کد خبر 333365
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

ستاره سوئدی خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در پایان قراردادش با پاریسی‌ها به تیم پیشین خود بازگردد.

به گزارش مشرق، یکی از مربیان پیشین زلاتان ابراهیموویچ اعلام کرد که ایبرا در پایان فصل آینده پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد و به تیم یوونتوس ایتالیا ملحق می‌شود.

استفان هانسن، کسی که در دوران حضور ابراهیموویچ در تیم جوانان مالموی سوئد در کادر فنی این تیم حضور داشت، فاش کرد ایبرای 32 ساله می‌خواهد فوتبال فرانسه را ترک کند و به تیمی بپیوندد که در سا‌ل‌‌‌های 2005 و  2006 برای آن توپ می‌زد.

هانسن که اکنون هدایت تیم میترا کوترای اندونزی را بر عهده دارد و قرار است هدایت تیم ستارگان لیگ اندونزی را در دیداری نمایشی برابر یوونتوس بر عهده داشته باشد، به نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: زلاتان آن زمان جوان و دیوانه بود اما الان فقط دیوانه است. من و او چند روز پیش از طریق اینترنت با یکدیگر تماس داشتیم و او گفت که مایل است به یوونتوس برگردد و این کار را اگر امسال انجام ندهد سال آینده انجام خواهد داد. او گفت که مسئله مالی مانعی برای پیوستن او به یوونتوس نخواهد بود.

ابراهیموویچ که در دو فصل حضورش بیشترین نقش را در دو قهرمانی متوالی PSG در لوشامپیونه ایفا کرد و در ابتدای هفته جاری نیز هر دو گل پیروزی پاریسی‌ها را در سوپرجام فرانسه به ثمر رساند، ‌یوونتوس را در سال 2006 و پس از ماجرای کالچوپولی که بانوی پیر را به سری B فرستاد ترک کرد. او پس از جدایی از بانوی پیر به اینتر پیوست و از آنجا راه بارسلونا را در پیش گرفت هرچند در این تیم با پپ گواردیولا،‌ سرمربی وقت کاتالان‌ها به مشکل برخورد و به ایتالیا برگشت تا دو فصل برای میلان بازی کند. زلاتان در نهایت در سال 2012 به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس