تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست مقابل آمریکا از رسیدن به فینال لیگ جهانی والیبال باز ماند.

زور ایران به آمریکا نرسید/ توقف شاگردان کواچ پای فینالبه گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست 3 بر صفر و امتیازهای 25- 18، 25-22 و 25- 16 مقابل آمریکا از رسیدن به فینال لیگ جهانی والیبال باز ماند.

تیم آمریکا سه طلا و یک برنز را در مسابقات المپیک کسب کرده است. آن ها پیش از این در سال 2008 لیگ جهانی هم طلا گرفته بودند. در سال 2012 در صوفیه نقره و در سال های پیش از آن نیز دو برنز داشتند. 

تیم ایران پیش از این یکبار مقابل آمریکا با نتیجه 3 بر 2 در مسابقات بین قاره ای پیروز شده بود. حالا این دو تیم بار دیگر بعد از یکسال در نیمه نهایی لیگ جهانی به مصاف هم رفته بودند. برنده این مسابقه می توانست فینالیست شود.

تیم آمریکا در این مسابقه پیراهن سفید پوشید و با ترکیب متیو اندسون، سین رونی، تیلور ساندر، دیوید لی، میکا کریستینشن، مکسول هالت بازی را آغاز کرد.

سعید معروف، محمد موسوی، آرمین تشکری، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور و فرهاد ظریف هم برای سورمه ای پوشان ایران به میدان رفتند. گزارش کامل این دیدار را به نقل از ایسنا بخوانید:

ست نخست: 25-18 آمریکا

حساسیت این مسابقه بسیار زیاد بود. کواچ در این مسابقه آرمین تشکری را به جای غلامی به میدان فرستاده بود تا ایران از ابتدا در سرویس و دفاع تمرکز کافی را داشته باشد. میرزاجانپور هم کار را از پست چهار آغاز می کرد تا مشخص شود تیم ایران در این مسابقه حساب ویژه ای روی بازی قدرتی باز کرده است. دو تیم در شروع مسابقه کاملا با احتیاط کار می کردند. سعید معروف با پاس های کوتاه و بریده سعی می کرد تا سرعت بازی را بالا ببرد. تیم آمریکا با بهره بردن از اسپک های اندرسون تک ستاره خود خیلی خوب امتیاز می گرفت.

تا امتیاز 8 کار پایاپای پیش رفت. اما بعد از آن چند دریافت ناامید کننده از بازیکنان ایران آمریکا را جلو انداخت. ایران سه امتیاز عب افتاد تا سرانجام کواچ راضی شد وقت استراحت بگیرد و از آماج حملات حریف بکاهد. تمام پایپ های معروف برای میرزاجانپور جواب می داد. مکوسل از منطقه سه حملات کوبنده ای داشت. بازی خوب او برتری چهار امتیازی را برای تیم امریکا حفظ می کرد. بازیکنان ایران قدری پراشتباه ظاهر شده بودند.

آمریکا خیلی خوب بازی می کرد. اسپک های طلایی آمریکایی ها دریافت های ایران را مختل کرده بود. معروف گاهی مجبور بود از بیرون زمین اسپکرهای ایران را تغذیه کند. تقریبا بازی سرعتی تیم ایران از کار افتاده بود. آمریکا بسیار هماهنک و کم اشتباه کار می کرد. بازیکنان ایران سعی داشتند تا حریف را آنالیز کنند. بازیکنان ایران روی بازی بلند نمی توانستند حریف آمریکای قدرتمند باشند. کواچ باید بازی را روی سرعت می برد.

تیم ایران به عادل غلامی نیاز داشت. ایران 18 بر 14 عقب افتاده بود. معروف با مهدوی تعویض شد. ایران در سرویس عملکرد خوبی نداشت. در مقابل دیوید لی عالی سرویس می‌زد. رضا قرا هم به میدان رفت. اما دو تعوض کواچ هم جواب نداد. تیم ایران بازی همیشگی خودش را ارائه نمی داد. دو تعویض تکرار شد. ایران 21 بر 15 عقب بود. حتی آبشارهای غفور هم در این دقایق نمی توانست ایران را به بازی برگرداند. آمریکا در همه پست ها بهتر از ایران بازی می کرد. ایران در ست نخست حرفی برای گفتن نداشت. ایران در ست اول تنها یک دفاع داشت. موسوی امتیاز آورترین بازیکن ایران بود. ست نخست این مسابقه با نتیجه 25 بر 18 به سود آمریکا تمام شد.

ست دوم: 25- 22 امریکا

کواچ اشتباه خود را پذیرفت و در ست دوم عادل غلامی را به میدان فرستاد تا ایران در حملات سرعتی تقویت شود. کریستین سون پاسور باهوش آمریکایی ها خیلی سریع پاس می داد. مهار پاس های او کار آسانی نبود. عادل غلامی از زمانی که به بازی آمده بود، تمام پاس های بریده معروف را به امتیاز تبدیل می کرد. مکس هولت با سرویس تماشایی خود در منطقه پنج زمین ایران قائمی را ناکام می گذاشت. در حالی که در یک دنده آمریکا سه امتیاز پیاپی می گرفت کواچ اصلا وقت استراحت نمی گرفت. ایران به سختی اسپک ها و سرویس های آمریکایی ها را دریافت می کرد.

سرانجام چند اشتباه از بازیکنان آمریکا و همچنین امتیازآوری از امیر غفور ایران را به بازی برگرداند. بازیکنان ایران تازه از خواب بیدار شده بودند. مجتبی میرزاجانپور مثل بازی سال گذشته این دو تیم موثر ترین بازیکن میدان بود. ایران همچنان در سرویس نمایش ناامید کننده ای داشت.

میرزاجانپور از منطقه چهار توپخانه ایران را زنده نگه داشته بود. سرانجام این سرویس های موجی عادل غلامی بود که به داد بازیکنان ایران رسید. تیم آمریکا خیلی عجیب روی سرویس های موجی به مشکل می خورد. اختلاف امتیاز به عدد یک رسید. اما ناگهان مچ پای موسوی پیچید و او از زمین خارج شد. رضا قرا به میدان رفت. ایران اصلا در این مسابقه به تعداد انگشتان یک دست دفاع سالم نداشت. مصطفی وند به جای موسوی به میدان رفت.

22 بر 21 آمریکا جلو بود. حساسیت به اوج خود رسیده بود. ایران در توپ های برگشتی خیلی آشفته بود. دیوید لی و اندرسون از چپ و راست زمین ایران را نشانه می رفتند. کواچ هم دیر وقت استراحت گرفت. 24 بر 21 به سود آمریکا بود. کواچ با شاگردانش صحبت کرد. میزاجانپور باز هم امتیاز گرفت. اما در نهایت دفاع روی تور عالی از آمریکایی ها موجب شد این تیم 25 بر 22 پیروز شود.

ست سوم: 25 - 16 آمریکا

تیم ایران در ادامه بازی دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت. انتظار می رفت که والیبالیست ها با جنگندگی بیشتری کار کنند. اما در این ست هم برتری از آن تیم آمریکا بود. بازی خوب مکس هالت، دیوید لی و اندرسون کاملا جریان بازی را یکطرفه به سود آمریکا پیش می برد. موسوی از بیرون زمین کار را دنبال می کرد. نمایش ضعیف تیم ایران کفر او را هم درآورده بود.

آمریکایی ها واقعا بهتر از تیم ایران کار می کردند. 11 بر 6 ایران عقب بود. کواچ وقت استراحت گرفت و آخرین توصیه های خود را برای این بازی گفت. ایران بدون دفاع سالم نمی توانست نتیجه بگیرد. فرهاد ظریف همچنان تلاش می کرد تا در توپ گیری نمایش خوبی داشته باشد. بعید بود تیم ایران به مسابقه برگردد. حتی تماشاگران هم دیگر آرام و ساکت نشسته بودند. ایران در ست سوم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

آمریکایی ها که 3 بر صفر به ایتالیا باخته بودند، خیلی راحت مقابل ایران پیروز شده بودند. آمریکایی ها آنالیز دقیق از بازی ایران داشتند. آن ها دست سعید معروف را خوب خوانده بودند. تقریبا تمام پاس های معروف در این مسابقه شناسایی شده بود. حتی تعویض های کواچ هم جواب نداد. پوریا فیاضی تازه نفس خیلی تلاش کرد اما نتوانست به ایران کمک کند و ایران ست سوم را هم 25 بر 16 باخت تا آمریکایی ها راهی فینال لیگ جهانی 2014 شوند و ایران منتظر بازنده دیدار ایتالیا و برزیل بنشیند تا برای مقام سومی فردا به میدان برود.

در پایان این مسابقه تیلور ساندر به تنهایی 17 امتیاز گرفت. او به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد. این در حالی است که امیر غفور در این بازی 10 امتیاز برای تیم کشورمان کسب کرد.

بعد از غفور، محمد موسوی 7 امتیاز برای تیم ملی والیبال ایران به دست آورد. برای تیم ملی آمریکا تیلور سندلر 17 امتیاز کسب کرد.

بازیکنان ایران در این بازی 35 امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و 19 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. در مقابل تیم ملی آمریکا امتیاز 46 از حمله، 7 امتیاز از دفاع، 7 امتیاز از سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 181
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • میثم ابهر ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ایران نشون داد هنوز خیلی با تیمای حرفه ای دنیا فاصله داره....مثل این می مونه ک توو فوتبال 3 تا به المان بزنی بعد بیای 6 تا از یونان بخوری......ایران در حد فینال لیگ جهانی نبود و هیچ ربطی ب خستگی نداشت
  • ناشناس ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    اونها مانند اف22بودند.قوی بودند
  • سجاد ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ایران در مقابل امریکا چیزی برای گفتن نداشت‎ ‎
  • محمد باقر ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    تسلیت به تمام مشرقی های عزیز که مننظر باخت آمریکا و بهره برداری سیاسی بودند .... نتیجه:هیچوقت ورزش را با سیاست گره نزنید
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    باید حداقل فدراسیون جهانی والیبال بین دو بازی یک روز استراحت بذاره ... ایران خیلی تحلیل رفته بود...
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    حیف شد ولی خداقوت خسته بودیم وگرنه مثل همیشه امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • کهکشانی ها ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ما تا همین جاشم باید از بازیکن هامون ممنون باشیم...امسال که نشد بیان فینال...ایشا الله سال های بعد از این بیشتر می درخشن... مهم اینه که بزرگی خودشون رو نشون دادن... آمریکا امروز عالی بازی کرد و خیلی سرحال بودن...
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    پنچر بودیم ... خخخخخ
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ایران هرچه تو این مسابقات خوب بود تو این بازی به همون اندازه افتضاح بود! من حتی یک دفاع روی تور موفق از ایران تو این بازی ندیدم! ایران به تمام توپ ها نه نمیگفت....
  • دیوید ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    تا همین جاش هم بخاطر مربی خارجی بوده. افتخار واقعی اینه که تمام عناصر ایرانی باشند و پیروزی کسب کنند.
  • ناشناس ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    یانکی ها قلدر هستند
  • علیرضا ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خسته بودن خداییش ان شاالله فردا می برند به امید سلامتی موسوی
  • محمد ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    قهرمان شدن جنبه میخواد که ایرانی جماعت با کاراشون نشون دادن چنین جنبه ای ندارن
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    تیترتون خیلی بی انصافیه...خسته بودن بچه ها . زور امریکا هم هیچ وقت نمیرسه به ایران ایشالا حالا هی اونا فکنن بردن.
  • صرفا جهت اطلاع ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ما چقدر بد بودیم! این امریکا خیلی خوب وما خیلی بد بودیم!
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    تبانی کرده بودن. آمریکا حتی در حد لهستان هم نبود. ایران نصف بازی دیشب رو میکرد راحت میبرد. پشت پرده یه خبرایی هست
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ای کاش دیشب یه ست بیشتر باخته بودیم... اونا(آمریکا) قدرت بدنی خوب و بازی بسیار کم اشتباهی داشتن...
  • مهدی ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خودت یه بار دیگه نظرتو بخون . خودت به خودت حاضری لایک بدی؟ چه ربطی داره
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    اونا(آمریکا) قدرت بدنی خوب و بازی بسیار کم اشتباهی داشتن... ما هم که مثل تخم مرغ شانسی...
  • مهدی ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    نمی خوام شکستمونو توجیه کنم ولی چرا FIVB اینجوری برنامه ریزی می کنه که دو تیم اونم تو مرحله ی نیمه نهایی یه روز استراحت داشته باشن دو تا نه. خستگی تو تیم ما مشهود بود و خبری از نشاط دیشب نبود . بچه ها قشنگ خالی کرده بودن حتی کواچم ست سوم چیزی بهشون نمی گفت چون واقعا دیگه کاری نمی تونستن بکنن. ایشالا فردا شب میریم رو سکو . حتما خیر در همین بوده. این تازه اول راهه و مسابقات جهانی و بازی های آسیایی هم مونده .ایشالا سال دیگه قهرمانیم. ایشالا
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    فردا خسته تر از امروز
  • ناشناس ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    قول میدم سال دیگه در تهران3بر0شکستشون میدیم تیم ما خسته بود.مانند روسیه در برابر برزیل
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    واقعا چطور میگین آمریکا قوی بود؟ ایران ضعیف ترین بازی عمرش رو انجام داد. یه دفاع روی تور درست حسابی دیدین انصافا؟ آمار بازی رو ببین. چند تا بلاک داشت ایران. دریافت های صحیح رو ببینین. بحث اینکه تا اینجا رسید نیس دستشونم درد نکنه. ولی آدم دیگه حداقل انتظار داشت در حد نرمال خودشون ظاهر بشن
  • داود ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    فرق کواچ و ولاسکو اینجا مشخص میشه . تیم ما باید مقابل لهستان با ترکیب دوم بازی میکرد تا بازیکنا یه استراحی بکنن . جلو روسیه هم باید سعی میکرد بازی رو ببره (وقتی 5-1 جلو بودیم باید وقت استراحت گرفته میشد ) تا جلو برزیل به خودش فشار نیاره ! حتی برزیل هم مقابل ما یکی دو تا از اصلی هاش رو استفاده نکرد و دوم شدن رو به خسته شدن ترجیح داد به نظرم .
  • کیا ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    واقعا واست متاسفم.یکی این حرفو باید به خودت بزنه منورفکر
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    اعصاب نداشتم ... اینم شد قوزه بالا قوز
  • ناشناس ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    بالاخره اونها اولین قدرت نظامی جهان هستند اولین قدرت اقتصادی جهان وتو المپیک هم همیشه اول یا دوم هستند یعنی اولین قدرت ورزشی جهان هم هستند
  • میثم ابهر ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    عزیز من بدنسازیه ما مشکل داره...توو این سطح باید تیم اینجوری وا نره...والیبال دیگه از فوتبال ک سنگین تر نیس
  • ناشناس ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام خسته بودند جهت اطلاع شما. انگار بازی رو به دقت ندیدید که نمیتونستند واکنش مناسب رو داشته باشن! تا اینجا هم فوق العاده و شاهکار بودند ... این ایران پا از آسیا فراتر گذاشته و غول های والیبال ایران رو یک رقیب جدی و مناسب برای دیدار دوستانه و ... می دادند . همین آمریکا رو مثال میزنم ...
  • کیا ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    یعنی میگی ما با تیمای آماتور بازی کردیم اینجا رسیدیم!!!از کی والیبال نگا میکنی مگه تلویزیون برنامه کودک نذاشته بود که والیبال نگا کردی!!
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ایران مثل یک تیم آماتور بازی میکرد آبروی این چند بازی رو در این بازی برد این بازی ایران نشون داد که ایرانی جماعت نباید زیاد جوگیر بشه این رو در فوتبالم (جلوی بوسنی ) نشون داد
  • ناشناس ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام کاملا با شما موافقم . برنامه ریزی FIVB فقط به نفع آمریکا شد که به فینال رسید!
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ان شاءالله فردا بهتر بازی کنن. هرچند اگر خستگی دلیل افت کیفیت بازی ملی پوش ها بوده باشه،فردا کار براشون سخت تره؛چون فردا خسته ترن.
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    دوستان من از اول بازی که تریکیب رو دیدم یعنی تشکری تو میدان بود از همون اول گفتم که ایران ست اول رو میبازه،ماشاءالله قائمی 4امتیاز پی در پی تقدیم آمریکایی ها کرد و ما ست اول رو باختیم.ست دوم که افتضاح افتضاح بودیم،ست سوم که از اون بدتر اون مصطفی وندو بگو که حتی یدونه نتونست امتیاز بگیره،باید قبول کنیم که هیچ ربطی به خستگی نداره خیلی مغرور شده بودند،الان خدا میدونه که تو آمریکا چه خبره،ما تو ایران سروکلمون درهمه اونا تو آمریکا همه چیرو به سیاست ربط دادند و شاد و پایکوبی،چی بگم آخه،ولی دست صدا و سیما درد نکنه که امشب گذاشت یه والیبال ببینیم...
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خب دیگه تموم شد رفت دنبالشو نگیرید دستشون درد نکنه از اینجا به بعد وظیفشون سنگین تر میشه امیدوارم همواره بی ادعا و بی غرور و مردانه و جنگنده بازی کنن و موفق باشن
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    لهستان؟!!!!!!!!
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    هرچی دیشب این موقع خوشحال بودیم امشب حالمون گرفته شد بیشترم از اینکه خودمون خوب نبودیم ولی بازم دستشون درد نکنه ان شا الله بازیای بعدی
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    چزند نگو
  • اقاروح اللهء عزیز ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ما ضعیف و خسته بودیم
  • ناشناس ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    مشرق فردا شب ردبندی بازم میفتیم با برزیل بیچاره
  • کهکشانی ها ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    شما اصلا بازی های آمریکا رو تا حالا دیدی؟؟؟؟ روسیه رو تو خاک خودش بردن... اونم تو یه بازی فوق العاده... یه جوری می گی انگار به ونزوئلا باختن... بی چشم رو هستیم ما ملت واقعا...
  • داود ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    اگه منظورت از المان برزیل و منظورت از یونان امریکا هست باید بدونی که در المپیک که بالاترین سطح والیبال و خیلی از ورزش های دیگه محسوب میشه تیم هایی مثل برزیل و ایتالیا و روسیه کم افتخار تر از امریکا هستن . فقط شوروی به اندازه امریکا قهرمانی داره .
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    دوست داشتم ایران به همه می باخت اما از آمریکا میبرد. حیف شد. ان شاالله تو مذاکرات حالشونو میگیریم!
  • کهکشانی ها ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خوب نابغه مثلا والیبال دان... عدم دفاع روی تور ایران= اسپک خوب آمریکا = کار خوب پاسور آمریکا = دریافت اول خوب تو زمین آمریکا دریافت بد ایران = سرویس زدن عالیییی آمریکا... حالا چون آمریکاست تیمشون ضعیفه به نظر شما...
  • کهکشانی ها ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    در مورد لهستان باهات موفقم ولی ببخشید ما جلو برزیل برد می خواستیم...تیم دومو می بردیم تو زمین؟؟؟
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    تو چته ؟ درد مرضت چیه این ها بازی هستند نه جنگ حالا که خیلی از تیم ها را بردیم با خستگی و نداشتن نظم بازی رو واگذار کردیم هیچ اشکالی نداره واسه تیمی که برای بار دوم در لیگ جهانی حضور داره تازه همین که به نیمه نهایی رسیدیم خودش خیلیه دم همه بچه ها گرم
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    حالا والیبالم شد مثه فوتبال؟؟ همه کارشناس و مربی شدن.
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    کواچ تقریبا تمام بازیهای حساس خارج از خانه رو باخته
  • مهدی ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    با نظرت کاملا موافقم. ایران اگه تا اینجا هم اومده فقط بخاطر غیرت بازیکنا بوده، در اینده خواهی فهمید که کواچ در حد تیم ملی نیست.
  • کهکشانی ها ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    اونایی که اومدن دارن از تیم انتقاد می کنن...من می خوام بدونم تا حالا انگشتشون رو به نفع این مملکت تکون دادن با فقط بلدن حرف بزنن؟؟؟؟ در عرض دو سال از نهمی رسیدن به 4 تیم... بابا چشم و رو خوب چیزیه به خدا...خیلی پررو هستید
  • mehdi ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    از زحمت بچه ها ممنونیم ولی به نظرمن یکی دو بازیکنمون اصلاً در حد بقیه نیستن و پاشنه آشیل تیم هستن و درسطح لیگ جهانی نیستن مثل میرزاجان پور
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    الان ایران برده بود تیتر میزدن شیطان بزرگ در برابر اراده جوانان انقلابی زانو زد.....
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    می گم بش
  • solale ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    من اشتباهی زدم مثبت!وگرنه جنبه ایرانیا خوبشم بالاست.تا اینجاشم خوب بودن عالی بودن
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    چیزی که عوض داره؛ گله نداره با این حساب برد دیروز ما برابر برزیل عادلانه نبود.
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خل و چل تبانی مال مرحله گروهیه نه مسابقه حذفی
  • محمد رضا ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ما در این بازی باختیم ولی باید به خودمان افتخار بکنیم که در دومین سال حضورمان در این لیگ ، بیشترین پیشرفت را در کل جهان داشتیم . ایرانی ها را عشق هستش
  • علیرضا ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    شل بازی کردن بخاطر خستگی بود امریکا خوب بازی نکرد ما ضعیف شده بودیم اگه دقت کرده باشید اسپک هامون شل بود و به هوای جای خالی مینداختن ولی انشا...امشب برزیل ببازه در رده بندی با برزیل بیفتیم و دوباره شکست بدیم سوم بشیم باور کنید اگه سوم بشیم از دم شدن بهتره
  • مهدیار ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    بچه ها باید باغیرت بازی میکردن.باید حساسیت این بازی براشون معلوم میشد
  • حامد ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    فقط خستگی و عدم ریکاوری بدنی
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    آمریکا برد حیف شد بازیکنانی ایران در تمام رشته‌ها معمولاً از لحاظ بدنى کم می یارن
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    کاش بازیکنهای ذخیره ای در حد بازیکنهای اصلی داشتیم....
  • solale ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ازهمینجا ازهمه والیبالیستای خوبمون تشکر میکنم.واقعا امسال گل کاشتن و خیلی بهتر بودن. هممونم میدونیم موفقیت پله پله هست ن اینکه بیاد و یدفه اول بشه.وقتی تو دومین سال حضورشون تونستن بین 4تیم اول دنیا باشن این نشونه غیرت و غرور و قدرتشونه ک هست ودارن.ایشاالله سال بعد قهرمونی و فرداهم به امید پیروزیشون.ممنون ازهمه والیبالیستای عزیزمون ک اینقدر زحمت کشیدن.واقعا خستگی ازچهرشون میبارید اما اونا تلاششونو میکردن.کاش فوتبالیستاهم تلاششون به پای والیبالیستامون میرسید....
  • احسان ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    امریکا قعرمان المپیک 2012 لندن هست و تشبیهش به یونان نشان از عدم شناخت شما از این تیم داره
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خستگی درسته و یکی از دلایل بود ولی اگر به بازی دقت میکردید نوع دفاع و اسبک و سرویس زدن امریکایی ها قوی تر بود.سرویسها خیلی وحشتناک بود دفاع روی تور را خوب انجام میدادند و خوب بازی ایران را خونده بودند ولی با این حال ماتیم خوبی داریم وباید ببذیریم که انها سابقه بازی دراین سطح را بیشتر از ما داشتند بنابراین تا همین جا دست مریزاد و خدا قوت به همه.
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    من از والیبالیستا راضیم خدا خیرشون بده برا ما ثابت شده هستن
  • حسن ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    نه بابا .این داوود زیر دست انیشتین را هم زده با این فکرش!!!!
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    جناب مثل اینکه فراموش کرده اید که این غربی ها هستند که ورزش رو سیاسی می کنن و از اون به عنوان حربه ای برای پیشبرد اهدافشون استفاده می کنم. برای افراد ساده لوحی مثل شما متاسفم که هنوز متوجه نشده اید که ورزش به عنوان پوششی برای جنایات امریکا و رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیره.
  • ممحسین ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    اگه نظر ندی کسی نمیگه لالی! چجوری به این تحلیل دست پیدا کردی پروفسور؟ آمریکا یه شب استراحت کرده بود و ما دیشب بازی داشتیم! حماقت که شاخ و دم نداره!
  • من ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    من هم با شما خیلی موافقم. گاهی که براش مهم نبود باید تیم دوم را استفاده میکرد تا هم تیم دوم هم قوی بشه هم تیم اول استراحت کنه. من تازه تاثیر غیبت شهرام محمودی را فهمیدم
  • ممحسین ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ببند گ.... را :|
  • ناشناس ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    حالا برزیل هم 3بر1به ایران باخت.روسیه هم2ست به ما واگذار کرد آیا در حد لیگ جهانی نبودند؟ایتالیاهم با تیم اصلیش3بر0به برزیل باخته
  • داود ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    منظورم دو بازی برگشت مرحله گروهی مقابل لهستان بود ! اونجا هیچ دلیلی نداشت بخواهیم با اصلی ها بازی کنیم چون صعود کرده بودیم . تازه اصلی ها هم که میگفتن خوب شد باختیم ! خوب اگه قرار بود ببازید که با ترکیب دوم هم میشد باخت .
  • داود ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    در مورد برزیل هم گفتم اگه روسیه رو میبردیم میشد مثلا 3-2 به برزیل باخت و صعود کرد و زیاد هم تیم رو خسته نکرد .
  • ناشناس ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خستگی ....و اماده نکردن بچه ها از لحاظ روانی
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    دقیقا
  • ابوالفضل ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    در بازي ايران-برزيل فشار زيادي به واليباليست هاي ايران امد. انها كمتر از يك روز استراحت كردند و خيلي خسته بودند. اما بازيكنان امريكاچند روز پيش بازيهايشان تمام شده بود و چند روز استراحت كردند و اين موجب شد كه تيم ملي واليبال ايران با نتيجه ي بدي شكست بخورد
  • غزل ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    مسابقات المپیک بعدی و لیگ اسیا کی برگزار می شود ممنون اگه جوتبمو بدی مشرق
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    بچه های ما فقط خسته بودن...آمریکا همچینم مالی نبود ب نظر من برزیل و روسیه حداقل تو 2 بازیه آخرشون مقابل ما خیلی بهتر از آمریکا بازی کردن ما هیچی از آمریکا کم نداشتیم و آمریکا از خستگی بچه های ما پوئن گرفت وگرنه خودتون میدونین کافی بود بچه ها بازی دیشبشون رو امشب هم ب نمایش میگذاشتن اونوقت برنده میدان بودیم من که با این باختشون بازم ازشون راضی ام چون دیشب واقعا بازی سنگینی داشتن و بهشون حق میدم فقط خدا کنه فردا ببریم تا روی سکو ببینیمشون به امید موفقیت ایران!
  • مریم ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    اصلا برد و باخت مهم نیس.همین که بچه ها با غیرت بازی کردن کافیه.هر جا هم که نتونستن عملکرد خوبی داشته باشن واقعا به خاطر خستگی بود.نتیجه هر چی بشه فرقی نداره.چون برای ما قهرمان میمونن.موسوی بهترین مدافعه.با مصدومیتش کسی از عهده دفاع برنیومد. خسته نباشید بچه ها.مثل همیشه دمتون گرم.
  • solale ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    اتفاقا والیبال خیلی سنگین تر ازفوتباله.اگه دقت کرده باشین بیشتر وقتا بازی والیبال از نوددقیقه فوتبال بیشتر مشه.درضمن توی فوتبال خبری از جهش های پی در پی بازیکنا نیست حالا اگه هستم خیلی کم.مدام درحال پیاده روی و درمواقع حساسم دو هستن.تازه همه بازیکنای فوتبال باهم بازی نمیکنن باهم نمیدون تااخر.بعضیا ک میدون بعضیا هم راه میرن و بعد جاها عوض!اما بازیکنای والیبال همشون باهم میپرن.همشون باهم هماهنگ تا اخر کارمیکنن.
  • حمزه رئیسی ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام نظرات همتونوخوندم به همه نظرها احترام قائلم اماواقعیتش ما نظم تیم رو امشب نداشتیم صرفا واسه خستگی بعدازبرد دیشب بود برزیل دیشب بهترازامریکای امشب بود ولی مابردیم.پس واسه خستگی مغزبچه ها قادربه اجرای تاکتیکها نبود.بازم میگم دمشون گرم.تااینجاشم گل گاشتند .دومین حضورو تا اینجا اومدن شاهکاره. لیگ بعد جبران .
  • علی ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    با کواچ نمیشه به فینال لیگ جهانی رسید. 99% موفقیت ایران به خاطر انگیزه و تلاش و هوش بازیکنان است و کواچ تنها 1% در این موفقیتها نقش داشته.
  • عباس ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    باور کنید آمریکا از برزیل و روسیه پایین تر است. اگه بازیکنها خسته نبودند و بی انگیزه قطعا میشد شکستشون داد.
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    دیشب هم که از برزیل بردیم عمدا بازی نکرد می خواست روسیه بالا نیاد. مطمئن باشید این برزیل قهرمانه
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    وقتی شانسی بیایم بالا همین میشه دیگه،حیف روسیه که حذف شد.حالا هر چی میخوایین منفی بدین.
  • کیمیاکی ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    بابا یه کمی قدر شناس باشید. رسیدن ایران به چنین جایگاهی فوق العاده است زیرا 1 برزیل با 7یا8 سال قهرمانی به این مرحله رسیده ولی ایران تازه سال دوم حضورش تو این مسابقه هاست. 2 ایران جزو چهار گروهیه که حتی روسیه توش نیست. 3 بچه ها تو یازی با آمریکا خسته بودن.
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    حالا فهمیدم چرا زمان جنگهای ایران و عثمانی ترکان عثمانی به قزلباش های ما می گفتند چراغ پف
  • عباس ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خوبه که بازی 3 ست بود. اگه بازی شش ست بود ما 6 بر 0 میباختیم تحقیر شدیم چیزی مثل برزیل در مقابل آلمان. دلیل باخت : خستگی بازیکنان و راضی بودن بازیکنان به همین نیمه نهایی.
  • ایرانی ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    برو خونه.فقط برو خونه.
  • عباس ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    باور کنید که کواچ در حد تیم ملی ایران نیست. 99% موفقیت ایران به تلاش و انگیزه و هوش بازیکنان بوده و کواچ نهایت 1% تاثیر داشته. مربی رو از تاکتیک و تایم اوت و مخصوصا تعویض هاش میشه شناخت که کواچ در همگی نمره منفی میگیره.
  • شکیلا ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    والیبالیستاواقعا تا اینجا عالی بودن و هستن.امیدوارم مدال برنز بگریم تا اینجا هم برای ما افتخار نه
  • behnaz ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    من سال هاست والیبال نگاه می کنم مقصر بچه ها نبودن مقصر کوانج بود ما احتیاج به بازیکنای بیشتری داشتیم کمی منصف باشید خستگی کاملا مشهود بود ایران ایران نبود امریکا اصلا در حد ما نبود واقعا خسته بودن و فردا خسته تر از امروز
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ایران حالا حالا ها باید کار کنه...
  • فائزه ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    خسته بودن امروز غفورم خوب بازی نمیکرد موسوی امروز خوب بود ک اونطوری شد خستگی تو چشمای معروف موج میزد ظریف واقعن خسته بود بایدعلیزاده میومد میرزاجان پور روزش نبوذ اصن بازی نکرد اصن دریافت نکرد باید عادل غلامی از ست اول میومد تو ولی الان میخوام بدونم کجان کسایی که میگفن عبادی پور نباید بیاد نو زمین امروز همه اومدن اون نیومد چی شد؟؟
  • behnaz ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    نه فردا شب خسته ترن و احتملا سیدم ندارن
  • ناشناس ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    هرچی باشه ما عرضه داشتیم واز امپراتوری ایران مساحت بیشتری حفظ کردیم از عثمانی فقط یه کشور کوچلو مونده نصف ایران
  • سها ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    میفهمی چی میگی؟چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    برو بابا، بچه ها خسته بودن نتونستن خوب بازی کنن ،چرا بیخودی سیاسی میکنی قضیرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ایران حریفشو دست کم گرفته بود وگرنه بهتر از این می تونس بازی کنه مثل دوره قبل که لهستان و برد ولی به چین باخت قایمیم که افتضا بود
  • ریحانه ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    واقعن دم والیبالیستامون گرم , تا الآنم خیلی خوب بازی کردن , ما همه باید ازشون قدردانی کنیم , ولی یه موضوع مهم اینکه بازی امروز اینقدر اهمیتش بالا بود که به خاطرش بچه ها با خستگی مبارزه کنن , به خصوص توی این سطح از مسابقات .
  • مسعود ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام به همه ی دوستان. دیشب بعد از برد تیم والیبال کشورمون اومدم کامتای دوستانو خوندم که اکثرا از تیم ملی حمایت و تعریف کردن ولی امشب بعد از باخت ، دیدم که خیلیا گفتن ایران افتضاح بود ، کواچ تقریبا تمام بازیهای حساس خارج از خانه رو باخته ، پنچر بودیم ... خخخخخ و... چند وقت قبلم تو جام جهانی بعد از بازی با نیجریه و آرژانتین از حقیقی تعریف کردن تا جایی که اونو اسطوره خوندن ولی بعد از بازی با بوسنی ، فحش و توهین بهش دادن. واقعا یه عده ای دارن چیکار میکنن؟ کمی عقلانی رفتار کردن مضره؟
  • سها ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    بچه ها خسته بودن ، هماهنگی لازم رو هم نداشتن،ولی تا همن جاشم ممنون ،فقط نمیدونم هدف از اوردن مهدوی تو زمین چیه؟؟؟؟؟؟؟
  • المیرا ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    به نظرم بچه ها آمریکا رو یه خورده دست کم گرفته بودن وتوی رسانه ها همش به برد ایران در برابر آمریکا حرف میزدن البته ناگفته نمونه که مشکل بچه های ایران اینم هست که زود روحیشون رو از دست میدن و کواچ هم به موقع وقت استراحت نمیگرفت
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    امشب کاملا خسته بودیم!جای خالی شهرام محمودی و موسوی کامل محسوس بود!میخام بچه هامون بدونن ما تا همین نتراشم بهشون افتخار میکنیم!اگه دلمون میخاد فردا رو ببریم باید شاد و سرحال بازی رو شروع کنیم و از بازی لذت ببریم!همین!!ایشالا کسایی ک امشب خیلی خراب کردن فردا جبران کنن!درضمن دوستی گف میرزاپور خوب نیس!یادشون باشه بازی با برزیل همین بازیکن جوون تو ست آخر مارو با انرژی فوق العاده خودش برگردوند!
  • باران ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    دممممممممممممممم همشششششششششون خخخخخخخخخیلی خخخخخخخخخخیلی گرم. با اینکه باختن ولی مطمئنا ورزشدوستای واقعی ازشون راضین و اونایی که فقظ دنبال انتقاد هستن و از هر فرصتی واسه کوچیک کردن بچه ها استفاده میکنن برن بمیرن بهتره چون هیچی از ورزش نمیدونن...
  • معترض ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    و مانند برزیل در برابر ما !!
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    کاش امشب شب قدر میبود! دیشب که اونقدر ذوق داشتیم که هیچ فاز دعا و اینا نشد بگیریم
  • مهدی ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    همه نوشته ها ونظرات را که با دقت بخوانی از طرز فکر مردم متوجه می شویم همه زندگی ما را به سیاست اغشته کرده اند واین برای یک جامعه یعنی سم مهلک. از صمیمه قلب آرزو می کنم یک روزی هرچیزی سرجای خودش قراربگیرد ومطمئن باشیددر آنصورت نه تنها در والیبال بلکه ایران ایرانی در همه زمینه ها در ردیف پنچ قدرت جهان قراردارد ...انشا الله
  • معترض ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اگه سوم بشیم از دوم شدن بهتره!!!!؟؟؟میشه باور نکنم؟؟؟ . . من دیگه حرفی ندارم..
  • معترض ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دوستان لطف کنن همیشه و در همه حال و از همه نظر از اینکه خارج از گود راجع به هر چیزی اظهار نظر کنن، دوری کنند.. اصلا شما با غیرت.. ببینم چه گلی به سر مملکتت می زنی..
  • ش ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    موافقم امریکا اصلا بازی خوبی نداشت اگه ایران معمولی هم بازی میکرد برده بودیم ولی افتضاح بودیم معلومه که امریکا میبره
  • میثم ابهر ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    همه ی ایرانی ها با تعصب نظر میدن...عزیزان من ایران ب امریکا باخت چون زورش نرسید همه ام دیدن....چطور برزیل خسته نبود و تونست ایتالیا رو ببره.....امریکا بهترین سرویس زن لیگ جهانی رو داشت و ما قانع و کاملا راضی بودیم از اینکه ب جمع 4 تیم اومدیم...مطمئن باشید نتیجه گرفتن توو المپیک خیلی سخت تر از لیگ جهانیه...در ضمن در المپیک2012 روسیه قهرمان والیبال شد
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بابا عجب مردم بی انصاف و پر توقعی هستیم. این کواچ بدبخت 6 ماه نشده اومده. هنوز نتونسته خودشو نشون بده و برنامه هاشو پیاده کنه. والیبال ما چند سال قبل کجا بود؟ حالا همه کمتر از قهرمانی جهان را برای ایران شکست میدونند؟!!! تا همین جا هم که اومدیم عالیه! قدر دان باشیم. یادمونه که از رئیس جمهوری که یک اقتصاد از هم پاشیده را تحویل گرفته هم یکساله توقع رونق اقتصادی و حل همه مشکلاتو داریم! یادمونه که از خاتمی هم همین گله را داشتیم که چرا ایران را تبدیل به بهشت نکرد !!! پیشرفت اگه اصولی باشه و صرفا با یک حادثه یا خوش شانسی نباشه همیشه تدریجیه. قدم به قدم. پارسال برای اولین بار به لیگ صعود کردیم. امسال به چهار تیم اول جهان رسیدیم. سال بعد ایشالا قهرمانیم. راجع به کواچ هم تا دوسال بعد نمیشه قضاوت کرد. اونم تازه کارشناسها باید نظر بدن! از سانسور چی مشرق خواهش میکنم چون از روحانی و خاتمی تعریف کردم نظرمو حذف نکنین . اگه میخواهید سانسور کنید اون دو جمله را حذف کنید.....
  • میس ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    فقط همین!! چه قدر کوته بین احمقانه!! البته ببخشیداا
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    همش تخصیر عبادی پوره،با این که در بازی با امریکا تو زمین نبود ولی جاش توی تیم ملی نیست و اصلا نباید به تیم ملی دعوت میشد.
  • solale ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اتفاقا بازی کردن باتموم وجودشون.پس مربی برزیل الکی به سروصورت خودش چنگ میزد دیگه!!!!!!
  • نغمه ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    واقعا دمشون گرم تا اینجاشم عالی کار کردن در مقابل تیم های واقعا بزرگ دنیا وایسادن ایول .امشبم واقعا خسته بودن ولی کواچ نباید از تیم دومش استفاده میکرد تو موقعیت های حساس تعویض میکنه افسوس........
  • solale ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    تورو خدا ی لحظه نگاکنین به این نظراتی که میدین.حالا اینهمه اومدن بقیه کشور ها بالا.اونا شانسی نیومدنا! بچه های ما شانسی اومدن بالا!!!واقعا که!
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    واقعا با این نظرتون موافقم که ایرانیا تو پیروزی ها تعریف وتمجید و توی باخت توهین بار بازنده میکنن...اصلا هم در نظر نمیگیرن که بالاخره افت و باخت برای هر کسی وجود داره(البته بعضی ها،خدا رو شکر خیلی ها همیشه مشوقو حامی هستند تو این جور مسائل)چه برسه توی ورزش من هم سر قضیه ی حقیقی واقعا تاسف خوردم چون نه فقط به خودش بلکه به مادر و پدرش هم توهین کردن...
  • میس ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    خیلی عالی بازی نکردن ولی باید یاددمون باشه که ما ایرانیم وقتی که همه ی کشورا داشتن میرفتن لیگ و اینجور چیزا ما حتی تیم ورزشی هم نداشتیم! قابل توجه: ایران خیلی خوب اومد و حقش این بود که ببره
  • solale ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اونا هیچوقت پیش ما تحقیر شده نیستن.واقعا اومدن خودشونو ثابت کردن تو نیمه نهایی.همچین قلمبه حرف میزنین انگار خودتون برین اونجا میخواین چیکار کنین!!
  • solale ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    واقعا باهاتون موافقم
  • خودم ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    آقا میثم معلومه که خیلی از والیبال و بلکه از ورزش سر در نمیاری خیلی خیلی زشته که زحمات این بچه ها رو اینجوری نادیده بگیری.
  • solale ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    واقعا راست میگید.
  • سوگند ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    با نظر آقا مسعود موافقم.نمیدونم چرا یه عده اینجورین.ایییییییییران فقططططططططط دومین باره که در این رقابتا شرکت میکنه.تا همین الانشم ترکوندن واقعا.یکم قدردان باشید.به همدیگه ام توهین نکنین لطفا.بچه ها واقعا ازتون سپاسگذاریم تا همین الانشم دل خیلیارو شاد کردین
  • عباس م 61 ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کجان اونایی که تا تو یه رشته ورزشی امریکارو می بریم بهش رنگ و بوی سیاسی می دن الان پس چرا ساکتن.
  • محمد ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    به نظر من خستگی بدنی بهانه ای بود که گزارشگر روکرد تا باخت قابل پیش بینی را توجیح کنند. از همان ست اول تیم ناهماهنگ و هرکسی توی خیالات خودش بود! کاملا واضح بود که بچه ها تمرکز ندارند و از نظر روحی آماده این بازی نبودند. هرچقدر هم که تیم خسته باشد 2 ست اول را می تواند بازی کند. اگر اینقدر بدنها ضعیف بود به اینجا نمی رسیدند. واقعیت این است که فاصله کواچ با ولاسکو خیلی زیاد است و تیم ما از نظر روانی درست کوچ نمی شود. در بازی روسیه می توانستیم برنده باشیم ولی در ست 5 کاملا بهم ریختند. به عنوان کسی که مدت طولانی والیبال بازی کرده عرض می کنم که تیم از نظر کار فردی و گروهی مشکل داشت و مربی نتوانست برمشکلات غلبه کند. بازیهای بزرگ روحیه خیلی قوی می خواهد. برای تیم کم تجربه ای مثل ایران خیلی مشکل بود که از این بازی عبور کند. در واقع اگر می بردیم یک شاهکار عظیم بود. تا همینجا هم دستشان درد نکند. حضور در جمع 4 تیم خیلی باارزش است. انشاء الله در سالهای آینده بهتر می شویم، اگر تلاشها و کوشش ها قطع نشود و دچار حاشیه نشویم.
  • ارش ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    مشگل بیشتر بدنی بود و این یک نقطه ضعف بزرگه .قبلا نا هم دیده شده بود.و اینجا دیگه تموم شد نتونست کم اورد.البته متاسفانه بعضی وقتها اون حمیت و تعصبو ندارن
  • س ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دقیقا با نطرتون موافقم مخصوصا در مورد عملکرد کواچ
  • علی ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    خالا شما دیدی که هر غلطی دلشون خواست کردن در ضمن اونا کمتر از ما استراحت کرده بودن اونا دیشب ساعت 11 بازی کردن ما 8
  • پوریا ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    لیاقت آدمی به این بی انصافی همون برنز آسیاست.
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اینهمه گفتم قائمی تو دفاع آخر زمین وحمله مشکل داره،دیدین که امشب بیشتر سرویسها را به دست اون زدن وامتیاز گرفتن اونا خیلی خوب مارا آنالیز کرده بودن.کواچ وقتی میبینه بازیکنی بد کار میکنه،تعویضش نمیکنه ؟ وطبق معمول دیر تایم اوت میگرفت ایالات متحده خیلی کم اشتباه کرد
  • ملیسا ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بیاید قبول کنیم تیم ما زود قد میشه.خیلی زودم ناامید.واقعا جای شهرام محمودی خالی اگه اون بود...
  • یه ایرانی ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بازی بدی نداشتیم و منکر ناراحتیم از باخت نمیشم اما تلاششونو کردند و مهم هم همین بود اتفاقا خلاف نظر بعضیا من اعتقاد دارم ایران استحقاق اول شدن را داشت اما بنا به دلایلی که خستگی و نبود امادگی بدنی هم جزوش بود نتونستیم ببریم مهم اینه که والیبال ما هر دوره داره پیشرفت میکنه و موفق تر شده امید به روزی که همه رو مغلوب کنیم و بر سکوی افتخار جهانی بریم . یا علی
  • محمد جواد ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دوستان تیم های آسیایی که ما تا چند سال پیش آرزوی بردنشون را داشتیم چندین ساله که تو لیگ جهانی نتونستن کاری بکنن حالا ما با دو سال حضور به جمع 4 تیم برتر دنیا راه یافتیم. یکم باید واقع بین باشیم، بچه ها مچکریم.....
  • solale ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اگه قائمی نبود ما به برزیل باخته بودیم.درضمن ست چهارم که از روسیه گرفیم هم با سرویس قائمی گرفتیم.لطف کنین همه بازیارو نگاه کنین.بعد بیاین نظر بزارین.وقتی کوواچ همه رو مدتی میبره تو تعویض اما قائمی رو تکون نمیده از زمین حتما یه دلیلی داره دیگه. شماها واقعا از مربی والیبال بالا تر هستید یا اینکه فکرتون از اون
  • یه ایرانی ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    یا علی
  • زهرا ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    سلام منم موافقم بعضی ها درحدتیم ملی نیستن مثل میرزاجانپور ولی همگی خسته نباشن
  • 0 ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    خیلی خسته بودن..........تا اینجا هم دستشون درد نکنه.
  • راضیه ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    فدای سرشون که باختن. آسمون که به زمین نیومده. ایشالا سال دیگه بهتر و با تجربه بیشتر کار میکنن و نتیجه بهتری میگیرن. ایشالا پای موسوی هم زود خوب بشه.
  • 0 ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اشتباه مثبت دادم......
  • یکتا ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    شما بازم قهرمانین... مرسی...لایک دارین دمتون گرم!!! روانیتونم
  • ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    چقدرم که کواچ مربی خوبیه که موفقیت بچه ها به خاطر اون باشه. مربی که بلد نباشه کی تایم بگیره به درد همون خارجتون میخوره!‏
  • راضیه ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اینقد بدم میاد از آدمایی که سوزنشون یه جا گیر میکنه و همه تقصیرا رو میندازن گردن یه نفر خاص. بهتره طرز فکرتو اصلاح کنی.
  • ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    به یاد داشته باشید تیم والیبال ایران یکبار همین تیم آمریکا رو شکست داده!
  • ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    رفتن به فینال با وجود سرمربی ضعیفی مثل کواچ رویایی بیش نیس...!
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اینجاست که فرق تیم ما با تیمهای قدرتمند والیبال معلوم میشه...شما نگاه کنید به بازیکنان روسیه،برزیل و همین امریکا ،همشون هیکلی و تماما ماهیچه هستن در صورتی که بچه های ما عموما هیکل قلمی دارن !
  • ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    علی آقا دیشب ایتالیا استرالیا بازی داشتند ، جهت اطلاح
  • سارا ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    سکوت کن بابا حال نداریم
  • محمد ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    این عالی بوووووووود: " الان ایران برده بود تیتر میزدن شیطان بزرگ در برابر اراده جوانان انقلابی زانو زد..... " =))))
  • سعید ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ان خوشحالی بعد از برزیل نشان از این میداد که بازیکنان ماموریت خود را انجام شده تلقی کرده اند ... بنظر من انگیزه کافی وجود نداشت. یادتون نره این تیم کاری رو کرده که ما توی هیچ ورزش گروهی نکردیم ... این والیباله ببینید چه کشور هایی در صدر اون قرار دارند ... همه از کشور های تراز اول علمی و اقتصادی جهان هستند.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    سلام برزیل خسته نبود چون دو تا از مهره‌های اصلی‌ش رو در بازی با ایران به کار نگرفته بود تا استراحت کنند. واقعاً دست بچه‌ها درد نکنه با این غرورآفرینی که کردند. امیدوارم قدرشون درست دونسته بشه.
  • احمدوند ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کواچ در حد تیم ملی نیست البته از ولاسکو حرفه ی تره.
  • راضی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بنظرم دلیل باخت ایران این بوده که هنوز ما باشرایطی که کمتر از 24 ساعت استراحت داشته باشیم خوب کنار نیومدیم و تیم های دیگه انقدر تو این شرایط بازی کردن که خستگی شون کمتره.. در سال های آینده بیشتر این شرایطو تجربه می کنیم مطمینا عملکرد بهتری داریم و حتی قهرمانی جهان برامون قابل دست یابیه
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کواچ از ولاسکو حرفه ای تره؟؟؟ بعد اونوقت با این اعتقاد دارین میگین که در حد تیم ملی نیست؟؟؟ بچه خدا باید بیاد مربی تیم ملی تون بشه تا راضی باشین؟! عجبااا
  • کوروش ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    مشرق لطفا جواب بده:کامن من چه ایرادی داشت که درج نکردی؟ چون گفتم دوست دارم آمریکا قهرمان بشه درج نکردی؟
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    حيف ک به بچه ها گفته بودن ببازيد ضايع بووود ,داد ميزد ک قراره ببازن بخدا
  • رها ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    به نظر من آمریکا تیمی نبود که ما بخواهیم جلوش اینطوری بازی کنیم..مشکل از نیمکت ذخیره هاس...که اینقد خوب نداریم جایگزین یک بازیکن خسته کنیم...بعدشم اگر بنا به خستگیس که اینقد تکرار میکنیم...برزیل و باید الگوی خودمان قرار به دهیم که در مقابل ایتالیا با اینکه سومین شب متوالی بازیش بود 3-0 برد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مشکل از بدنسازی بچه های های ماست که اینقدر زود انرژی شوت تحلیل رفت وگرنه برزیل خسته تر از ما بود.... امیدوارم امشب مقابل ایتالیا پیروز شوند!!!!
  • کربلايی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    این شکست مامثل شکست لشگر اسلام در جنگ احد بود به خودمون مغرور شدیم ، حریف رو دست کم گرفتیم ، از قبل هم خودمونو پیروز میدان میدونستیم . خدا خواست مارو برگردونه پیش خودش وحالیمون کنه که پیروزی برای مدعیهای مسلمونی بدست خداست . یک بام و دو هوا که نمیشه ، مسلمون باید توکل هم داشته باشه ! حالا بیان اونايی که این حرفهارو مسخره نمیکنن برای سوم شدن دعا کنن ونتیجشو ببینن!
  • رنجر ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    این باخت در شان بچه های ما نبود بگمونم کاسه ای زیر نیم کاسه باشه وگرنه شیرهای ایرانی باغیرت محال بود به این فجاعت به امریکا ببازه محال بود
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    انشاالله مدال برنز ميگيريم ببين كي گفتم .
  • باران ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اره واقغا مردم عجب پرتوقه هستن...
  • السا ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    موافقم اگه یک روزهم به مااستراحت می دادندامریکا رومی بردیم
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    میتونم بگم تعویض های کواچ علاوه بر خستگی باعث شکست شد.
  • محدثه ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ایران تو این تورنمنت عالی بود .هیچ کس فکر نمیکرد جزو 4تیم برتر باشیم اونهم تو دومین حضور..ژاپن و چین و کره توی این چند سال حضور در لیگ جهانی و جام جهانی هیچ گلی به سر آسیا نزدن ولی تیم ایران ترکوند.. نامردی اگه این شکست و تو سرشون بکوبیم تازه اول راهه ..لیگ جهانی بعدی با آمریکا همگروهیم و زمان انتقام اونجاس
  • ................ ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اتفاقا سلطه آمریکا درایران خیلی بیشتر از این حف هاست باور نداری یه سر به خیابان های تهران بزن میفهمی
  • ایران قلب من است ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ایران در این بازیها نشان داد که با هر تیمی میتونه بازی کنه حیف که فینالی نشدیم
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اگه ايران ميبرد افراطيها كلي حرف مزخرف ميگفتن از امريكا هيچ غلطي نميتونه بكنه بگير تا بيني استكبارو به خاك ماليديم و ... . امريكا هميشه تو المپيك در مجموع مدالها قهرمان ميشه تو همه زمينه ها حرف اولو ميزنه تا به حال ديدي يه بار از اين حرفا بزنه.؟ دليل موفقيت اونا اينه كه واسه هر چيزي جايي تايين كردن و همه چيزو با هم قاطي نميكنن.ما هم هر وقت ياد گرفتيم هر عملي بايد سر جاي خودش انجام بشه ميتونيم پيشرفت كنيم.
  • سجاد ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    تیترت رو عوض کن...بنویس تیم والیبال ایران مغلوب تیم والیبال امریکا شد. و الا فعلا که ایران پا رو گذاشته روی گلوی امریکا...(یعنی اسراییل)
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    امريكا امسال خيلي قويه. رو چه جساب ميگي روسيه از امريكا قويتره؟ اصلا ليگ جهاني امسال رو دنبال ميكردي؟ روسيه و امريكا تو يك گروه بودن كه در تمام بازيهاي رودر رو امريكا روسيه رو شكست داد و امريكا به عنوان تيم اول صعود كرد نه روسيه در ضمن روسيه شانسي تونست تيم دوم شه و صعود كنه و تا لحظه آخر صربستان داشت صعود ميكرد. نميدونم چرا همه ما ايرانيها تو همه زمينه ها خودمونو كارشناس ميدونيم بدون هيچ اطلاعاتي.
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    یه جوری نظر می دیدن که انگار اخرین بازی ایرانه بابا تازه اوله راه هستن چقد زود جو گیر می شید
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    نكنه فكر ميبكني ميتونستيم روسيه رو ببريم ولي نميخواستيم؟؟؟؟؟ خوب رفته بوديم بازي كنيم تا روسيه رو ببريم ديگه يعني چي بايد ميبرديم؟ زورمون نرسيد بهش ديگه. لابد اگه ولاسكو بود روسيه رو ميبرد؟؟؟؟؟!!!!! هموه سال قبل وقتي ولاسكو بود با روسيه بازي كرديم كه كلا يك ست زوركي گرفتيم چه جوري با اطمينان ميگي فرق ولاسكو با كواچ اينه كه اگه ولاسكو بود روسيه رو ميبرديم؟ بنده خدا همين كواچ بود كه تونستيم اولين بار دو ست از روسيه بگيريم. اصلا اين حرف معني نداره كه بايد روسيه رو ميبرديم در هر حال ما فرداش با برزيل بازي داشتيم حتي اگه روسيه رو ميبرديم و اگه به برزيل ميباختيم باز هم تيم دوم ميشديم كه نميخواستيم به ايتالياي قوي بخوريم پس حتي اگه روسيه رو هم ميبرديم بايد با تركيب اصلي جلوي برزيل بازي ميكرديم تا برزيل رو هم ببريم و به عنوان تيم اول بريم بالا تا با تيم دوم اون گروه بازي كنيم. در ضمن بازيهاي دور اول و بازي با لهستان خيلي وقت پيش بود و هيچ تاثيري در استراحت و تحليل قواي بازيكنها نداشت. اگه قرار بود قوامون تحليل بره بايد تو بازي بعدش نشون ميداد كه نشون نداد. بازي دور دوم چند روز بعد از بازي با لهستان انجام شد؟ فرداش نبوده كه ميگي بايد به تيم اول استراحت ميداديم.حد.د 5 روز فاصله بود بين بازي آخر با لهستان و بازي اول دور بعدي. اين رو هم اضافه كنم كه وقتي تيم افتاده رو دور امتيازگيري و 5-1 از روسيه جلوئه وقت استراحت نميگيره تيم حريف مياد وقت استراحت ميگيره كه روند امتيازگيري ما رو متوقف كنه. اگه تيم حريف چند امتياز پشت سر هم بگيره ما بايد وقت استراحت بگيريم. اونزماني كه شما داري ازش حرف ميزني سرويس دست خودمون بوده و هيچوقت هيچ تيمي زماني كه سرويس رو خودش بايد بزنه وقت استراحت نميگيره اونم زماني كه چند امتياز رو همين سرويس گرفته. در كل توصيه ميكنم بدون اطلاعات و بدون تخصص نظر كارشناسي ندي.
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    خيلي داغوني. خدا شفات بده.
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    رفيق يه سريا پول ميگيرن كه ازين حرفا بزنن. اينا دنبال منافع شخصيشونن نه منافع ملي. خيلي راحت ميشه اينا رو شناخت. وقتي تيم براي اولين بار ميره جزو 4 تيم و يه سري با كمال وقاحت از تيم بد ميگن مسلمه يه كاسه اي زير نيم كاسه هست.
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    كواچ داره رو همين موضوع كار ميكنه. 3 تا بازيكن جديد آورده كه اصلا تو تيم ملي حضور نداشتن و داره تو ليگ جهاني ازشون استفاده ميكنه تا تجربيه پيدا كنن و استرسشون كم شه تا بازيكنان ذخيرمون هم خوب باشن و تو مسابقات فشرده بشه ازشون استفاده كرد و فشار روي بازيكنان كم شه. كاري كه ولاسكو انجام نداد و فقط دنبال موفقيت خودش بود.حقيقتا استفاده از بازيكن بي تجربه و تجربه سازي نوعي ريسكه كه ممكنه به ضرر مربي تموم شه.
  • علی اکبر ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کواچ به زبون آلمانی یعنی مزخرف ، اسم با مسمی ایست برای مربی گری تیم والیبال ما .باخت ما به روسها ۱۰۰٪ تغصیر همین ( کواچ ) بود که خودشو به نفع روسهابه خواب زده بود .تعصب رو نسبت به تیمش باید از مربی برزیلی یاد بگیره . امو خیال کردین یک خارجی دلش واسه تیم ما سوخته ؟ البته ولاسکو استثنا بود این یارورو باید هرچه زودتر بفرسنش خونش
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    عشق است فقط كواچ اين بازي رو فقط رو اشتباه مضحك بچه ها باختيم. وقتي سرويس ساده رو نميتونن بگيرن يا اسپك ساده رو نميخوابونن مشخصه ميبازيم. فقط بچه ها ايراد داشتن مربي هيچ ايرادي نداشت. مطمئنا اشتباهاتشونو انجام نميدادن ميبرديم. كواچ هم هر كاري ميتونست كرد ولي ديد نه هيچ فايده اي نداره اينا به همين راضين.!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بابا 24 ساعت وقت کمیه برای ریکاوری عضلات هنوز خسته وقدرت بدنی ایران تحلیل رفته بود
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    تورو خدا بسه...دیگه دارین شورش رو در میارین آخه چ قدر بی انصافین؟؟!!یه نگاه به رتبه ی الانمون که با همین کواچ به دست اومده بندازین...
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    باید روی بدنسازی در تیم ملی کار بشه که اینطور کم نیارند وگرنه دیدید که برزیل هم شرایط مشابه ما رو داشت ولی بازیهاش رو برد چون تمرینات بدنسازی مناسبی رو انجام دادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس