط لقلقه زبانمون باشند.خیلی سطحی به ماجرا نگاه میکنید....
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    رسما عذر خواهی کنید
  • حجت ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    اشتباهی بهت مثبت دادم.مال تو باید منفی داد
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    موافقم
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    این مقاله بی ادبی است یا برخورد شما با این مقاله ؟
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مشرق اما خیلی خلاقیت نشون داد
  • شبیر ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    آقای فرحزادی گفت ما چندین جلسه چند ساعته با مسئولین صدا و سیما داشتیم. این اطلاعات چرتی که شما از یک منبع آگاه در صدا و سیما داشتی را در آن جلسات چندین ساعته به آقایان کارشناس این برنامه نگفته بودند؟ یعنی این آقایان کارشناس اینقدر بی منطق و لج بازند که حق با سازمان بوده ولی آنها حق را نپذیرفته اند؟ بعیده و مطلب شما هم بسیار ضعیف بود.
  • علی ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مشرق خیلی . . . نکنه شما هم بودجه کم آوردین و دارید طرف حاج حسن و صداوسیما رو میگیرید. این ره که میروی به نا کجا آباد است.
  • بی سواد! ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    عزیزم شما کی میخوای کمی تحقیق کنی؟؟
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    خدا رو شكر كه آقاى فرحزاد و آقاى شريعتى تو برنامه مساله رو شفاف به مردم گفتند وگرنه معلوم نبود اون موقع چه اكاذيبى ميخواستين به خورد مردم بدين، با همين رفتارها مردم رو از اسلام فرارى دادين و آب تو آسياب دشمن ريختيد ديگه......
  • یک سمت خدایی ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    اول سلام کسی تبلیغ نکرد این برنامه انقد پاک وبی ریا بود که با نقد بچه گانه و سطحی تو مشرق خراب نمیشه خیالت راحت بدون که از روز 2شنبه با دوستام داریم دعا میکنیم که اون که باعث و بانی رفتن رکنی و شریعتی شده رو خدا رسوا کن و جزاشو بده برو ما جوونا خیلی خدا بهمون نظر داره و قدرتی داده که سره از ناسره که حرف تو تشخیص بدیم برو بابا....
  • بی سواد! ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    دفاع شما از این مقاله بی ادبی است
  • ناشناس ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    با سلام بیش از 7دقیقه از وقت پخش زنده برای این مطلب گرفتن کمه؟ مطالب مجری برنامه وکارشناس محترم در سطح ابراز نظر محترم است وبهتر است هر کسی در کار دیگری دخالت نکند. در جاهایی به صدا وسیما نقد وارد است اما نه به کار واین شکل
  • Bi Savaad ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    عزیزم شما که آموزش دیدی به من بگو افترا زدن به آقای شریعتی و به تمسخر گرفتن لغات خطاب به ایشون و طعنه با استاد فرخزادی و درغگو خواندن آقای رکنی، اینا کجای سمت خداست که مشرق پیش گرفته!!؟
  • بی سواد! ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    عزیزم شما که آموزش دیدی به من بگو افترا زدن به آقای شریعتی و به تمسخر گرفتن لغات خطاب به ایشون و طعنه با استاد فرخزادی و درغگو خواندن آقای رکنی، اینا کجای سمت خداست که مشرق پیش گرفته!!؟
  • امیر ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    احسنت. واقعا شما هم کم از ضرغامی ندارین
  • ن ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    با این مطلب موافق نیستم. ضمنا چه ربطی به دولت داره؟(خطاب به تبریز اوغلی)
  • بی سواد! ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    حسین جان، دفاع از حق و جلوی ناحق ایستادن میشه کار غیر اخلاقی!!؟ نگو که تحلیل آبکی مشرقو قبول کردی که به "حسین" بودنت شک میکنم
  • ناشناس ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    واقعا برای شما و تحلیل آبکیتون متاسفم . من دارم صف آرایی دشمن را در مقابل برنامه محبوب اسلامی می بینم مثل اینکه دشمن از این برنامه خیلی دردش اومده صدا و سیما جبهه فرهنگی این کشور نباید انقدر نفوذی داخلش باشه وگرنه که باید سفره انقلاب جمع بشه با این کارهاتون.
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    تحلیل خوبی بود
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    مشرق اصلا نظرات مخاطبین رو میخونی؟؟؟ واست اهمیتی داره این نظرات؟؟؟ ما از روزنامه ی شرق یا سایت تابناک و صراط توقع عذرخواهی نداریم چون کلا توی ؟آفساید هستند اما از شما توقع یه عذرخواهی درست و حسابی از خوانندگانت داریم و گرنه تو هم میری کنار بقیه ی سایت ها و دیگه ازت انتظاری نداریم حالا بجای عذرخواهی میای یه مطلب سخیف تر از این قبلی روی سایت میذاری؟؟؟ واقعن نشون دادی نظرات ببینندگان اصلن واست مهم نیست
  • زهرا ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    1 چیزی بنویس که خودتم باورداشته باشی
  • ناشتاس ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    میخوام بدونم این مشرق اصلا چکارست که کاسه داغترازآش شده بادمجان دور قاب چین
  • ناشناس ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    درسته که خورشید همیشه ازمشرق طلوع میکنه ام توغروبی اسمت روعوض کردی
  • علی ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    جناب ضرغامی ومنصوبانشان دارای روحیه دیکتاتوری واقتداگری میباشند. واین عزل هم به خاطر نسق گیری، ضرب شست نشان دادن به کارشناسان برنامه بوده اما حرکت این جوان مؤمن ‌(شریعتی)وحاج آقا فرحزاددردفاع از معروف جای تحسین دارد که با یک حرکت خداءی تمام معادلات آقایان رانقش برآب کرد.
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    واقعا از شما برادران ارزشی متاسفم که حتی تحمل یک تحلیل منطقی را ندارید و یک صدا همان حرف خودتان را میزنید ایشون با منطق مطلب نوشته و شما هم بجای این همه فحش و فضیحت با منطق جواب بدید.
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    خدا رو شكر كه آقاى فرحزاد و آقاى شريعتى تو برنامه مساله رو شفاف به مردم گفتند وگرنه معلوم نبود اون موقع چه اكاذيبى ميخواستين به خورد مردم بدين، با همين رفتارها مردم رو از اسلام فرارى دادين و آب تو آسياب دشمن ريختيد ديگه......
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    گندم ری خوب اومدی محمد آقا.
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    عزت توئی؟
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    آزادی بیان در مشرق را ببین، تا الان 54 تا غیر قابل انتشار.
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    ساعت پخش بسيار مناسب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    ساعت پخش بسيار مناسب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    ساعت پخش بسيار مناسب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    یاد نجم الدین شریعتی با برنامه هایی مثل نقطه ب، پدر مهربان، نقطه اوج، برکت، مشکات، نشونی،عقیق، خانه دوست، امیدهای ایران، شهر خدا، مستند روزگار ما کمی آن سوتر، زلال احکام، سمت خدا و... بخیر یادش بخیر برنامه مذهبی نقطه ب رو که سالیان پیش برای نوجوونا اجرا می کرد احتمالا دیگه توی تلویزیون نمی بینیمت. حیف
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    پس از احمدی نژاد، حالا نوبت شریعتی کم زبونه که بهش انگ انحراف بچسبونن!!
  • حمید ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    خیلی ناشیانه دارین خوانندگان خود را به خاطر جانبداری کوکورانه و ندانسته از دست میدین . بدرود سایت مشرق
  • محمد امین ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    من نفهمیدم رکنی مجریس یا تهیه کننده......
  • مقداد ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    خدارو شکر نظرات بیانگر این مطلب هستن که مردم ما مردم کاملا فهمیده و با شعوری هستن که با این گزارشای کشکی و جهت دار مشرق نظرشون و طرز تفکرشون تغییر نمیکنه. من واقعا متاسفم واسه مشرق که انقدر بی منطق مطلب انتشار میده. هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک وقتی خبرگزاری که داعیه دار ولایت مداری و منطق و مذهبه همچین گزارش مزخرفی منتشر کنه واقعا دیگه از خبرگزاری های اونوری نباید انتظار داشت امیدوارم رویه خودتو تغییر بدی
  • فرشته ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    0 0
    اختلاف بستر سو استفاده ی دشمنه... نباید بذاریم دشمنان برنامه های دینی از آب گل آلود ماهی بگیرن... با اینکه اختلاف هایی در بین دست اندرکاران برنامه افتاده ولی ما همچنان بیننده ی برنامه هستیم چون به نکات ارزنده ی اخلاقی کارشناسان و رهنمودهاشون در زندگی نیاز داریم....اگر برنامه بیننده هاشو از دست بده کسانی که چشم دیدن مذهب و اینطور برنامه ها را ندارن بسیارررر خوشحال خواهند شد...
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    ای کاش می گفتی یک گزارش خبری ... توی این مطلب چیز منطقیه ندیدن دوست ناشناس
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    آقای شریعتی فقط رسم ادب رو به جا آورد و خداحافظی کرد... شما که چیزی نمیدونی بیخود حرف نزن و اذهان عمومی رو فریب نده... در ضمن بی طرفیت کاملا معلوم بود مشرق جان!... واقعا براتون متاسفم...
  • زهرا ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    انسان باز و زمینه انجام آنها فراهم میشود ) نزهة الناظر و تنبیه الخواطر صفحه 145 حدیث 13 مولا علی (ع) فرمودند : دروغگو با دروغ خودش سه چیز به دست میآورد : 1.خشم الهی بر او 2.اهانت به خودش از طرف مردم 3.سرزنش و نکوهش فرشتگان نسبت به او . میزان الحکمه جلد 3 صفحه 2678 حدیث 1746 مولا علی فرمودند : دروغگویی عیبی رسوا کننده است. ( چون معمولا دروغ بعد از مدتی آشکار میشود و انسان دروغگو در بین مردم رسوا میگردد ) بحارالانوار جلد 66 صفحه 313 حدیث 7 خداخودش دروغ گو رو رسوا میکنه...انشالله..
  • رضا ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    واقعا برای نویسنده این محتوای بی مغز متاسفم! ... یعنی ببخشید برای نویسنده بی مغز این محتوا متاسفم ! ... بازم ببخشید برای نویسنده بی محتوای بی مغز متاسفم و برای تمام انسان هایی که تفکر زور و دیکتاتوری دارن. خدا ظهور منجی تو برسون یا مهدی ادرکنی
  • مالکی ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام به به به شما که دلمون خوش بود حداقل طرف حقیید واقعا مارو متعجب کردید.چقدر وعده گرفتید ،تا پشت کارشناسهای برنامه ومجری تاچند وقت قبل معتبرتون که حالا ازنظر شما نامعتبر شدن حرف بزنید واونها روخراب کنید .مطمئن باشیددیگه برنامه ی سمت خدا با افراد دیگه سمت خدای قبل نمی شه شما هم سعی کنید بخاطر ترس از اقازاده ها رای خدا رونفروشید.
  • سادات ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام با كمال تاسف از بر كناري اين عزيزان بنده به شخصه ديگه هيچ رغبتي به ديدن برنامه سمت خدا ندارم. خلوص نيت آقاي شريعتي در اين برنامه بر همه واضح و روشن بود.حيف.... و صد حيف از اين اتفاقات اخير. آرزومند بازگشت اين دو بزرگوار به برنامه سمت خدا هستم.
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    چی میگی مشرق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالت خوبه
  • جلیل ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    ما هم فهمیدیم.
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    برو بابا
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    مشرق پیش خدا مسئولی
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • غیور ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    ما مردم فهیم ایران، مردم فهیم ایران نیستیم اگه نتونیم یک برنامه ی فرهنگی-اسلامی مورد علاقمونو با تهیه کننده ی محبوبش در تلوزیون جمهوری اسلامی ایران حفظ کنیم.
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    به نظر من که تو با این نظرت حق نشناسی. از خودت بعیده که اسمت حق شناسه....
  • سمانه ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    راست میگه.
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    موافقم ... موافقم...
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    آفرین آقا مجتبی. بند 3 رو خیلی دقیق اومدی. خدا حفظت کنه.
  • شکور ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    چی میگیییی؟؟؟؟؟؟ چه ربطی داره بامزه. اینقدر مثالهای بکر نزن چش میخوری.
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    اشتباه مثبت دادم.
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    منظورت چیه الان؟؟؟
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    مشرق خودشم اینو میدونه بابا. میخواسته شما هارو امتحان کنه... به دل نگیر
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    راست میگه..................................
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    خجالت بکش حسین آقا.
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    کاملا درسته
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    والا..............
  • مطهره ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    جناب محترم نویسنده متاسفم از تحلیل ات ک به سخنان اقای فرحزادواقای شریعتی میگید تبلیغ!کدوم تبلیغ؟؟حقیقته تلخه اینطورجلوه میدیدمن هروز برنامه سمت خدارومیدیدم اما اون روزبهوبعد دیگر نمیبینم ونخواهم دید,به امیدبرگشت مجری خوب وکارشناسان و تهیه کننده خوب این برنامه
  • مرضیه ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام مشرق خورشید هر روز از مشرق طلوع میکند ولی ظاهرا در روز بیست و دو اردیبهشت 93 در مشرق غروب کرده. برات متاسفم.....................
  • مرضیه ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام مشرق خورشید هر روز از مشرق طلوع میکند ولی ظاهرا در روز بیست و دو اردیبهشت 93 در مشرق غروب کرده. برات متاسفم.....................
  • سادات ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام خدا راشكر كه مجري برنامه برگشت وخورشيد مشرق دوباره طلوع كرد
  • نازنین ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    احسنت
  • نازنین ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    احسنت
  • رضا ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    خدا راشکر که که این مشگل ختم به خیرشده
  • مجيد ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    صدا و سيما بايد ظرفيت انتقاد پذيريش را بالا تر ببره. حق با آقاي ماندگاري و نجم الدين است. نجم الدين براي من عزير تر شدي چون بخاطر موقعيتت حق را زير پا قرار ندادي.
  • الان خوندم متن رو ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    واقعا متاسفم برای ابنکه با نوشتن سه متر حرف بی خود وقت مردم رو گرفتی این نوشته شما پر از نظر شخصی و توهینه بعد به مجری محترم ایراد میگیرید که استفاده شخصی کرده واقعا متاسفم برای نویسنده این مقاله
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    دوست عزیز مشرق آقا نیست. نامرده.نامردیش رو نشون داد.ما دیگه نیستیم.
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    مشرق مزخرف شدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس