کد خبر 335825
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

به گفته معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و در صورت نهایی شدن زمان مناسب از طرف ریاست جمهوری، مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال های 90 تا 92 هفته اول شهریور ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی در نشست خبری امروز شنبه که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: تلاش ما این است که در هفته اول شهریور مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سه سال گذشته را برگزار کنیم البته به شرطی که ریاست جمهوری برای این هفته وقت مورد نظر را به ما بدهند.

وی تصریح کرد: در هفته اول شهریور ورزشکاران بیشتر رشته ها در کشور حضور دارند به همین دلیل تاکید ما بر روی برگزاری مراسم در این هفته است چون شاید از هفته دوم شهریور به بعد ورزشکاران خیلی از رشته ها را در ایران نداشته باشیم البته هر زمان مراسم مورد نظر را بررسی می کنیم پاداش ورزشکاران غایب محفوظ خواهد ماند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان همچنین در مورد چگونگی محاسبه پاداش مدال آوران گفت: آیین نامه تجلیل از قهرمانان موجود است و طبق همان از ورزشکارانمان تجلیل خواهیم کرد ضمن اینکه فهرست ورزشکارانی که باید از آنها تجلیل شود آماده شده است. فهرست به گفته من تهیه شد و برای انجام آن سه ماه وقت گذاشتیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس