کد خبر 311972
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶

خانم حاتمی من نه سکوت می‌کنم و نه شما را تهدید می‌کنم. من فقط گلایه دارم. فکر می‌کنم من حق دارم که گلایه کنم. من حق دارم از شما مطلبی را بپرسم.

به گزارش مشرق، پس از اینکه عکس و خبر حضور لیلا حاتمی بر روی فرش قرمز کن و ماجرای دست دادن او با مسئول جشنواره کن در رسانه‌ها پیچید مردم واکنش‌های مختلفی نسبت به این خبر نشان دادند. عده‌ای خواستار برخورد قضایی با این حرکت شدند و عده ای این کار را سهل انگاری دانستند. پیرو درخواست‌هایی که می‌شد صدا‌های مختلف تا حدی که امکان داشت و حرمت‌شکنی نبود در تسنیم انعکاس داده می‌شد. گروه دیگری در ادامه این واکنش‌ها، رویکرد دیگری داشتند. آن‌ها بگونه‌ای متفاوت با این موضوع برخورد کردند.

آنها فقط خواستند که حرفشان به گوش لیلا حاتمی برسد. همانگونه که خبر حاشیه‌های حضور لیلا حاتمی در جشنواره کن به گوش آنها رسید. در ذیل نامه یکی از طرفداران لیلا حاتمی را که به خبرنگار خبرگزاری تسنیم ارسال کرده است، می‌خوانید.

سلام خانم حاتمی

من یک دختر ایرانی هستم، یک انسان معمولی. مثل همه نه خیلی خوب و نه خیلی بد. من نه آنقدر خوب هستم که وظیفه خودم بدانم که همه کس را نقد کنم و از همه اشکال بگیرم؛ و نه آنقدر بد که در برابر هر چیزی سکوت کنم و بگویم شاید این اتفاق برای من هم رخ دهد. من نه افراطی هستم نه سکولار. نه راستی هستم نه چپی. فقط یک ایرانی‌ام. یک دختر دانشجوی ایرانی. یکی از این هفتاد و اندی میلیون ایرانی که به خودم حق می‌دهم دربرابر آنچه پیرامونم رخ می‌دهد اظهار نظر کنم.

راستش من تنها بخاطر علاقه‌ای که به شما داشتم این نامه را نوشتم. اول خواستم سکوت کنم اما دلم اجازه این کار را به من نداد. بازیگرهای زیادی هستند که عکس بی حجابشان در فضای مجازی منتشر شده است. بازیگرهای زیادی هستند که در پارتی‌های مختلط دستگیرشان می‌کنند ولی … . ولی شما با آنها فرق داشتید. وقتی شما را در فیلم «سر به مهر» دیدم از شما خیلی خوشم آمد. برایم ارزشمند بود که در سینما حرف از نماز بزنید. هوادارتان شدم. از آن وقت بود که برای من شخصیت دیگری یافتید. شخصیتی که بتوان از دیگر بازیگران جدایش کرد. من شما را به دلیل اینکه زن هنرمند و توانایی بودید با تمام وجود دوست داشتم. شما را دوست داشتم زیرا نجابت دختر ایرانی را در آن فیلم به نمایش گذاشتید و این متانت را در وجود شما بر پرده سینما دیدم اما …

نمی دانید وقتی عکستان را در جشنواره کن دیدم چه حالی شدم. با تمام وجود آرزو می‌کردم ای کاش هیچ رسانه‌ای در این دنیا وجود نداشت. کاش هیچ عکاسی این عکس را نگرفته بود و کاش هیچ خبرنگاری این خبر را منتشر نکرده بود. کاش از همان اول همه سکوت می‌کردند. کاش این خبر اینقدر در رسانه‌ها نمی‌پیچید.

خانم حاتمی، دلم گرفت. من می‌دانم که همه انسان‌ها مثل هم نیستند و اعتقادات مختلفی دارند و هرکس حق دارد با اعتقادات خودش زندگی کند اما ... . اما ای کاش آن چیزی که از شما در ذهنم ساخته بودم را خراب نمی‌کردید. ای کاش شما هم کمی به من حق دهید. وقتی با یک مرد غریبه دست دادید تمام خاطرات خوبی که از نجابت دختر ایرانی فیلم «سر به مهر» داشتم، نابود شد. من متانت زن را در این می‌دیدم که لوح پاک و لطافت روحش را این‌طور در دست افرادی قرار ندهد که در جامعه‌های زمخت بزرگ شده‌اند و زندگی صرفاً جسمانی آنان بیگانه با روح لطیف دختران نجیب است. ریحانه بودن زن مسلمان ایرانی که حجاب اختیار می‌کند از روح خشن و زمخت غربی‌ها بدجور زخمی می‌شود و پژمرده می‌شود.

من نه از شما به دادگاه شکایت می‌کنم، نه شما را تهدید به مجازات می‌کنم و نه مانند برخی آقایان! کار شما را یک سهل انگاری، اشتباه یا «غافلگیری» قلمداد می‌کنم تا بتوانم با خودم کنار بیایم. من فقط سعی می‌کنم با حقیقت کنار بیایم. حقیقت این است که شما آن کسی نبودید که در فیلم نشان می‌دادید. شما تمام ذهنیت خوب من را نابود کردید. شما دروغ گفتید. شما من را فریب دادید. اما به این فکر می‌کنم که این فریب در کجا اتفاق افتاد در فیلم «سر به مهر» یا در «کن»؟

خانم حاتمی من نه سکوت می‌کنم و نه شما را تهدید می‌کنم. من فقط گلایه دارم. فکر می‌کنم من حق دارم که گلایه کنم. من حق دارم از شما بپرسم چرا؟ چرا باید با من و با هزاران و میلیونها نفری که مثل من فکر می‌کنند اینگونه رفتار کنید؟ مگر ما از شما چه می‌خواهیم؟ فقط از شما خواستیم وقتی نماینده ایران هستید، وقتی نماینده من هستید، وقتی نماینده دختر و زن ایرانی هستید، حیا و نجابت ما را زیر سوال نبرید. خانم حاتمی من و خیلی‌ها مانند من، دوست‌دار شما بودیم و علاقمند به ارتباط با شما بودیم، اما این مدل رفتار شما نشان داد هیچ‌وقت علاقمند به ارتباط با ما نبودید. چرا؟ چون ما حجاب داشتیم؟ باور کنید لطافتی که دوستان من دارند و در دوستی از نزدیک قابل درک است ترازش را در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید. این را از وقتی حجاب برتر را انتخاب کردم، جور دیگری دریافتم. زنانه‌تر که نگاه کنم این رفتار شما به احساس نازنین همه ما آسیب زد. اینکه در قالب حجاب فطرت و روح خود را دست‌ناخورده نگه داشتیم به معنای زمختی روحیه ما نیست.

شما باعث شدید امروز رسانه‌های تندرو مثل همیشه به ما و حجابمان اهانت کنند. شما را سوژه کردند و علیه مردم من تاختند. شما بستری فراهم کردید تا عده زیادی از کسانی که چشم دیدن زن محجبه را ندارند به این زنان پاکدامن اهانت کنند. ایران را دوست داریم به این دلیل که زن مسلمان محجبه در آن از هر نقطه دیگر دنیا آزادتر است. آزادتر درباره اینکه آن‌طور که دلش می‌خواهد زندگی کند. اگر زنی حجاب نمی‌خواهد می‌تواند در همه جا آن‌طور که می‌خواهد باشد اما درباره زن محجبه این‌طور نیست. دوستان محجبه من در همان کشوری که شما در آن با یک مرد دست دادید بارها مورد تعرض قرار گرفته‌اند و به آن‌ها حمله‌های زبانی و فیزیکی شده است. از شما می‌خواستم با حجابتان و حفظ کرامت انسانی خودتان به ما کمک می‌کردید تا پیام اسلامی که پدر شما به اعتقاد فراوان برای اعتلای آن در سینما تلاش کرد، به گوش مردم دنیا برسد.

شاید در جاهایی از این نامه لحنم تند شده باشد ولی این را بدانید که این حرف‌ها، حرف‌های دل من است. حرفی که بخاطر علاقه‌ام به شما نوشتم. حرفی که امیدوارم آلت دست حرف‌ها و موضع‌گیری‌های سیاسی و تند نباشد و تنها به گوش شما برسد تا بدانید با بخشی از کسانی که شما را دوست داشتند چه کردید. دلم به من می‌گوید آیا می‌شود روزی لیلا حاتمی از همان توجیه «غافلگیری» فرجه بگیرد و از حجاب دفاع کند؟ خانم حاتمی دلم می‌لرزد و اشکم جاری شده است اما همین یک خط را هم می‌نویسم: لطافت و زیبایی روح یک شهید در بالاترین مرتبه است. سر مزار شهدا به این فکر می‌کردم آیا می‌شود لیلا حاتمی روزی در میان من و دوستانم با هم در همین پنج‌شنبه‌ها پیش شهدا بیاید.

من هنوز به شما امیدوارم.

ف.م؛ یکی از دوست‌داران لیلا حاتمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 181
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 45
  • سحر ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    به عنوان یک دختر ایرانی مسلمون با نظر این خانم کاملا موافقم.عزیزم حرف دلمو زدی
  • جلال ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    وووو شروع شد کافیه وزیری،یکی ی کاری کنه حالا درسته کار زشتی بوده ولی دیگه اینقد هو شا در نیارید
  • بیست و سی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    نامه مودبانه خوبی بود
  • سهراب ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    برای منم فقط این سواله...اینا اکثرا از ریاکاری دیگران شاکی ان و مدعی روشنفکری و ازادی..پس چرا اینجا فیلمی مثل سر به مهر رو بازی میکنه و اونور اب اونجوری رفتار میکنه؟؟؟اصلا چرا اونجوری لباس میپوشی که معلوم نیست کدوم وری هستی؟بالاخره شما یا اعتقاد به حجاب داری یا نه...یا با احکام شرع موافقی یا نه! این وسط حرکت کردن حال آدمو میگیره...
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    مبنای این نامه از اساس اشتباه بود به ««بازیگری»» یک بازیگر دل بسته بود حال آن که حاتمی فقط آن نجابت را بازی کرده بود البته بنده مثل حاتمی فکر نمی کنم و زندگی نمی کنم ولی از کسی که قائل به تشرع نیست توقع چندانی ندارم...
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    آخه خود خانم حاتمی هم گفتند که هل شدند و دستپاچه شدند و در سایر عکس ها کاملا معلوم است که مراعات می کنند - آخه شماها چرا مثل مگس می مونید - خدا روزه روزه داری که فراموش کرده باشد و غذا بخورد رو صحیح می داند - اما اگر دست شماها بود الان شلاق هم زده بودید - این نوع رفتار از روح شماها سرچشمه می گیرد
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    نامه بنده به این خانم: به توچه!
  • مشرق جان منتشرکن ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    اگرلیلی حاتمی با خوندن این نامه از فرط شرمندگی دق کنه جا داره
  • عیسی ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    امیدوارم دیگه از این صحنه ها نبینیم
  • مادر ايراني ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    فكر ميكنين اين كارهايي كه هنرمندان در داخل و خارج كشور از خودشون در ميارن شانسي و ناخواسته اس. نه عزيزان اين خانم محترم از قبل خودشو براي اين برنامه آماده كرده بود.از كجا ميگم ؟فيلمشو ديدم .اگه توي عمل انجام گرفته قرار ميگرفت بعد اين كار حتما حالتي از دست پاچگي درش بود.الغرض.ببينيد همه اين كارا و برنامه ها براي حساس كردن مردمه.مي خوان همه رو به جون هم بيندازن .چون ميدونن كه مردم توي اين جور مسايل باهم اختلاف نظر دارن.همون طور كه شما به جون هم افتادين و مي خواين افكار خودتونو به طرف مخالفتون تحميل كنيد در واقع يه جورايي دارين باهم جنگ ميكنيد.باهمتونم خواهش ميكنم نوع فكرتونو ونگاهاتونو بالا ببريد .شما همتون تويه يه خونه به اسم ايران زندگي ميكنيد .شما بچه هاي اين خونه هستين با حالتهاي مختلف.مگه ميشه توي خونه اي كه خواهر برادرا به جون هم ميوفتن زندگي كرد و روي آرامشو ديد.شما ها با اين حرفاتون كسي كه اين سناريو رو نوشته و ليلا حاتمي اجراش كرده خوشحال ميكنيد.ليلا يه بازيگره و پولداره .مطمن باشيد كه شماها براش مهم نيستين پس اون هم براي شما مهم نباشه.چون بازيگر اگه ديده نشه ناراحت ميشه اما شما بااين حرفاتون دارين براش وقت ميزارين.منتظر باشيدچند روز ديگه بازم يكي ديگه.من فقط نگران آينده بچه هام هستم كه ميخوان چي بر سر اين كشور بيارن.احساس مادرانم بهم ميگه ميخوان آرامش بچه هامو بگيرن شروعش با اين كاراست.ولي توكل ميكنم به خدا چرا كه خدا بزرگترين مكر كنندگانه.كسايي كه براي مردم مكر ميكنن عاقبت دچار مكر خدا ميشن.ليلا حاتمي تو هم برو گم شو لياقتت همون بوسه هاي آقاي صهيونيستة.
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    كاش مي شد ياد بگيريم به حريم خصوصي هم احترام بگذاريم خانم حاتمي هر كاري كردن به خودشون مربطه و بر اساس ديدگاه خودشون حتما درست بوده اين كار ماست كه درست نيست اينكه بيايم رفتار افراد رو زير زره بين بذاريم و بر اساس چند تا از معيار هاي خودمون از تعريفمون از خوب بودن افراد رو برچسب بهشون بچسبونيم
  • من ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    ادبم خوب چیزیه
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    الان متوجه میشم منظور اون کارگردانی که به خانم چرخنده پیام داده بود (جای زنایی مثل شما توی سینمای ایران نیست) چی بوده!!!!!! معلوم شد جای چه زنایی هست
  • ساجده ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    ما دختران ایرانی با حیا هستیم تا آخرین قطره خون تورو خدا آبروی ما را نبرید.دلم از یکسری خانم ها گرفته
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    این طور که این خانم تو نامه اش نوشته اگر خانم حاتمی نقش یک زن خبیث را در یک فیلم بازی کند همه باید تصویر آلوده ای از ایشان در ذهن شکل دهند... نه خانم محترم ... شما اول از همه باید به حق انتخابی که خدا به افراد داده احترام بگذاری بعد انتظار داشته باشی سایرین نیز به انتخاب شما احترام بگذارند. لااکراه فی الدین ...
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    یه بازیگر کارش نقش بازی کردنه هیچ وقت به یه بازیگر اعتماد نکنید چون در تمام لحظات زندگیش نقش بازی می کنه
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    فقط میشه تاسف خورد
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    جای امثال تو هست اما
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    نامه من به تو !! تو چه قدر بی شخصیتی و هوییتت مثل سیب زمینی میمونه انگار رگ غیرت نداری و مسلمون نیستی!!!
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    ایکاش نبینیم
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    حریم خصوصی در صحنه بین الملل !!!!!!!!!!واقعا عجیب حرف نمیزنی عزیزم!!!!
  • ابوالفضل ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    میگم فک کنم توهم دستپاچه شدی منتقدین رو مگس خوندی؟؟ باز خوبه رئیستون بی شناسنامه خوند منتقدین رو. خدایی قشر امثال شما لایک دارن.
  • ابوالفضل ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    نامه بنده به تو ناشناس. به تو چ
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    بابا تو دیگه کی هستس!!!! حریم خصوصی!!! خخخخخخخخخخ
  • محسن ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    من هم حرفت را قبول دارم. خدا کند خانم حاتمی معذرت خواهی هم بکند
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    با نهايت احترام كامنتتان بي معنا و بي اساس بود موفق باشيد
  • محمد رضا ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    من که میگم خانم حاتمی را ولش کنید از حاتمی کیا تقدیر کنید
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    آخه پوشش لیلا حاتمی تو این جشنواره با پوشش غالب تو فیلمای سینمایی ایران چه فرقی داره که اینقدر بزرگش کردین به نظر من که از بعضی فیلمای داخلی باحجاب تره
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    آخه پوشش لیلا حاتمی تو این جشنواره با پوشش غالب تو فیلمای سینمایی ایران چه فرقی داره که اینقدر بزرگش کردین به نظر من که از بعضی فیلمای داخلی باحجاب تره
  • بیخیال ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام به اعتراف همان فرد مقابل خانمحاتمی کیلا ایشان نماینهده سینمای ما و مردم ما بودند واین اصلا خصوصی نبوده است
  • سید حمیدرضا نورانی ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    همون که سلحشور گفت... (البته استثنا هم داره)
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ارتباط سینماگران همیشه مانند خانواده بوده ، هست و خواهد بود وقتی یک پیرمرد در این خانواده با لیلا حاتمی که جای نوه او هست روبوسی میکنه هیچ اشکالی نداره ، لیلا حاتمی عقلش میرسه که چه کاری بده چه کاری خوب
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    دوست دارم حرف شما رو باور کنم اکر به من منبع حرفتو بگی.
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    خانم حاتمی ما میبخشیمت ولی دیگه تکرار نشه آفرین
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    کی به پوشش گیر داده! اول برو عکسو ببین بعد بیا اظهار نظر کن.
  • محمدرضا ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    شخصیت هرکس را در گفتار و رفتار او میتوان دید
  • sad ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    به تو چه که به من چه!
  • قاسم ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    سوال من از خانم حاتمی اینه ؟ شما که عاشق غرب و آداب و رسومش هستی چرا در ایران فیلمهایی با مضامین مذهبی بازی میکنی؟ خوب شما هم مثل خیلی های دیگه میتونید فیلمهایی با مضامینی که با روحیاتتون سازگاره بازی کنی.
  • زلال ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ببخشیداین باید بگم که اون اقای که خانم حاتمی را بوسیدن گفتند من ایشون را بعنوان نماینده ایران بوسیدم پس این مسئله به هیچ وجه شخصی نیست
  • امیرسجاد ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    نامه کوتاهی نوشتی من جوابتو میدم طربچه
  • ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    اشکال به روبوسیه
  • ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    با این شکل اصرار ورزیدنتون روی حجاب و عفاف بیشتر به لجاجت یه عده کمک میکنید اگر هم برخورد قهر آمیز صورت بگیره کار سخت تر هم میشه و یه جور الگو سازی میشه از این افراد.به نظرم توقع زیادیه که بخواید تو این کشور 77 میلیونی همه مومنانه زندگی کنند
  • افشین تهران ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    از تو که با پرجم امریکا میای جز این انتظاری نیست.
  • افشین تهران ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ناشناس 22.30چرا خشمگین شدی چرا طاقت حرف حساب رو نداری.
  • افشین تهران ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    مشکل پوشش نیست مشکل دست دادن و ....دادن هست انهم در حالت غافلگیری!!!
  • حسام الدین ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    چون بازیگره این رو درک میکنی یانه انتونی کویین نقشه حمزه رو هم بازی کرد نقش خیلی های دیگه رو مشکله شما ها اینه که بازیگر ها رو به با نقشاشون نقد میکنید
  • رفیق ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    کدوم بازیگر ایرانی در بطن جامعه مث فیلمهاش رفتار سنگین داره؟ اون دختره بود فیلم مبتذلش بیرون اومد یا همین ستایش خانم که شده الگوی دختران ما دیدینش با چه پوششی میگرده ؟ برای تو دختر ایرانی که با فیلم دیدن اینقد یک بازیگر برات قدیسه میشه متاسفم
  • ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    این نامه رو لیلا فقط بخونه ...
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    نرود میخه آهنین در سنگ. شما هم خودتو خسته نکن خانم خبرنگار
  • عليرضا ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    حريم خصوصي فقط توي «حريم خصوصي» معني داره. هچنين نه در جاييكه نماينده كشورت هستي و از امكانات و منابع و عواطف و حمايتهاي مردمت نرده بون درست ميكني
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    خانک حاتمی در فیلم سر به مهر فقط پولی گرفته نقشش رو در سناریویی که تدوین کردند بازی کرده همین.چهره واقعیش رو توی کن نشون داده
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    حفظ عزت نفس خود و ملت خود را بصيرت مي خواهد
  • سلام ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    متاسفانه سرکار خانم لیلی حاتمی عزت و حرمت و حیا و عفت زنان با شخصیت و اصیل ایرانی را نادیده گرفته است - من نوشته ای را به قلم پرفسور فرهت قائم مقامی از کیهان سال1354 یا 1353زا نقل می کنم در کوران فعالیت فیمی نیست ها و زنان فریب خورده ایران و اوج اباهه گری کشور - این اندیشمند نوشتند روزگاری که زنان با شرف ایرانی از حریم زنان باشرف صیانت می کردند و اعداد آن ها در حوزه های حاکمیتی و هنر و ...بسیار بودند کسی را جرئت و فکر این همه مضمحل کردن حرمت زنان این کشور نبود - البته آن روزها منبع تمام این مفاسد دربار شاهی بود و بازیگران انگشت شمار معلوم الحال دنیای سینما و تلویزیون نیز ابزار آن ها بودند - امروز نیز باید پرسید که چرا علی رغم خواسته درونی کشور ؛ انگشت شماری بازیچه دست شیاطین برون مرزی که به دنبال اثبات عدم حیا و عفت در زنان ایرانی هستند همراز و همراه می شوید - تصور می کنند جامعه زنان ایران فقط ایشان و اندک ها هستید - صبح شده است چرا بیدار نمی شوند - نقاشان و نمایش سازانی که سعی دارند از زن ایرانی الگوی دیگری رائه بدهند و لو اندک اباهه گرانه مطمئن باشید قصد شومی در سر دارند - از شیطان کار خیر سر نمی زند الا این که پشت کار خوب و خیر شیطان شری نهفته است - متاسفانه این بار یکی از افراد مقبول جامعه ایران را از سکه انداختند و با یک تیر دو نشان زدند * چهره جامعه هنری ایران را همانند جامعه هرز غرب نمایش دادند تا اثر الگو بودن انی ها را تبدیل به رایج های درونی شان کنند ** این بازیگر خوبرا از در درون ایران از سکه بیندازند و به هردو هدفشان نیز رسیدند با همه اوصاف بگذارید قصه ای را از غفلت انسان در مواجه با شیطان را بازبگویم: - قصه گونه ای درمیان ما ایرانیان از خباثت شیطان هست که : انسانی شب ادراری داشت و زحمت بسیاری بر مادر خانه در شست و شوی رخت و رختخواب را به وجود می آورد - روزی با گله مادر مواجه شد که از رطوبت شستشو دستانم درد می کند و همچنین است هزینه صابون و مواد شوینده - فرزند با شنیدن گله مادر آهی کشید و گفت لعنت بر شیطان که شیطان گل ام می زند - مادر گفت خوب عزیزم گوش به حرفش نده - فرزند با این تصمیم قاطع وقت بعد خفت و در عالم خواب دید شیطان تشریف آورد تا سر و کله مشوق را دید در ضمیر خود فهمید و فوری دست رد به سینه شیطان زد اما بشنوید از رفتار شیطان شروع به همدر دری کرد که ای داد که من به تنها چیزی که فکر نمی کردم مشکل مادر شما بود و اظهار تاسف و ... و جبران مافات که گفت حالا که این طور شده حد اقل زیان اقتصادی شمارا من باید جبران کنم چون که بار این محنت بردوش پدرشماست -القصه فتنه و توطئه دیگر از شیطان و غفلت انسان گفت من در جایی مقداری مواد شوینده دارم همراه من بیا تا حد اقل زیان مالی شمارا جبران نمایم فرزند آدم را برد تا محلی که پشت بامی بود و باجکی از بام به فرزند انسان گفت از این جا برو پائین اقلام شوینده را بده بالا من می گیرم با اعتراض فرزند آدم روبروشد که چرا از درب نمی رویم گفت کلید درب مانده خانه از این راه من استفاده می کنم - فرزند آدم رفت به درون محل کالا ها و ...در خروج از محل شیطان دستان اورا گرفته بود تا کمک کند اورا بالا بیاید اما کسی را که شیطان بالا نشین کند معلوم است عملیات بالا کشیدن شیطان و غفلت و خرابکاری انسان؛ شیطان پرسید چرا وزن تو این قدر سنگین است ماشاالله چقدر قرص و سنگین هستی گفت بابا یک نفر دیگر از پائین چسبیده به پاهای من و ولم نمی کند و دارد با پاهایم بالا بالا می آید - دستور شیطان برای هدف غائیش شروع شد گفت مواد دفع دروننت را بریز به سرش تا بی ادب بفهمد به پای دیگران آویزان شدن یعنی چه القصه فرزند آدم دو باره در دام شیطان مرتکب عملی شد که نتیجه خیرخواهانه همان شیطان بود بیدار شد دید به شر دیگری که بدتر از شب های قبل است دچار شده و شیطان آبروی بس بیشتر را از ازاو برباد داده است - حالا این سرکار خانم لیلی و امثالهم چرا غفلت می کنند و در بازی دام شیاطین از حیثیت جامعه شریف هنری ایران و اخص زنان با شرافت جامعه هنری و همچنین زنان مسلمان و ایرانی این طور هزینه می کنند و در دام شیاطین بازیگر و بازی ساز می افتد - اولا مدیریت و چه می دانم سندیکاها و ... حرفه ای هنر باید مراقب جامعه هنر باشند نگذارند بازیگران بازی ساز مخرب این طور اعضاء حرفه ای هنر را به چالش بکشند و در نزد مردم ایران از سکه بیندازند - ثانیا - خود اعضاء جامعه هنری نیز باید بدانند و عمق کینه شیاطین را نسبت به خودشان را درک کنند - بدنامی و بد آوازگی چیزی نیست که بعدا بشود به اسانی جبران کرد
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    آقای ناشناس شما به دیگران مگس می دونی و نتیجه صورت مسئله اشتباه معلوم است کسی مگس نیست - کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم دل خود ازرق ازرق خلق را دلق نکنیم (حافظ)
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    براي يك فرد آزاد عرق ملي چيز خوب و حداقل انتضاريست
  • یاسمین زهرا ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    کاملا با نظر ناشناس مخالفم شما چرا از روش قیاس که حرامه استفاده میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!! کی گفته این کار حاتمی مثل روزه ی روزه داره؟!!!!!!!!!!!!!!!!! احسنت بر نویسنده نامه زنده باشه الهی
  • یاسمین زهرا ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    نامه منم به شما ناشناس اینه که ..........
  • یاسمین زهرا ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    احسنت مادر ایرانی گل گفتی بره گمشه لیلا حاتمی لیاقتش همون....
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    خاک تو سر لیلا حاتمی با این حرکتش
  • سجاد ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    آخه شمایی که دم از حریم خصوصی میزنی، اصلا معنی حریم خصوصی رو میدونی چیه که میای میگی حریم خصوصی؟ اینجا مسئله ملی مطرحه نه حریم خصوصی، پاکدامنی و عفت زن ایرانی مطرحه نه حریم خصوصی، آبروی کشورت مطرحه نه حریم خصوصی، بفهم
  • سجاد ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    خانم حاتمی با این کارشون آبروی ایران و شرف و حیا و حجاب و عفت و پاکدامنی زن ایرانی رو به باد دادند، اونوقت بعضیا میان اینجا دم از حریم خصوصی میزنن، کدوم حریم خصوصی؟ آبروی یک کشور و پاکدامنی زن ایرانی رو بر باد دادن حریم خصوصیه؟ شما اول برید معنی حریم خصوصی رو یاد بگیرید بعد بیاید اینجا دم از حریم خصوصی بزنید، اینجا مسئله ملی مطرحه نه حریم خصوصی، این خانم با این کارشون کل کشور ما رو زیر سوال بردن
  • اخبار شبانگاهی ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    لیلا حاتمی (با خواندن این نامه)بشدت تحت تاثیر قرار گرفت
  • ابوالفضل ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    استثناش مثل خانوم چرخنده
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    می خوام بدونم شما چه جوری به این نتیجه رسیدی که خانم حاتمی "عاشق غرب و آداب و رسومش" هست؟!! و بعد هم برای ایشون تعیین تکلیف می کنی؟!!
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    شما هم با وحشی گریتون آبروی نظام رو بردید
  • نوید ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    من بانظر سلحشور که گفت :سینمای ایران فاضلاب است موافقم.چه دسته گلایی به اب میده گل هاش!!!!
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    هر کی ناراضیه میتونه گورشو از سینما گم کنه
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    بشین بابا حال نداریم
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    خدا حفظتون کنه مادر ایرانی. تمام حرفهاتون به دلم نشست به جز سطر آخرش، حیفه که شما به عنوان مادر ایرانی این حرف رو بزنین.
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    پاسخ به افشین تهران: شما اگه حرف حساب میفهمیدید به کنسرت با مجوز حمله نمیکردید
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    نامه من به: من - ناشناس-محمدرضا-sad-امیرسجاد-یاسمین زهرا-افشین تهران :سیسسسسسسسسس
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    آقا خوب کاری کرده به هیچ کدومتون هم ربطی نداره
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    منفی دادم چون بی ادب هستید
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    واقعا اگه یه روزی مریلا زارعی اینکاره کنه هر کی باشه ناراحت میشه چون ایشون رو نسبت به سایر هنرمندان متعهدتر می دونیم ددر مورد خانم حاتمی هم همین اتفاق افتاده ایشون برخلاف بسیاری از هنرمندان دارای خانواده و فرزند هستند و از جمله بازیگرانی هستند که خودشان را در سینما محبوس نکردند و در تلویزیون هم کارهایی داشته اند واینها سبب ناراحتی طرفدارانشان هستند وگرنه اگه این اتفاق از باران کوثری سر مزد کسی انقدر ناراحت نمیشد
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    بیخیال بابا!! کارها و نامه نگاری های واجبتری هم هست. کار خانم حاتمی نه لطمه ای به شخصیت متین و موقر ایشون میزنه نه لطمه ای به سینمای استوار و درخشان ایران! خیلی باید ساده و ضعیف بود که این حرکت نگرانمان کند.
  • ساسان ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    کشورهای دیگه به فکر حل بحران اب و انرژی و ...... هستن ولی شماها هنوز روی یه حرکت معمولی یک آدم بالغ موندید که به هیچکدومتونم ربطی نداره
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    کاره لیلا حاتمی زشت بوده وفکرمیکنم مسیولین وزارت ارشادباید به نحوی باهاش برخورد کنن تا بعدی ها ازاین کارا نکنن و پارسال اصغرفرهادی تو جشنواره با نامحرم روبوسی کرد ودست داد هیچی نگفتن وامسال این خانم رفت همون کاره اصغرفرهادی روکرد. ولی با بعضی کارها هم مخالفم مثلا با این نحوه نامه نوشتنهاهم مخالفم ! اخه ازکی تاحالا الگوی یه دختره محجبه لیلا حاتمی بوده که اینجوری نامه نوشته ?! یا دلیله اینکه یه عده خانم برن دستگاه قضایی ازلیلا حاتمی شکایت کننو واقعا درک نمیکنم . لیلا حاتمی نماینده یه جریان فکری وفرهنگیه خاصه . خانمهای محجبه باید نماینده فکری وفرهنگی خودشونو حمایت کنن وبعدهم تلاش کنن به سطحی برسن که درعرصه بین المللی چه تو زمینه فرهنگی وچه تو زمینه علمی وچه ورزشی وسیاسی وبازرگانی تجارت بدرخشن وحرف اولو بزنن وباحجاب دیده بشن . من ازهمین دخترخانمی که نامه نوشته میپرسم وازقشری که این دخترخانم میاد شمادخترخانمهای محجبه چه کاری کردی که برای سربلندی ونمایش زن محجبه موفق ایرانی درعرصه داخلی وبین المللی . بشینی توخونه غصه بخوری وعصبانی بشی که لیلا حاتمی چراحجابش این بود وبعدم تصاویر روبوسیش بیاد بیرون وبیشترناراحت بشی چه فایده داره?!
  • ساسان ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    کشورهای دیگه به فکر حل بحران اب و انرژی و ...... هستن ولی شماها هنوز روی یه حرکت معمولی یک آدم بالغ موندید که به هیچکدومتونم ربطی نداره
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    لطفا دینتونو ببرین تو اتاق خواب و حمامتون و به حق انتخاب دیگران که دوست ندارن جامعه ای فاسد داشته باشن احترام بگذارین
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    پس لا اقل لطفا یک نفر ... رو بعنوان نماینده ملت ایران معرفی نکنید
  • اسمال ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    این خانوم دیوونه است دست خودش نیست
  • افشین تهران ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ولا ما تا حالا کتسرت ندیدیم و نرفتیم که بخایم بهش حمله کنیم ولی اگه انجا ادمهایی مثل شما و لیلا حاتمی هست دستشون درد نکنه که حمله کردن .معلومه که الان هم خشمگینی ودلیلش هم اینه که یکی مثل خودتون هنجار شکنی کرده البته به هوای اینکه دور دور ابتذاله و کسی چیزی نمیگه !!!اگه به کنسرت هم کسی حمله کرده حتما دارای اشکال بوده و مجوز کنسرت با مجوز هرزگی فرق داره این کشور 77میلیون جمعیت داره که حداقل 90درصد مخالف هرزگی و ابتذال هستند و شما فکر نکن که ایران فقط یعنی شمال تهران .نه اشتباه فکر کردید دیروز گل شیفته سر افرازتان کرد امروز لیلا.البته شما هم از همین جماعتی که حرف حساب را با تهمت جواب میدید.
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    نه بابا!!!!!!
  • جلال ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    بنازم منفی ها را رکورد زدم
  • افشین تهران ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    واقعا عجیبه که بعضیها چه راحت و با افتخار از ابتذال و بی حیایی و فساد به بهانه ازادی دفاع میکنن.!!!وجالبتر اینه که کسی که خودش را نماینده یک کشور معرفی میکند وقتی که گند میزند میگویند حریم شخصی بوده.واقعا کسانی که از این عمل دفاع میکنن از همین قماشند و یا مسائل دینی و مذهبی را با مسائل سیاسی قاطی کردن.خدا کنه که دومی باشه .اما کسانی که دم از غافلگیری میزنن دوباره این فیلم و حرکت این خانم را نگاه کنند تا متوجه شوند که این خانم غافلگیر شده یا طرف مقابل !!!!در ضمن معنی ازادی را همه بفهمند که منظور بعضیها از ازادی چیستو بدنبال چه مسائلی هستند .
  • افشین تهران ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    مشرق از شما انتظار میره که اگر کسی توهین به جمع میکنه یا انرا منتشر نکنی و یا جواب ان را با هر لحنی بزاری.
  • افشین تهران ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    کاملا درسته.بعد معلوم میشه که پشت این حرکت زشت چه انتظاری بر اورده شده.
  • افشین تهران ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    بله در دین اجباری نیست .اما احترام یک جامعه دینی و یک ملت معتقد را باید نگاه داشت .برای خیلی از ادیان که در کشور داریم شرب خمر ازاد هست اما ایا این عزیزان در خیابان این کار را انجام میدهند؟
  • افشین تهران ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    هر چیزی جچای خودش رو داره.بله هم باید انتقاد کرد و هم تعریف.اما وقتی که از ادمهای ارزشی تعریف میکنی کسانی پیدا میشن که از حسادت میسوزن .چرا؟
  • افشین تهران ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    اگه میرسید که به این روز نمیافتاد.بعدشم برلوسکنی هم پیره مرده اما .....!این چه حرفیه که شما میزنی.دوما ادم قحط بود که تو اینهمه پیرمرد باید صهیونیستش رو پیدا میکرد؟شاید برای شما این جور رفتارها عادیه اما ایران 77میلیون جمعیت داره نه 2یا3میلیون بالا شهری.میگی نه از شهرستانها و روستاها و جنوب شهر نظر بگیر ببین چی میگن.شاید شما فقط بالا شهرو ادم حساب میکنی؟البته انهم یکسریشو چون اون بالا هم ادمهای ارزشی و باغیرت زیاد داره.
  • افشین تهران ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ناشناس 1.53از رفتار ایشان مشهوده.وقتی که ایشان برای یک ملت تعیین تکلیف میکنه باید انتظار این حرفها رو هم داشته باشه.بعدشم از کی و چی دفاع میکنی.ابتذال که دیگه دفاع نداره.لااقل در ایران.
  • محسن ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام به نظر من اون کسایی که به خانم لیلا حاتمی خرده میگیرن فکر کنم توی ایران زندگی نمیکنن اگه توی ایران هم زندگی میکنن انگار توی کوچه و خیابون نمیرن ببینن چه خبره کجای کشور ما درسته که این کار خانم لیلا حاتمی غلط باشه ایشان شخصیت متین و باوقار دارن هرطوری باش توی کن همه دیدن مخفیانه نبود تازه خوبه هنرمندای ایران رو ببینید مگه از سینمای ایران چیزی باقیمانده
  • افشین تهران ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    پس بیاید بخاطر این عمل شجاعانه و ابرومندانه ستاد استقبال تشکیل بدید !!!!!!کسی نمیگه 77میلیون مومنانه زندگی کنن اما احترام مومنان و دین ومذهب را نگه دارند .نکنه فکر میکنید بی دینان در اکثریت هستند.
  • وحید ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَىٰ عَوْرَاتِ النِّسَاءِ وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِن زِينَتِهِنَّ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ و به زنان با ایمان بگو چشمهای خود را (از نگاه هوس‌آلود) فروگیرند، و دامان خویش را حفظ کنند و زینت خود را -جز آن مقدار که نمایان است- آشکار ننمایند و (اطراف) روسری‌های خود را بر سینه خود افکنند (تا گردن و سینه با آن پوشانده شود)، و زینت خود را آشکار نسازند مگر برای شوهرانشان، یا پدرانشان، یا پدر شوهرانشان، یا پسرانشان، یا پسران همسرانشان، یا برادرانشان، یا پسران برادرانشان، یا پسران خواهرانشان، یا زنان هم‌کیششان، یا بردگانشان [=کنیزانشان‌]، یا افراد سفیه که تمایلی به زن ندارند، یا کودکانی که از امور جنسی مربوط به زنان آگاه نیستند؛ و هنگام راه رفتن پاهای خود را به زمین نزنند تا زینت پنهانیشان دانسته شود (و صدای خلخال که برپا دارند به گوش رسد). و همگی بسوی خدا بازگردید ای مؤمنان، تا رستگار شوید! (نور: ۳۱)
  • وحید ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    با سلام به نظر بنده بازیگری را در جهان اسلام دوباره باید تعریف شود و گرنه هنر وسینما پر میشود از آدمهای منافق.
  • افشین تهران ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ناشناس 11.34شما با این روحیه و البته تربیت و همچنین انشائی که دارید کاملا برای همه مشهوده که چه کسی وحشیه.هنوز هم که خشمگینی.این اقا سجاد را میشناسی که میگی وحشی.ایشان که معنای حریم خصوصی و ابروی یک ملت را مطرح کردند چه ارتباطی به وحشیگری داره؟ایا داشتن غیرت و ایمان و عزت چه شخصی و چه ملی وحشیگری نام دارد و نداشتن همه اینها و فساد طلبی و ابتذال پرستی نشانه انسانیت هست.مردم خودشان قضاوت کنند.
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    بی ادب محروم ماند از لطف رب
  • افشین تهران ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    منطق شما در همین حد هست .از این کارهای خوب چند وقته که داره رو میشه!!!!!خیلی هم خوبه چون مردم همه چیز را تحمل میکنند به غیراز اعمال خلاف شرع و اعمال ...........خوب و بدش هم با واکنش مردم معلومه.
  • بهمن ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    حالا مشرق که منتشر بکن نیست اما من می گم تا خود مشرقی ها یادشون نره ننه چاوز رو ...
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    خیلی جالب بود. از لیلا حاتمی بیشتر انتظار میرفت!
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ببخش اگه پاره و غرقه خونه ...
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ملت خودشون میدونن شما نمیخواد یاداوری کنی دانشمند
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    یعنی لیلا حاتمی این نامه رو میخونه؟چی میگه؟
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    بازم اینساندیس خورا شروع کردن
  • افشین تهران ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    شما کل جامعه اسلامی را متهم به ابتذال میکنی که یک هنر پیشه خطا کار را تبرئه کنی !!!همه تو کوچه و خیابان میرن اما نه اون کوچه و خیابانهایی که شما میری.دور دور ایران زمین هم که تمام شده حالا جای جدیدی پیدا کردین!!!شخصیت متین .با وقار.!!!!با این عمل سینمای ایران احیا شد!!!اهالی سینما کلاهشون را بالاتر بزارن.همه دیدن چه افتخار بزرگی!!!مخفیانه هم نبوده.مگه مخفیانه هم کاری میکردن!!!!احسنت جوکهای خیلی خوبی بود.
  • افشین تهران ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    خودت میگی ننه چاوز.که اونهم بعدا مشخص شد که ساختگی بوده.اما ایا این با ان قابل مقایسه هست و یا شیوه ای از مغلته را در پیش گرفته اید؟
  • سروش ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    خواهرم می خواهم به شما بگویم فیلم سر به مهر را من هم دیده ام در آن فیلم خانم حاتمی چون یک بازیگرند فقط آن نقش را بازی کردند کاری به کرامت دختر مسلمان ندارند ایشان نه یک هنرمند بلکه فقط بازیگرند در جایی وقتی کارگردان و بازیگری معروف می گوید من حتی برای خنداندن مردم حاضرم (با عرض پوزش) شلوارم رو پایین بکشم باید به هنرمند بودن آن شک کرد باید این فرد را در زمره بازیگران قرارداد که فقط برای اجرای یک نقش دستمزد گرفته اند. خواهر من همین بازیگرانی رو که شما فیلمهایشان را دیده اید من در تهران و در سطح شهر دیده ام فقط به حال خودم و مردم کشورم گریه نکرده ام به حال آنان قبطه می خورم که دوگانگی زندگیشان را پر کرده می توانم به جرأت به شما بگویم بعضی از این بازیگران نه هنرمندان همانی هستند که شما در جشنواره کن دیده اید به نوع پوششان در جشنواره ای داخلی بنگرید؟ نوع رفتارشان را در سطح شهر ببینید؟ اینها هنرمند نیستند فقط بازیگرند و و برای نوع بازیی که می کنند پول می گیرند شغلشان این است، حجاب شما که پاکترین نوع پوشش است، فقط برای انسانهای ارزشی و ارزشمدار با ارزش است، هنگامی که به یک شهربانونی ایرانی که امر به معروف و نهی از منکر کرده بود تعرض می شود کدام یک از این بازیگران نه هنرمندان اعتراض می کنند ولی اگر به یک بدحجاب بگویی حجابت بد است فریاد واحقوق بشرا سر می دهند و فمنیستها و غوقا سالاران آنرا به سازمان ملل هم ربط می دهند، خواهر من وقتی حجاب پاک تو را هیچ سازمانی حمایت نمی کند فقط دل به خدایت ببند امید است سخن زینب گونه ات بر سیاهی دلهای انسانهای دین دار و آزاده های جهان بنشیند. با عرض پوزش.
  • سعید ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    دوباره رفتین تو این وبلاگ های ... هر چی ادم از صدا و سیما میبینه تو این وبلاگا تکرار میشه
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ساندیس بخوری بهتره یا ابروی یه ملت ببری ها؟
  • محمد حسین ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    اونایی که این کارارو میخوان جاشون تو ایران نیست... این بی غیرتی ها رو برن همونجا انجام بدن... واقعا بی غیرتید که اینجور کارارو مدرن میدونین... ابروی ناموستونو یجورایی برده نماینده همه زن های ایرانی بود که اون حرکتو انجام داد... یکم خجالت بکشید
  • مسعود ر ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    چرا ایشونوبه تنهایی نماد ایران میدونید. یعنی چی؟ یه مراسم سینمایی بوده و به تبع بهترین بازیگرای دنیا رو البته از نظر خودشون و با ملاک ها و معیارهای خودشون انتخاب کردند و دعوت کردند.حالا اینکه شما اعلام میکنید نماد زن ایرانیه و ... مگه اونا به ایران پیغام دادند و گفتند شما یه خانومو انتخاب کنید بفرستید؟مساله دوم اینکه ماها گاهی اوقات آنقدر با شخصیت های فیلم ها و داستان ها همزادپنداری می کنیم که فراموش می کنیم واقعی نیستند.یعنی دوست داریم اونا رو به واقعیت های زندگیمون بکشونیم درصورتی که داستانی بیش نیستند. با سراشیبی ها و سربالایی های این شخصیت ها به تناسب خوشحال شیم ناراحت شیم حتی بگرییم و افسرده بشیم ویا ازشون بتی بی بدیل بسازیم و توقع داشته باشیم مطابق انتظار مارفتارکنند.سوم اینکه تک تک ما ایرانیا ملت ایرانو تشکیل میدیم و سهم مساوی در نشان دادن حجاب ورفتار یه ایرونی داریم.بهتره یه سری چیزا رو هم به خودمون بگیریم.وقتی میگن حجاب ویا رفتار غالب تو کشور تغییر یافته یعنی پراکندگی آماری غالب مردم به این صورته و اگه وضعیت حجاب تو جامعه ما تغییر کرده تمام ماها نمایندش هستیم.البته برخی افراد بیشتر به چشم میان و از نظر قرارگیری درمدیوم رسانه شاید بتوانندروی افکار عمومی بیشتر تاثیر گذارباشند. اما همانطور که گفتم مشکل اصلی تغییر باورها و ارزش های ما انسانهاست و عدم انتخاب الگوهای واقعی در زندگیمون.اینکه به یه رل بازیگر تنها به عنوان یه نقش نگاه کنیم و یا ازدرون خالی شده و دنباله رو سبک پوشش ویارفتاری باشیم که رسانه ارایه میده.خیلی سخته اما به شخصه سعی میکنم به عنوان یه مسلمان باورهای دینی و اخلاقی خودم رو برمبنای دستورات و الگوهای الهی قراربدم که واقعی و با ثباتند. و نه به دنبال ساختن الگوها و بتهای موهوم و داشتن انتظارات بیهوده از این افراد باشم.این افراد براساس اعمالشون وتاثیر اعمالشون روی دیگرون در پیشگاه خدا پاسخگوخواهند بود. ایشون بازیگر توانایی هستند نه بیشتر ونه کمتر فقط یه بازیگر.
  • جعفر ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    عقل و شعورت به اندازه ملخ هم نیست.
  • الهه ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    نویسنده نامه یکی از نویسنده های خود سایت مشرقه... مرسی خوب نوشتی وقت ملت رو پر کردی و به سایت یه رونقی دادی آفرین
  • جعفر ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    ما از باب نهی از منکر حق داریم به منکر انتقاد کنیم دینمون این اجازه را به ما میده. حرف بی ربطو شما میزنی .
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    مرد مسلمان اگه یه زن اجنبی رو ببوسه حرجی برش نیست اما کافر حربی بانویی مسامان رو ببوسد واحسرتا دارد
  • احمد ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    همونطوری که برای من مثل روز روشن بوده و تاکنون چندین بار ظلمی که توسط دوقشر (با عرض معذرت از اقلیت سالمشون) اکثراً مفت خور بازیگران سینامه و فوتبالیستا که از مال ملت باد میکنن و بعد نتنها هیچ خیری نمیرسونن بلکه باعث هزینه برای کشورشون میشن. اینم نمونه جدیدش . خوب حالا که تو کشور چندین سال کار کردی و وضع اقتصادیتونم با پول ملت عالی هست دیگه چی میخوای!؟ بله گرین کارت یا اقامت فرانسه! هزینش یه اظهار نظر سیاسی یا یه حرکت خاک برسری هست که اربابانت از اونور حمایت بعدش بهت اقامت بدن. اینها اسمشون تو تاریخ به عنوان کثیفترین وطن فروشی ثبت میشه
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    بسیار به شرف ایرانی توهین کردی خانم لیلا حاتمی اگر محیط برای افرادی مثل شما باز باشد که چه 6ا که نخواهید کرد ، به عنوان یک مرد ایرانی متاسفم
  • حیدر ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    واقعا متاسفم که چرا نمیخوایم با واقعیات روبرو بشیم عزیزان ب خدا هر کس باید خودش اون دنیا جواب کارهایی رو که کرده پس بده شما واقعا فک میکنید از خانوم حاتمی بهترید ؟؟؟؟؟؟امیدوارم ما هم یکم روشن فکر بشیم
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    حالا همه .... شدند
  • ستاره ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    من برای خانم حاتمی احترام زیادی قایل بودم. .می دونستم که خیلی حجاب براشون مساله مهمی نیست ولی این احساس داشتم که از اصالت برخوردارن و مثل تازه به دوران رسیده ها نیستند واز حاشیه ها دوری می کنند.ولی مثل این که سخت در اشتباه بودم. می دونم که بازیگرا بازیگرن... به شخصه به ازادی معتقدم ولی تمام ناراحتی ام از این اگه که مشکلی داریم باید بین خودمون باشه . با این کارشون اعتراضشون پیش کی بردن؟بعدشم ایشون نماینده مردم ایران بودن با تمام قوانینش این رفتار ایشون شان مارو پایین اورد
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    هر کی تو گور خودش میخوابونند خانم حاتمی با این حرفها خراب نمیشه
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    هنوز مثل شما بی غیرت نشدیم
  • امید ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    خواهر عزیز شما چقدر ببخشید ......هستی مگر خانم حاتمی انسان نیست؟ انسان هم جائزالخطاست .شما نباید به ایشان خرده بگیری باید به خودتان خرده بگیرید که بجای خانم حاتمی باید از حضرت فاطمه الگو برداری کنی . به شما هم ربطی ندارد که او چه کرده اگر گناه هم کرده به خودش مربوطه شاید دوست داره بره جهنم این که به شما و کس دیگری ارتباط نداره هر کسی در آن دنیا مسئول اعمال خودشه شما مراقب خودت باش توی این دنیا کسی را از خودت نرنجانی چون در آن دنیا باید جواب پس بدهید شاید این کار شما گناه بیشتری داشته باشد .
  • علی 12 ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    من هم موقعی که آقای احمدی نژاد مادر هوگو چاوزو بغل کردن خیلی تعجب کردم، البته میدونستم بعضی وقتا آدم در موقعیتی قرار میگیره که ناچاره سریعا تصمیم بگیره. ولی الان تعجب میکنم که چرا این جماعت دلواپس و دوستدار فرهنگ اونموقع سکوت کردن. میدونم که نظرم منتشر نمیشه چون حرف حقه.
  • محسن ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    این خانوم و امثالش اگر به جایی رسیدند از صدقه سری ایران و ایرانی بوده اماحالا که میدونن بمب هم نمیتونه تکونشون بده ناجوانمردانه از پشت به همین مردم خنجر میزنند و دهن کجی میکنند اونها شیفته فرهنگ غربی هستن در فرهنگ غربی قانون برای همه یکسان هست پس باید طبق قانون باهاشون رفتار بشه بدون هیچ تخفیفی.
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    شاگرد فرهادیه دیگه!!
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    مطمئنی اسمت جلاله؟؟؟ ووووووووو مال خانماست ها!!!
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    آنتونی کوئین بعد بازی نقش جناب حمزه متحول شد ولی بازیگرای ما اصلن معلوم نیست ... چی به چیه کی به کیه؟؟ رسید منظورم؟؟؟
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    حالا بیان شما رو این مدلی قیاستون کنن می گین حقتون ضایع شد آزادی نیست و ....
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    نزاکت داشته باش اینجا ایرانه.بچه های اینج تو مرامشون نیست مثل شما بی ادب باشن
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    امیدوار نباش چون عمرا لیلا حاتمی و امثال ایشون که کم نیستن حتی ذره ای بابت کاری که کردن متاسف باشن
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    عزیزم اول بگو ببینم حریم خصوصی از نظر شما یعنی چی؟؟ اونیکه به خود همه ربط داره تو چاردیواریه نه جاییکه نماینده ی یه ملت مسلمان و با عفت و حیا هستی!!!
  • سینا ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    این سینما اسمش روشه ناشناس جان سینمای ایران ایران اسلامی اونیکه باید بره اون یکیان بازم گلی به جمال خودشیفته که فهمید به کجا تعلق داره و مثل زالو نچسبید به جایی که بهش تعلق نداره
  • ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ناشناس از کوزه همان برون تراود که در اوست از تراوشات غلیظشون به این نتیجه رسیدن
  • احمد ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ناشناس 16:49 ساندیس وطنی را خوردن شرف داره به اینکه ارباب آمریکاییت یه تکه استخوان جلوت پرت کنه وامثال شماها ذوق مرگ بشید
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    معلومه نگرفتی قضیه رو شوخی شوخی با اعتقادات مردمم شوخی؟؟
  • وحید ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    کاش زودتر می گفتی دیگه دیره خیلی دیره
  • آرش ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    چه خوب بعضیا زود سوء استفاده می کنن برای تخلیه های روانی شون مودب باش بالام جان
  • وحید ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    بی ادبی تو خونتونه چه میشه کرد مجبوریم تحملتون کنیم دیگه هر گلی یه خاری داره
  • شناسم ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ولی به ما ربط داره واین ربط داشتن به تو ربطی نداره
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خخخخخخخخخخخ تو چقد بانمک حرف می زنی جوجو فضا بهت خوش بگذره
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    کار کشورای دیگه به تو چه ربطی داره؟؟؟
  • وحید ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    این خانم بقول شما نماینده ی محجبه ها در کمال ادب و آرامش نامه شو نوشته اونیکه عصابی و بی ادب تشریف دارن اون یکی مدل خانم ها هستن که تا تقی به توقی می خوره فحاشی می کنن
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    باشه بابا فهمیدیم تو هم هستی دیگه ادامه نده که خیلی بی ادبی
  • یک ایرانی ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    دوست عزیز این برنامه از تلویزیون ایران پخش نشده و فیلم آن ذر هیچکدام از رسانه های ایرانی نیست فقط میخواهم بدانم شما فیلم این عمل ناصواب را کجا دیده اید؟آیا شما هم بله؟(از فیلتر شکن غیر قانونی استفاده میکنید).مشرق جان لطفا منتشر کن
  • علی محمد ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    در جواب آن مادرکه ابراز نگرانی کردن باید بگم ین طیف عناصر نه هل کردن نه پشیمان میشن با این حرکتشون پناهگاهی برا آیندشون درست می کنند وبه آن جماعت صهیونیست میگن که آن صحنه هایی که در سربه مهر انجام دادم یه نقش بود واگرنه طیف ما از جماعت نون به نرخ روز خوردن تا در آینده اگر خواست مجوز پناهندگی بگیره با گرین کارت انور آِّبیا به استقبالش بیاند واسلام
  • علی محمد ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    پس بکی ربط داره انگوری انگوری سیب زمینی سوخته بی فایده جماعتی مثل شما چار پا جفتک انداز به دنیا میاین ومثل گاو از دنیا میرین ما انتظاری از شما که فرق حریم خصوصی وحیثیت یه ملت نمی دونن را بحثی نداریم البته شما هم بدنبال گرین کارت وفرش قرمز از طرف انور آبیا در آینده هستی بنظر من تا یه گندی مثل خانم گل بد بو گلشیفته نشدی در این ور آّ بزاری بری بهتره چون هرچی زد ارزشی یک انسان وله در نوشتاریت موج میزنه زود برو تاگندت دامن زنان پاک دامن را نگرفته
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    عزيزم بخاطر اينكه ما انسان هستيم و مسائل انساني واسمون مهمه ،والا ببخشيد دوراز شما و همه دوستان،حيوانات هم درد خورد وخوراك و... دارند.البته مخالف پرداختن به اون مسائل نيستم اما جنبه انساني ما مهمتره...
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    متاسفم براي اين خبرگزاري كه چنين متني انتشارداده.بااين كارش اصول حرفه اي خودرازيرسوال برد.وروي هرنشريه زردراسفيد كرد. كافيه به سادگي به ظاهرمتن توجه كنيديكم به سبك وتنظيم شدن نامه توجه كنيد... آي ملتي كه ادعاي شرف پاك دامني به خودمي چسبانيدكمي به خودتان رجوع كنيد بعدمنكريابي عفتي كسي رابراي عالم وادم جاربزنيد. كجاي دين تان گفته كه كسي اشتباهي كرده نه حتي گناه!!!به عام وادم گزار ش عملكردبدهيد. درودبرشرف بي شرفيتان...
  • علی ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ببخشیدا اما تو مگه لیلا حاتمی هستی که تو میای میگی به تو چه. بهتره خود ایشان نظر بده و نه تو. چون میشه قضیه به تو چه که به تو چه؟
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    آق جلال، تو مثل اینکه رودل کردی، مسواک بزن زود برو لا لا کن باریکلا پسر خوب!!!!!!
  • محسن ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ساندیس حلال نظام بهتر از غذای این بی شرف های غربیست نوش جونت لیلا خانوم
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خبرنگار ک چ عرض کنم؟ باید بگی خواهر
  • مهدی90085 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    من هنوز هم اعتقاد دارم کار ایشان از روی بی تجربگی بوده وجو گیر شده ونبایدکل کارهای قبل ایشان را زیر سوال برد مشرق اگر لطف کند وتمام این پیام ها را به ایشان ایمیل کند چند روز پیش هم خبرنگاران عکس های این صنف را با سگ وگربه هایشان انداخته بود ایکاش روی این کارها پوششی بگذاریم خداوند ستار العیوب است ماکه بنده ناچیز هستیم
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    عزیزم هیچ کس به شما توهین نمی‌کنه اگه فقط با حجاب بودید و نمیخواستید دیگران رو به اجبار شبیه خودتون کنید. احترام گذاشتن به رفتار دیگران و انتخابهاشون شرط اول تمدن هست. زندگی‌ ایده‌آل نیست و همه همانطور که شما دوست دارید نیستن همینطور که من هم دوست نداشتم هموطنی مثل شما داشته باشم ولی‌ این واقعیت رو پذیرفتم ولی‌ سعی‌ می‌کنم با این شرایط بسازم.
  • الی ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    زرشک!!! شما فکر هم میکنی یا فقط اظهارنظر میکنی؟!
  • الی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    شاید لطمه ای به شخصیت متین و موقر(!!!) ایشون نزده ولی لطمه بزرگی به نجابت زنان ایرانی زده
  • الی ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    یک ایرانی عزیز! شما اگه عکس هایی که تو سایت های فیلتر نشده داخلی هستن رو ببینید متوجه میشید که اول دست خانم حاتمی به سمت اون صهیونیست دراز شده
  • روستازاده ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    درود و صد درود بر تو (سحر) و امثال تو که افتخار فاطمه (س) سیلی خورده اید و افتخار زینب (س) اسیر در دام یزیدیان هستید
  • علی ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    آفرین به شما خانوم کجای قرآن و اهل بیت این کارهارو تایید کردن؟ جناب ناشناس شما بهتره درمورد خودتون تحقیق کنید
  • علی ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ﺧﺪﺍ ﮔﺮ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ دارد ﺯ ﺭﻭﻱ ﻛﺎﺭ ﺍﺩﻣﻬﺎ ﭼﻪ ﺷﺎﺩﻳﻬﺎ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﺮﻫﻢ ﭼﻪ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﺳﻮﺍ ﻳﻜﻲ ﺧﻨﺪﺩ ﺯ ﺍﺑﺎﺩﻱ ﻳﻜﻲ ﮔﺮﻳﺪ ﺯ ﺑﺮﺑﺎﺩﻱ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺟﺎﻥ ﻛﻨﺪ ﺷﺎﺩﻱ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺩﻝ ﻛﻨﺪ ﻏﻮﻏﺎ ﭼﻪ ﻛﺎﺫﺏ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺻﺎﺩﻕ ﭼﻪ ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻛﺎﺫﺏ ﭼﻪ ﻋﺎﺑﺪ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻓﺎﺳﻖ ﭼﻪ ﻓﺎﺳﻖ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﺎﺑﺪ ﭼﻪ ﺯﺷﺘﻲ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺭﻧﮕﻴﻦ ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻲ ﻫﺎ ﺷﻮﺩ ﺷﻴﺮﻳﻦ ﭼﻪ ﺑﺎﻻﻫﺎ ﺭﻭﺩ ﭘﺎﻳين ﭼﻪ ﺍﺳﻔﻠﻬﺎ ﺷﻮﺩ ﻋﻠﻴﺎ ﻋﺠﺐ ﺻﺒﺮﻱ ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﭘﺮﺩﻩ ﺑﺮ ﻧﻤﻴﺪﺍﺭﺩ یاستار العیوب
  • حسام ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    باسلام با درددل این خانم کاملا موافقم بازیگر وقتی که یک نقش را بازی می کند که خودش به آن عمل نمی کند یعنی مردم را سیاه کرده پس فقط پول بازیگری ومعروفیت آن برای این بازیگران مهم است وفرهنگ ودین در آن هیچ جایی ندارد
  • حسین ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    جو گیر و عقده ای شدن هم حدی دارد. دورود بر بانو لیلا حاتمی
  • م م ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    آنتومی کوئین بعد یا قبل بازی در اون فیلم ادعای مسلمانی نداشته،ولی این خانم ادعا داره. این خانم یک بار شجاعانه موضع خودش رو معلوم کنه،یا اعتقاد به اسلان داره یا نداره،اگر اعتقاد داره نمیتونه اینطور لباس بپوشه و رفتار کنه.
  • م م ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    جناب ناشناس،ایشون در نامه ای که منتشر کردند، مدعی هستن که برای دست دادن در برابر عمل انجام شده قرار گرفتن ولی میتونستند روبوسی نکنند!!!!!!!!! اگه قرار باشه ایشون هر کاری دوست دارند انجام بدهند و بعد بگن طرق رعایت نکرده که نمیشه..... من ادعای ایشون رو باور نمیکنم..........
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    الهی زنده باشی مادر ایرانی. ولی اگه در یک خانواده ایرانی یکی از بچه ها به بیراهه رفت بقیه خواهر و برادرها نباید هیچ حرفی بزنند و عکس العملی نشون بدهند؟؟
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    عزیز ناشناس حریم خصوصی در محیط خصوصی معنا داره نه در یک جشنواره بین المللی!!!!!!!! اگه یک نفر لخت بشه بیاد تو خیابونی که خانواده تو اونجا زندگی میکنند، شما با عنوان اینکه حریم خصوصی اون شخصه،هیچ عکس العملی نشون نمیدی؟؟؟؟؟؟
  • امیر از ایران ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    آقای محمد حسین شما یک ایرانی هستید و دارای یک رای. صاحب کل ایران نیستید لطفا به اندازه یک رای نظر دهید.در ضمن با توهین کردن به کسی هیچ مشکلی از مملکت حل نمیشود .مردم حداقل به اندازه شما و بنده شعور دارند.ممنون
  • زینب ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام حسین آقا داداش از اسمت خجالت بکش برادر گلم رگ غیرت به جو ربطی نداره لیلا حاتمی برای من دیگه بانو نیست ...
  • یلدا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    فیلمش و میتونید تو خبرگزاری دانشجو (snn.ir) ببینید به فیلتر شکنم احتیج نداره
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    خیلی جالبه واقعا ما خودمون میدونیم چه خبره و این چیزا زیاده اطرافمون اما حالا همه ایشونو نقد میکنن. در حالی که ............
  • سهند ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    0 0
    دو مسئله مطرحه : اول:اونايي حق اعتراض دارن كه خودشون اين مسائل رو مراعات ميكنن و بهش اعتقاد دارن و در شرايطي كه توان انجام كاري دارن به خاطر اعتقاداتشون (ونه به خاطر آبرو ريزي و رسوايي و ترس از مردم) رعايت ميكنن دوم : اونايي كه وقتي احمدي نژاد ننه چاوز رو بوسيد وجود اظهار نظر تو يه سايت خارجي رو داشتن چون سايتهاي داخلي اكثرا سكوت كردن!!
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    واااای چقدر متاثر شدم!!! اگه بده نگاه نکن ، تو که انقد مومنی برادر چرا به زندگی خصوصی هنرپیشه ها نگاه میکنی ایمانت بر باد میره هااااا
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    دوره ت تموم شده متحجر... برو بمیر
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    مرد ایرانی که رگ غیرتت زده بیرون برو واسه خانواده خودت اظهار نظر کن بیشتر از اون به تو ربطی نداره
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    متعجب شدم از اینکه دیدم یه نفر اینجا بدون کینه اظهار نظر کرده دم شما گرم
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    تو به فیلمای اینا نگاه نکن که ایمانت حفظ بشه مدعی العموم
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    زینب خانوم برده غیرت!!!
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    خیلی محبت کردی یلدا مسلمان نما
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    0 0
    با با غلط کرد ولش کنید دیگر
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    0 0
    با با غلط کرد ولش کنید دیگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس