کد خبر 321864
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم والیبال ایران نسبت به 2 هفته گذشته عملکرد بهتری داشته است.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ روز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ایران و لهستان در هفته ششم لیگ جهانی عنوان کرد: بازی خیلی سختی در پیش داریم، برای ما مهم است تا به نتیجه دلخواه دست یابیم.

وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و برای بازی فردا مشکلی نداریم. طبیعی است که خودمان را برای مسابقات آماده می کنیم و بر اساس برنامه ریزی ها پیش می رویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره حساسیت بازی فردا و کارهای انجام شده برای غلبه بازیکنان به استرس این بازی تصریح کرد: ما آماده نمایش خوب هستیم، اما شرایط و حساسیت لیگ جهانی استرس ایجاد می کند، تلاش می کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم. تیم ایران نسبت به دو هفته قبل بهتر شده است.

کواچ در پاسخ به این سئوال که از تیم حریف چه میزان شناخت دارد، گفت: هر آنچه که در توان داریم باید در شرایط میزبانی ارائه کنیم. احترام خاصی برای تیم لهستان قائل هستم اما ایران تلاش خود را برای صعود خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته ششم لیگ جهانی روزهای جمعه و یکشنبه ششم و هشتم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی والیبال لهستان می رود.

ملی پوشان ایران در حال حاضر با 13 امتیاز در رتبه دوم لیگ جهانی والیبال قرار دارند و در صورت کسب پنج امتیاز در چهار بازی آینده خود صعودش به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال قطعی است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سارا ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    0 0
    انشا الله لهستانم می بریم و صعود می کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس