کد خبر 318881
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بالغ بر دو ماه از مصوبه شورا در خصوص توزیع کارت‌های مترو و اتوبوس می‌گذرد، گفت:‌متاسفانه بعد از چند ماه از ابلاغ این مصوبه شهرداری آن را اجرایی نکرده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران در ادامه هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دو ماه از ابلاغ مصوبه شورای شهر در خصوص کارت‌های مترو و اتوبوس و تخفیف برای برخی از افراد از جمله جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های اقشار ضعیف می‌گذرد، گفت: متاسفانه شهرداری هنوز این مصوبه را اجرا نکرده است.

وی همچنین به نحوه ثبت‌نام کارت‌های اعتباری اتوبوس و مترو انتقاد کرد و گفت: متاسفانه اکثر افراد برای ثبت‌نام این کارت‌ها سردرگم شده‌اند.

قناعتی در ادامه با بیان اینکه انتقاد بنده هم در خصوص کیفیت توزیع این کارت‌ها و هم نحوه ثبت‌نام است، گفت:‌متاسفانه معاون حمل و نقل ترافیک آقای تشکری نیز نیست.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: روز گذشته بنده چندین مرتبه با آقای تشکری تماس گرفتم و ایشان پاسخ من را ندادند و زمانی که به دفتر وی تماس گرفتم به بنده اعلام کردند که تا 10 دقیقه دیگر با شما تماس خواهیم گرفت که بنده این سؤال را مطرح می‌کنم که از روز گذشته تا به امروز هنوز 10 دقیقه نشده است!؟


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس