کد خبر 336896
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

اسامی نهایی ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی اینچئون اعلام شد.

به گزارش مشرق، مجید نوروزی، رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولین فدراسیون در این خصوص به سایت فدراسیون گفت: با توجه به جلسات فنی برگزار شده از میان 20 شناگری که منتخب رقابت‌های قهرمانی کشور تیر ماه بودند و حد نصاب‌های مورد نظر برای مسابقات را کسب کردند، در نهایت 8 شناگری که شانس کسب مدال داشتند برای اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی انتخاب شدند.

نوروزی افزود: درو  زرگر از تهران (کلاس S1 )، علیرضا جلیلی از همدان (کلاس S2)، علی امینی از اصفهان ( کلاس S4 )، علی نیکو حسین آبادی ( کلاس S6)، عرفان اسماعیلی (کلاس S9) ، سید مازیار ماضی ( کلاس S9)، رضا آذرشب (کلاس S10) و شاهین ایزدیار (کلاس S10) از خراسان رضوی، 8 ورزشکار منتخب برای حضور در اینچئون هستند.

رئیس انجمن شنا اعلام کرد: در ترکیب تیم ملی، عرفان اسماعیلی ،کم سن و سال‌ترین ورزشکار کاروان و تیم ملی شنا با 14 سال سن حضور دارد و درو زرگر، دیگر ملی‌پوش تیم شنا است که به عنوان تنها ورزشکار اقلیت مذهبی، در کاروان است.

وی گفت: حدود 70 درصد از شناگران تیم ملی از رده سنی جوانان هستند که تمرینات خود را زیر نظر محمد حسین اقبالی، سرمربی تیم ملی و مهدی ضیایی مربی تیم ملی انجام می دهند و تا زمان اعزام به مسابقات کره، 4 مرحله دیگر اردوی آمادگی برای تیم ملی پیش‌بینی شده است.

نوروزی خاطر نشان کرد: به غیر از تمرینات معمول، کلاس های آموزشی در خصوص تغذیه، دوپینگ و روان شناسی نیز برای ورزشکاران برگزار می‌شود و از برنامه‌های فرهنگی نیز استفاده می‌کنند و در فواصل بین اردوها نیز به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: رقیبان ملی‌پوشان کشورمان در کلاس های مختلف از کشورهای گوناگونی هستند اما در مجموع شناگران کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی، مهم‌ترین رقبای ما به شمار می روند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس