به گزارش مشرق، حمید چیت چیان در نخستین جشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی صنعت آب و برق در جمع مدیران روابط عمومی این صنعت تاکید کرد نقش روابط عمومی ها با توجه به ماهیت کاری این وزارتخانه از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به خدمات حیاتی 24 ساعته و مستمر این صنعت به مردم گفت که روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و این صنعت هستند.
وزیر نیرو با اشاره به این که روابط عمومی ها باید پیام مدیریت مصرف را به مردم منتقل کنند، افزود: باتوجه به منابع محدود، بدون ابزار روابط عمومی این اطلاع رسانی امکان پذیر نیست.
به گفته چیت چیان وظیفه روابط عمومی این است که تک تک مردم و افراد جامعه را نسبت به منابع آب و برق مطلع کند تا مدیریت مصرف در کشور به درستی صورت گیرد.
وی همچنین برطرف کردن مشکلات بوروکراسی و فنی و ارتقای رضایت مشترکین را از دیگر وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها باید دیدگاه های مردم را برای کاربردی کردن در این صنعت مورد توجه قرار دهند و همکاری مردم بسیاری از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.
چیت چیان درخصوص موضوع آب و فاضلاب و تفکیک شبکه آب شرب از آب بهداشتی توضیح داد: به عنوان نمونه اگر این اقدام به مطالبه عمومی مردم تبدیل شود ، می توانیم در برخی از شهرها در شبکه موجود آب بهداشتی ارائه دهیم و آب شرب از طریق آب بسته بندی به مردم عرضه شود.
وی با بیان این که در زمان بحران و حوادث نیازمند همکاری مردم هستیم افزود: اطلاع رسانی نقش بسزایی در حل مشکلات اقتصادی صنعت آب و برق باتوجه به قیمت تمام شده و قیمت واقعی آن دارد و این امربدون همراهی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وزیر نیرو خاطر نشان کرد: میانگین پرداخت هزینه برق خانوارها در هر ماه 16 هزار تومان است که در مقایسه با سایر اقلام افزایش قیمت و رشد چندانی نداشته است و اگر این موضوعات به صورت شفاف برای مردم تبیین شود قابل پذیرش خواهد بود.
چیت چیان در پایان افکار سنجی علمی، استفاده از ظرفیت ها برای تبادل پیام و حضور در شبکه های اجتماعی را از جمله ابزارهای موثر روابط عمومی ها برای ارتباط با مردم عنوان کرد.
وی با اشاره به خدمات حیاتی 24 ساعته و مستمر این صنعت به مردم گفت که روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و این صنعت هستند.
وزیر نیرو با اشاره به این که روابط عمومی ها باید پیام مدیریت مصرف را به مردم منتقل کنند، افزود: باتوجه به منابع محدود، بدون ابزار روابط عمومی این اطلاع رسانی امکان پذیر نیست.
به گفته چیت چیان وظیفه روابط عمومی این است که تک تک مردم و افراد جامعه را نسبت به منابع آب و برق مطلع کند تا مدیریت مصرف در کشور به درستی صورت گیرد.
وی همچنین برطرف کردن مشکلات بوروکراسی و فنی و ارتقای رضایت مشترکین را از دیگر وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها باید دیدگاه های مردم را برای کاربردی کردن در این صنعت مورد توجه قرار دهند و همکاری مردم بسیاری از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.
چیت چیان درخصوص موضوع آب و فاضلاب و تفکیک شبکه آب شرب از آب بهداشتی توضیح داد: به عنوان نمونه اگر این اقدام به مطالبه عمومی مردم تبدیل شود ، می توانیم در برخی از شهرها در شبکه موجود آب بهداشتی ارائه دهیم و آب شرب از طریق آب بسته بندی به مردم عرضه شود.
وی با بیان این که در زمان بحران و حوادث نیازمند همکاری مردم هستیم افزود: اطلاع رسانی نقش بسزایی در حل مشکلات اقتصادی صنعت آب و برق باتوجه به قیمت تمام شده و قیمت واقعی آن دارد و این امربدون همراهی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وزیر نیرو خاطر نشان کرد: میانگین پرداخت هزینه برق خانوارها در هر ماه 16 هزار تومان است که در مقایسه با سایر اقلام افزایش قیمت و رشد چندانی نداشته است و اگر این موضوعات به صورت شفاف برای مردم تبیین شود قابل پذیرش خواهد بود.
چیت چیان در پایان افکار سنجی علمی، استفاده از ظرفیت ها برای تبادل پیام و حضور در شبکه های اجتماعی را از جمله ابزارهای موثر روابط عمومی ها برای ارتباط با مردم عنوان کرد.