درگیری مسلحانه اعضای دو خانواده بر سر دمپایی در کوت عبدالله 2 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مردم ساکن در کوی مسلم کوت عبدالله از توابع شهرستان کارون (در اهواز)، با شنیدن صدای شلیک گلوله سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمدند که در اثر تیرهای شلیک شده دو نفر در دم کشته و 7 نفر نیز مجروح شدند.

بنا به این گزارش یکی از شاهدان عینی در خصوص علت وقوع این درگیری گفت: جمعه شب در حاشیه مراسمی که در کوت عبدالله برگزار شد دو کودک حاضر در این مراسم بر سر مالکیت دمپایی با هم درگیر شدند.

او گفت: درگیری جمعه شب شدت گرفت تا اینکه صبح شنبه پدر یکی از این دو کودک با به دست گرفتن سلاح کلاشینکف به خانه طرف مقابل آمد.

این شاهد عینی گفت: پدر این کودک بلافاصله اقدام به شلیک گلوله کرد که بر اثر اصابت این گلوله‌ها به مردمی که با شنیدن صدای گلوله به خیابان ریخته بودند یک زن و یک مرد کشته و 7 تن دیگر زخمی شدند.بعد از این حادثه پلیس وارد عمل شد و ضارب را دستگیر کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    دمپایی ؟؟ حداقل میگفتین کفش اینقدر دلم نمی سوخت خدا رحمتشون کنه
  • رضا ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    تازه معنی این جمله رو فهمیدم که : کوچک که بودم فکر میکردم آدمها چقدر بزرگند، ترس برم میداشت بزرگ که شدم دیدم بعضی آدمها چقدر کوچکند ، باز ترسیدم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس