روابط عمومی ‌کل سپاه ازسرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

براساس این اطلاعیه، هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

این اطلاعیه افزوده است: این اقدام شیطنت‌آمیز باردیگر خوی ماجراجویی رژیم صهیونیستی را آشکارتر و برگ سیاه دیگری به پرونده سراسر جنایت و خباثت این رژیم جعلی و جنگ طلب افزود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از ملت شریف و سرزمین اسلامی ایران از آمادگی همه جانبه و قاطع برخوردار بوده و حق هر گونه واکنش و مقابله به مثل را برای خود محفوظ می داند.

سخنگوی سپاه: این پهباد از پیشرفته ترین پهپادهای جاسوسی اسرائیل است

در همین حال، سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران به خبرنگار «انتخاب» گفت: پهپاد ساقط شده یکی از پیشرفته ترین پهپادهای جاسوسی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه کشف و انهدام پهپادهای جاسوسی اقدام سختی است افزود: اطلاعات تکمیلی و دقیق تر در مورد هواپیمای ساقط شده بزودی توسط فرماندهان هوافضای سپاه اعلام می شود.

سخنگوی سپاه همچنین تصریح کرد: بخش‌هایی از پهباد ساقط شده سالم است و قابلیت رمزگشایی آن وجود دارد.

سردار رمضان شریف در گفتگو با «نسیم» افزود: جزئیات سرنگونی پهباد رژیم صهیونیستی از محل شناسایی، رهگیری و محل پرواز تا ساقط شدن آن فردا توسط سردار حاجی‌زاده اعلام خواهد شد.


هادی محمدی: پهپاد اسرائیل از عرشه ناو آمریکا در دریای سرخ برخاسته و از طریق یک کشور عربی وارد ایران شده است

​"هادی محمدی" کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه درباره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز تأسیسات هسته‌ای نطنز گفت: پهپاد پیشرفته جاسوسی رژیم صهیونیستی از روی عرشه یک ناو آمریکایی در دریای سرخ برخاسته و از طریق فضای یک کشور عربی وارد ایران شده است.

به گزارش مشرق، وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "المیادین"، با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در عملیات ارسال این پهپاد اسرائیلی به فضای ایران نقش داشته‌اند، افزود: فناوری آمریکایی در این عملیات به یاری صهیونیست‌ها آمد و آمریکا از طریق ماهواره‌های خود به این عملیات پهپادی کمک کرد.

محمدی با بیان اینکه بقایای این پهپاد، جزئیات اطلاعاتی بیشتری از مأموریت آن را فاش خواهد ساخت، تصریح کرد: ایران در قبال هر یک از طرف‌هایی که در عملیات ارسال این پهپاد اسرائیلی نقش داشته‌اند موضع خاص خود را خواهد داشت.

وی افزود: برخی از کشورهای منطقه تعامل خوبی با جمهوری اسلامی ایران ندارند و این کشورها باید بدانند که ایران حق پاسخ دارد.


شکار پهباد اسرائیلی در صدر اخبار رسانه‌های دنیا

 این خبر بلافاصله پس از انتشار در صدر رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم سایت خبری اسرائیلی "دبکا فایل" در خبر کوتاهی اعلام کرد که سپاه پاسداران ایران از سرنگونی یک پهپاد بر فراز سایت هسته‌ای نظنز در مرکز ایران خبر داده است.

شبکه خبری راشاتودی روسیه نیز این خبر را پوشش داد و نوشت که این پهپاد جاسوسی توسط سپاه ایران سرنگون شده است.

شبکه خبری العربیه نیز در خبری فوری اعلام کرد که ایران اعلام کرده یک پهپاد را بر فراز یکی از سایت‌های هسته‌ای خود سرنگون کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز نوشت که ایران اعلام کرد که پهپادی را که تلاش داشته به محدوده یک سایت هسته‌ای نفوذ کند را سرنگون کرده است.

خبرگزاری فرانسه نیز خبر داد که ایران یک پهپاد اسرائیلی را بر فراز یک سایت هسته‌ای سرنگون کرده است.

شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که یگان‌های دفاع هوایی سپاه پاسداران ایران هواپیمای جاسوسی اسرائیلی را پس از رهگیری با شلیک موشک سرنگون کرد.

خبرنگار الجزیره نیز خبر داد که سپاه پاسداران ایران هواپیمای جاسوسی اسرائیل را بر فراز سایت نطنز سرنگون کرده است.

ارتش اسرائیل از اظهار نظر درباره سرنگونی پهپاد اسرائیلی بر فراز نطنز خودداری کرد

به گزارش تسنیم، در حالی که رسانه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به طور گسترده‌ای خبر سرنگونی پهپاد جاسوسی اسرائیل پیش از ورود به سایت هسته‌ای نطنز را منتشر کرده بودند اما روزنامه اسرائیلی جروزالم پست در خبری نوشت که ارتش اسرائیل از هر گونه اظهار نظر درباره این خبر خودداری کرده و اعلام کرد که درباره گزارش‌های خارجی هیچگونه اظهارنظری نمی‌کند.


هاآرتص: پهپاد ساقط شده احتمالا از نوع «هرون» بوده است

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز یکشنبه در واکنش به انتشار هدف قرار گرفتن یک فروند پهپاد رژیم‌صهیونیستی در آسمان ایران، نوشت در صورتی که این خبر تائید شود، پهپاد ساقط شده احتمالا از نوع «هرون» یا «هرون تی‌پی» بوده است.

جزئیات شکار پهپاد پیشرفته رژیم اسرائیل توسط سپاه

به گزارش فارس، هاآرتص گزارش داده است که مقامات این رژیم‌ تاکنون از اظهارنظر در این رابطه خودداری کرده‌اند.

پهپاد مورد اشاره روزنامه «هاآرتص» از جمله پیشرفته‌ترین هواپیماهای بدون سرنشین رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌آید. «هرون تی‌پی» که «ایتان» نیز خوانده می‌شود، قادر است به مدت 70 ساعت در ارتفاع بیش از 45 هزار پا پرواز کند. برد عملیاتی این پهپاد نیز بیش از 7000 کیلومتر اعلام شده است.

این پهپاد به طول مداومت پروازی معروف است و در ارتفاعی بالاتر از ارتفاع هواپیماهای تجاری پرواز می‌کند. پهپاد «هرون تی‌پی» قابلیت پرواز در تمامی شرایط آب و هوایی را نیز دارد و مجهز به سامانه‌های تیک‌آف و فرود خودکار است.

جزئیات شکار پهپاد پیشرفته رژیم اسرائیل توسط سپاه

مدل پیشین این پهپاد نیز «هرون» یا «ماکاتز» نام دارد که قادر است حداکثر 52 ساعت در ارتفاع 35 هزار پایی پرواز کند. حداکثر سرعت این پهپاد نیز بیش از 200 کیلومتر در ساعت است.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، مقامات نظامی اسرائیل پیشتر، این دو مدل پهپاد را برای انجام عملیات‌های جاسوسی در ایران و دیگر کشورها، مناسب توصیف کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 238
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 68
  • amin ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    فوری مقابله به مثل ...
  • علی ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    احسنت و خسته نباشید به قهرمانان گمنام پدافند هوایی سپاه
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    الله اکبر
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    الله اکبر! خدا قوت ای والله
  • پژمان ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اگه راست می گین عکسشم بزارین
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    1 0
    عشقمی, زنده باد سپاه یا حسین
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خسته نباشید
  • حسام المهدی ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    چه احسنتی ببین تا کجا اومده چند صد کیلومتر نفوذ در خاک ایران آقایون تازه فهمیدن زدنش
  • ياور ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    الله اكبر مرگ بر اسراييل دست بچه‌هاي سپاه را با افتخار ميبوسم
  • جواد ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اسرائیل اینجا رو با جای دیگه اشتباه گرفتید باور کنید این اسرائیل تنش میخواره خیلی داره اذیت میکنه
  • امیر ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    سلام آفرین به این سرعت عمل و هوشیاری بردران سپاه درس خوبی به همه دشمنان دادید ممنون از شما عزیزان
  • جواد ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    همه چی باید به شما نشون بدن اگر دروغ باشه خوده اسرائیل قد علم میکنه نیاز نیست شما کاسه داغ تر از آش بشید
  • فرهاد ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    سلام. از معنی اطلاعیه این طور بر می آید که گویا پهپاد بطور کامل وارد کشور شده و هنگامی که به نزدیکی شهر نظنز رسیده سرنگون شده است. به نظر می آید که می بایست پهپاد به محض ورود به حریم هوایی ایران منهدم می شد، نه آنکه در نزدیکی نظنز منهدم شود....
  • علی ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    احسنت و خسته نباشید به قهرمانان گمنام پدافند هوایی سپاه
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    احسنت خدا حفظشون کنه
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    از کجا فهمیدین مال اسراییله.وقتی تا نطنز آمده یعنی صد جای دیگه رفته.شایدم برای چندیمین بارش باشه که میاد
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    رادار گریز بوده. حتما قرارگاه پدافندی نتونسته بوده شناساییش کنه. باید جنس بدنه رو اگر چیزی ازش باقی مونده باشه بدن آزمایش.
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    به احتمال می خواستن بنشوننش که اجازه دادن تا این حد جلو بیاد، دیدن نمیشه؛ زدنش.
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    باید لب مرز میزدیم نه این که تا وسط کشور بیاد بعد بزنیم . این چی بود که تا اینجا اومد؟ یعنی از rq170 پیشرفته تره. پدافند تو این صحنه خیلی بد عمل کرد. به امید رادار های بهتر
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    چه وضعیه آقا ؟ تا نطنز پیش اومده ؟ یعنی حداقل 700 کیلومتر داخل ایران ؟(از هر طرف حساب کنیم) از جنوب که بالای 900 کیلومتر!!!!! این وضع اصلا قابل تحمل نیست. باید تو خلیج فارس منهدم میشد
  • محمد ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا قوت به همه ی کسانی که برای دفاع از این سرزمین تلاش میکنند. یاعلی
  • محمد دماوندی ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    1 0
    اقافرهاد عزیز از نظر اطلاعاتی باید بدانند که تو خاک ایران دنبال چه منطقه میگردن که همان منطقه را ......وبرای اثبات برحق بودنمان محل .سقوط رااعلام میکنندالبته با 500کیلومتر جابجایی.
  • محمد ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا قوت به همه ی کسانی که برای دفاع از این سرزمین تلاش میکنند. یاعلی
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    یعنی چی ؟ پهپاد بفرستن تلاویو ؟ چند روزه که دارن مقابله به مثل می کنن دیگه . موشکهایی که توی سر اسرائیلی ها از طرف غزه شلیک می شه .
  • امیر ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    یکی از دلایل این همه نفوذ میتونه به دلیل فهمیدن ماموریت باشه اگه به خبر توجه کنید قبل از رسید به نطنز یعنی شناسایی شده بوده
  • محمد ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا قوت به همه ی کسانی که برای دفاع از این سرزمین تلاش میکنند. یاعلی
  • ناشناس ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا و امام زمان(عج) نگهدار این مرز و بوم هستند
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    باس ببینن دشمن از کجا میخواد اطلاعات تهیه کنه... همین طوری بزنن که نمیفهمن اونا دنبال چی بودن...
  • زرتشت ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مشرق تصاویر سرنگونی این پهباد را به ایمیل ظریف ارسال کن!! در مذاکرات هسته ای با کدخدا از هر جهت به کارشان میاد!!
  • مونا ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا را شکر . تبریک
  • وحید ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ایول ایول ایول
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    باید ماموریت شناسایی بشه
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    وای چقدر راحت اظهار نظر می کنید ! هر کی هر چی می خواد می گه ! خوب شاید هدف و تله خاصی مدنظر سپاه بوده . شاید با وجود کمبود امکانات و هزاران گرفتاری کوچک و بزرگ که ما نمی بینیم ناخواسته تا این فاصله آمده
  • علیا ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خب در تمام نقاط کشور پوشش راداری هست. اما در نقاط حساس پوشش خیلی قویتر و دقیقتری وجود داره. به هرحال پهپاد اونا قابلیت های خاصی داشته که تونسته از پوشش سراسری رد بشه اما خب در نقاط حساس تر که پوشش دقیق تر و قوی تر هست لو رفته و منهدم شده
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ماشالله به برادران سپاهی
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 1
    بریم نابود کنیم این تلاویب و حیفا رو خیلی نزدیکه اون روز الله اکبر مرگ بر امریکا . اسرائیل نامشروع
  • محمد ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    نا شناس 18:02 حق با توئه شاید هم می خواستند مثل امریکاییه بشونندش دیدند داره دیر میشه زدندش
  • بهزاد ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مشرق ترسيدي نظر منو چاپ كني ؟
  • سیدمهدی موسوی ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    این که تا حریم نطنز و کاشان بیاید بدین معنا نیست که از خارج کشور کنترل می شده به جهت ابعاد کوچک این نوع سامانه ها بصورت CKD و قطعات منفصله می آید و اینجا سرهمش می کنند و با داشتن یک ایستگاه زمینی محدود و سریع الحداث این سامانه را فعال می کنند و اطلاعات را به ایستگاه زمینی رله می کنند و پس از آن این اطلاعات را به خارج منتقل می کنند باید دید این پهباد چند دقیقه در هوا بوده و چه دامنه ای را پوشش داده مهم پیدا کردن سامانه و گیرنده زمینی هست اما نکته جالب و پنهان ماجرا در این است که گویا سیستم رصد ماهواره ای امریکا و اسرائیل چندان قابل اتکا نبوده که دست به این نوع جمع آوری اطلاعات زده اند
  • حسین ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مهمترین کار اینه که به فلسطینی‌ها موشک دوش پرتاب ضدّ هوایی‌ و یا سامانه‌های قوی تر رسوند که یک حال اساسی‌ از اسراییل بگیرن. اسرییلیهای آدمکش برتری مطلق تسلیحاتی دارن و باید اون را به یک نحوی تغییر داد. سقوط جتهای جنگنده چند میلیون دلاری اسراییل میتونه ضربه نظامی و رسانه‌‌ای وحشتناکی‌ برای اونها باشه.
  • ناشناس ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    درود بر همه سرهنگ ها که بازهم باعث افتخار و اقتدار ایران عزیز شدند خدا قوت .
  • منتظر ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا را شکر کن به جای فکر از یکی پرسیدن چرا نماز صبح 2رکعته گفت پس چند رکعت باشه گفت خوب 4رکعت جواب داد اگه چهار رکعت بود خود شما می پرسیدی چرا 4رکعته خدا رو شکر کن زدن شاید علتی داشته با این تاخیر همه چیز که نباید گفته بشه پس مفهوم اطلاعاتی بودن چیست؟
  • ناصر ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    احتمالا جواب اسراییل به پهپاد ایوب ایران بوده....تا نطنز اومده!شاید می خواستن فرکانس های راداری پدافندهای مستقر در اونجا و نحوه جمینگ رو شناسایی کنن....بهتر بود با توپ یه پرنده زده میشد....
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دو تا موشک شهاب سر رو بزنین سر شون له بشن
  • جیمیل ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    سواد هم خوب چیزی است. "ما فوق صوت" یعنی اینکه عمرا بشه بزنیدش. یعنی در 15 دقیقه کل ایران رو دور میزنه افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • kambiz ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    چشم قربان .اوامرتون رو گوشزد خواهم کرد در اسرع وقت
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    تو برو بخواب .کسی اصرار نکرد باور کنی............
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    وکیل مدافع اسرائیل در ایران!
  • هموطن ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    افرین بر چشمان هشیار وبیدار فرزندان ایران.
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    تو برو بی بی سی ببین. قبلت اونوره
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    تو آدمی ؟
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دمت گرم
  • محمد ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    بعضی ها میگن چرا تا نزدیکی نطنز اومده خب یا میخواستن ببینن کجا میره یا میخواستن بنشوننش زمین نشده مجبور شدن بزنن یا از لایه های پدافندیمون رد شده اون جا رهگیری شده با این بودجه اندک دفاعی که نمشه همه جا سامانه پیشرفته گذاشت اونم در این دولت که بودجه 80 درصد کم شده
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    برو خدا رو شکر کن با این وضعی که دولت تدبیر و امید داره یعنی شبانه روز تدبیر خرج می کنن، بیشتر از این فاصله جلو نیومده ... فکر کردی زمان آقای دکتر محمود احمدی نژاد (پسرشجاع) که امکانات بدن که دم به دقیقه پهپاد شکار کنن ...
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مگه کاروانسراست؟! اسمان ایران در منطقه امن ترین اسمان هست کشور ایران خیلی بزرگه اگه بخوان همه جاش ازین سامانه های پیشرفته و حساس بزارن هزینش خیلی زیاده این هواپیما هر جای حساس دیگه که میرفته میزدنش ازون جایی که جنگنده نبوده شاید میخواستن ببینن کجا میره بعضی ها میگن از کجا مربوط به اسرائیله! خب نه پس مال پاکستونه! تو منطقه فقط اسرائیل داره حالا ته تهش میگیم مال امریکا که تو منطقه حضور داره
  • نوکر پاسداران واقعی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    عزیزم مومن باید باهوش باشه.میخواستن ببینن کجا میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟این حرفو با چه منطقی میزنی؟ مثلا بفهمیم کجا میخواسته بره چی دستگیرمون میشه؟ حزفی نزنید که باعث تاسف ما و تمسخر دشمنان بشه اینکه زدیمش خداروشکر ولی اینکه تا اونجا اومده هزار و یک پیام داره افلا یعقلون؟
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اره،بفرست تا حرفاش تایید بشه!!
  • مهدی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دمتون گرم. طبق مقررات بین المللی این یک تجاوز محسوب میشه و ما میتونیم جوابشون رو بدیم
  • بهزاد ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مشرق سانسورچي، تحمل حرف حق نداري فقط به به و چه چه يه مشت چاپلوس و بادمجون دور قاب چينو بچاپ
  • ابوالفضل ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    زرتشت حلالت به مولی
  • دوستدار وطن ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    داداش جان اگه امثال شما مسئول بودن خدا میدونه تا الان چی به سرمون اومده بود!!! از ادبیات سنگین تر استفاده کنید :)
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    یعنی این همه راه گذاشتن بیاد تا نزدیک نطنز !!
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    به نظر من اسرائیل کثیف یه جوری با این کار خواسته جواب پروازهای ابابیل تو چند هفته اخیر رو بده
  • علی ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    به جهنم
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    برو بچه،برو یکم شیر خشک بخور بیا،آب هم بریز که داره بدجوری میسوزه...
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    کامبیر مثل بچه بشین روی میز
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    بچه ننه ها فکو ببند
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    نه بابا دیدن داره میاد ، اول برای شناسایی اش زنگ زدن به اوباما ، گفته مال مانیست ! زنگ زدن به بغدادی ، گفته مال ما نیست! زنگ زدن به نواز شریف ، گفته مال ما نیست ! زنگ زدن به علیف ، گفته خودتون نفهمیدین اگه مال ما بود از طف شمال میومد ؟! زنگ زدن به .....!!!! دیدن ای بابا دیر شد ! اصفهان رو هم كه رد كرده ، زدن انداختنش !!!! بعد پرس و جو كردن كه مال كیه ، دیدن فقط به نتانیاهو زنگ نزدن !! گفتند كه پس مال صهیونیست ها بوده !!! برای همین هم طول كشید تا سرنگونش كنند !
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    در خدا خیرشون بده
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    شما دندون رو جیگر بذار، متعاقبا خبراش میاد!
  • علی ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مرگ بر اسراییل
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ظریف کارش خوب است. به نظر من درست نیست اینگونه در موردشان صحبت شود. یک مورد اظهار نظر ایشان در مورد توانایی نظامی کشور را می توان نادیده گرفت.
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    از کجا فهمیدند اسراییلی مارک داشت!
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    چرا پدافند سپاه؟ قرارگاه پدافند چرا نه؟
  • ایمان ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    درود خدا بر سپاه پاسداران
  • علی ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مرگ بر اسراییل
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    پدافند بوشهر و نطنز و فردو با سپاهه پدافند مرز با ارتشه
  • قاسم ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    جناب حسام المهدی شکار این پهباد یعنی توانش را داریم هرجا که باشد شکارش کنیم.اگر لب مرز میزدند رژیم کودک کش مدعی می شد خارج از مرزهای ایران هدف قرار گرفته.
  • حجت ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    قبل خواب بی بی سی ببین. البته مسواکم بزن
  • محمدامین ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ربطی به شناسایی ماموریت نداره مگه ار کیو 170 مآموریتش شناسایی شد؟ سری نشوندنش. ولی احتمالآ کاملآقوی میخواستن بنشوننش بعد دیدن داره دیر میشه بعد زدنش چون پهپاد ها اطلاعات رو انلاین مخابره میکنه ممکن بوده خیلی دیر بشه
  • ilia ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اگه راست میگی پیمانی یه عکس از ......بذار
  • 1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    جناب حسام یان بخاطر این است که از نخبه های علمی نظامی مانند جنابعالی استفاده نمیکنند تا در همان فرودگاه نبدا نابودش کنند خوب ناشی هستند دیگر من از طرف اینها از شما استاد عذر خواهی میکنم ...................ببینم تا حالا توی عمرت کبوتر هوا کردی که اینطور میائی کار انها را زیر سوال میبری ؟
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    از شکل پهپاد
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    قرارگاه پدافند هوایی فقط مربوط به ارتش نیست یه قسمتش توی ارتشه یه قسمتش توی سپاهه قسمت سپاهشون که ماموریت حفاطت از نطنز رو داره این کار رو کرده
  • حسین ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    حریم هوایی نطنز دایره ای به شعاع 200 کیلومتره برای تحرکات نظامی یعنی میتونه در استان مرزی شکار شده باشه
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ای کاش می اوردند پایین دو تا عکس یادگاری ازش میگرفتیم..................اسراییل نادونننننننننننننننن
  • دکتر مشدی حسن ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    چرند نگو
  • دکتر مشدی حسن ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    زدنش احسنت نداره داداشم الان ما به هیچ جایی نمیتونیم شکایت کنیم جیگر خدا میدونه چقدر جاسوسی کرده
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    احتمالا هرمس 6 بوده
  • دکتر مشدی حسن ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خیلی حال کردم خوب اومدی خخخخخخخخخ
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    آقا به نظر من گرفتنش الکی میگن زدیم بعد اسرائیل تکذیب میکنه رو میکننش که دروغ گویی این رژیم کودک کش معلوم بشه
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    نوبتی هم باشه ،نوبت حقوقدانهاست که در عرصه حقوق بین الملل یقه اسرائیل رو بگیرن!ببینیم میتونندبرای این تجاوز اشکار، به غلط کردن بندازشون.
  • سپاهی ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    وقتی پرنده رو مثل RQ170 نمی زنی دوستان میگن چرا نزدیش حتما خودش سقوط کرد!! آنهم سالم!!!! وقتی می زنی میگن چرا زدی حتما نمی تونین شناسایش کنین! برادران عزیز این پهپادهای رادارگریز مافوق صوت ظرف کمتر از بیست دقیقه چند استان رو با سرعت مافوق صوت رد می کنن حتی اگر فرض کنیم ظرف 5 دقیقه شناسایی و شکار شده باشه می تونه تا نزدیک اصفهان بیاد!!
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    چیز بدی نگفت بدبخت.
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ارتش و سپاه فرقی نداره مهم برقراری امنیته.
  • علیا ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    قرارگاه پدافند توی چارت نیروهای مسلح یکی از قوای 4 گانه ی ارتش هست. اما پدافند ارتش و سپاه هر دو زیر نظر مستقیم این قرارگاه قراردارند و از این قراراه مستقیم دستور میگیرند. رقی نمیکنه سپاه یا ارتش. مهم اینه که هر دو جهت سربلندی این مردم و این نظام و این خاک حرکت میکنند.
  • جواد ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    تو که چیزی نیستی اقوام تون هم بیاری نمی ترسیم
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ناشناس19:12 قبول.ببنیم ظریف در عرصه خودش یعنی دیپلماسی چه طوفانی میکنه که اسرائیل رو از این تجاوز اشکار بندازه به غلط کردن.این گوی واین میدان جنگ ایشون در نیویورک وسازمان ملل..............
  • اهوازی ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    باید به نیروهای مقاومت آتشبارهای پدافند هوایی 23 و 35 میلیمتری و موشک های دوش پرتاب و موشکهای برد پایین (ارتفاع پست) داده و سیستم های موشکی نیروهای مقاومت را ارتقا دهیم.
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دشمن رو دست کم نگیریم. درسته که خداوند میفرماید خانه ی آنها از خانه ی عنکبوت هم سست تر هست. اما جای دیگه میفرماید که تا میتوانید به قدرت خودتون اضافه کنید. و دشمن رو دست کم نگیرید. جنگ تحد به خار دست کم گرفتن دشمن و تصور پیروزی اون اتفاقات افتاد. پس دشمن رو دست کم نگیریم
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    پس بقیه کشور چی؟ فرودگاه ها؟ مراکز نظامی؟ مراکز اقتصادی؟ کلیت پدافند زیر نظر و دستور مستقیم قرارگاه هست. ارتش و سپاه بودنشونم مهم نیست. مهم موفقیت ایرانه
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    قاسم توجیح نکن.. اگه یه بمب روش نصب بود چی؟ نمیتونس سر راهش اراک رو بزنه؟؟؟؟
  • احسان ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    وقتی نمیدونیم باید اظهار نظر نکنیم . آر کیو رو پدافند ارتش گرفت این که از آر کیو پیشرفته تر نبوده که نتونه ردیابیش کنه .حتما دلیلی داشته
  • مهدی ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    درود بر بچه های سپاه و ارتش
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اولا تو گزارشای مشرق نخوندی برد رادارها تا کجا هست؟! نخوندی برو بخون تا بفهمی از کجا میدونن اسراییلیه! ثانیا اگه لب مرز بزنن که نمیفهمن دشمن میخواسته از کجا اطلاعات تهیه کنه... میزارن بره سمته هدفش ، وقتی فهمیدن دنبال چیه میزننش...
  • حمید رضا رحیمی ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    یعنی تا نزدیکای نطنز اومده بعد ساقط شده ؟ یعنی پدافند مرزی ما اینقدر شکافش زیاده که نتونسته رهگیری کنه تا رسیده نزدیک نطنز البته میدونم منتشر نمیکنید
  • رضا ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    لعنت بر آمریکا انگلیس و اسرائیل کودک کش
  • مسعود ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    باید واکنش مقام معظم رهبری به این اقدام اعلام شود. فقط دلم جهاد میخاد.
  • آرمان ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    سپاه و ارتش نداریم ما همه برای سرکوب دشمن ید واحدیم
  • ناشناس ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ایران قدرتمندترین کشور غرب آسیاست
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    به جهت ابعاد کوچک این نوع سامانه ها بصورت CKD و قطعات منفصله می آید و اینجا سرهمش می کنند و با داشتن یک ایستگاه زمینی محدود و سریع الحداث این سامانه را فعال می کنند و اطلاعات را به ایستگاه زمینی رله می کنند و پس از آن این اطلاعات را به خارج منتقل می کنند باید دید این پهباد چند دقیقه در هوا بوده
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    این همه نظر یکی نگفت چرا در حالی که داریم مذاکره می کنیم شناسایی برای چیست......ماهواره ها که فعال هستن ....مگه اینکه قرار باشه عملیات نظامی انجام بشه در حالی که ما سرگرم سیرک ژنو هستیم
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    به جهت ابعاد کوچک این نوع سامانه ها بصورت CKD و قطعات منفصله می آید و اینجا سرهمش می کنند و با داشتن یک ایستگاه زمینی محدود و سریع الحداث این سامانه را فعال می کنند و اطلاعات را به ایستگاه زمینی رله می کنند و پس از آن این اطلاعات را به خارج منتقل می کنند باید دید این پهباد چند دقیقه در هوا بوده
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    به جهت ابعاد کوچک این نوع سامانه ها بصورت CKD و قطعات منفصله می آید و اینجا سرهمش می کنند و با داشتن یک ایستگاه زمینی محدود و سریع الحداث این سامانه را فعال می کنند و اطلاعات را به ایستگاه زمینی رله می کنند و پس از آن این اطلاعات را به خارج منتقل می کنند باید دید این پهباد چند دقیقه در هوا بوده
  • ناشناس ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دست مریزاد.درود بر سپــــــــــاه.مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • ناشناس ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    این رژیم کودک کش با چه جراتی وارد حریم هوایی ایران اسلامی شده است؟درود بر مدافعان حریم ولایت
  • علی ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اگر یادتون باشه اسرائیل چند وقت پیش ک دم از حمله به سوریه میزد و روسیه جلوش دراومد یه موشک شلیک کرد تا امادگی روس ها رو بسنجه حتما این کارشونم برای تست امادگی ایران در برابر حمله به تاسیسات اتمی ایران بود که اگر ایران تو عراق وارد عمل بشه اونا از این موقعیت استفاده کنند که با سرنگونی پهپاد نقششون خراب شد
  • علی شکری ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    از چه نوع موشکی استفاده کردند برای انهدام این پهپاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟Ä
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    این پهباد تا نطنز چطور اومده؟؟؟؟؟؟
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    پیمان نه! پژمانه ظاهرا!
  • امير ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دعوانكنين.تو خبر20 سردار شريف اعلام كرد به محض ورود به مرز شناسايي شده و ميخواستن هدفشو بفهمن.نزديك نطنز كه شده زدنش.بعضيا فك ميكنن از همه حتي مسولين عاليرتبه امنيتي بيشتر ميفهمن.
  • سلمان ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مگه جنگنده ها مافوق صوت نیستن که حتی کشورهای ضعیف از نظر پدافند هوایی هم قادر به سرنگونی اون هستن
  • محمد مهدي ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خدايا شكرت كه اين توانائي رو به دلاورمردان ايران داده اي ... از برادران سپاهي هم بخاطر سرنگون كردن پهپاد اسرائيلي تشكر ميكنيم و خدا قوت ميگيم ... خداوندا روز به روز به توانمندي نظامي و اگاهي و هوشياري دانشمندان نظامي و نيروهاي مسلح ايران بيافزا و كشور ما را همراه با نيروهاي مسلحش حفظ و حراست بفرما . امين
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دست ارتش وسپاه رامیبوسم.
  • سلمان ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    احسان جان یعنی آرکیو رو ارتش گرفت بعد داد به هوافضای سپاه ؟ البته منکر زحمات ارتشیان غیور نیستم ولی هر کسی باید برای کاری که خودش انجام داده تقدیر بشه یا ازش انتقاد کنن
  • محمد ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    جناب افلا یعقلون!‌ اگر میخواند تا ببینند کجا بره که بفهمند اونا دنبال چی اند ؟ گذشته از مسئله سیاسی ماجرا می تونند نطنز رو از جهت پدافند تقویت کنند موفق باشی
  • علی حیدر ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    شکاراین نوع پرنده هاخیلی سخت است!ازهمه مهمتر،درست کارکردن موشکهایی است که خودمان ساخته ایم!طعمعه خوبی برای ازمایش پیداشد!احسنت!حالاخیلی ازدشمنان به پدافندموشکی ایران ایمان می اورند!
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خیلی دلم میخواد بدونم این منفی هارو کی زده تا... تا اگه ایرانی باشه تف کنم به صورتش و....
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    نقل از یه جای دیگه : اينگونه هواپيماهاي بدون سرنشين از چند نوع مختلف با كاربرد ها و اهداف مختلف تشكيل شده اند كه دور برد ترين آنها "chamkan" خمكن به معناي غير محسوس نام دارند. از اين گونه مزلت ها نيز استفاده هاي گوناگون ميشه و يكي از اين استفاده ها فيلم برداري از نزديك از مناطقي است كه از ديد ماه واره ها پوشانده شده اند! اين گونه خمكن ها چند مورد را بررسي ميكنند: ١- تا چه حد ميشه به هدف نزديك شد! ٢- همانطور كه قبلأ گفته شد، فيلم برداري. ٣- در نهايت، فاش شدن عمدي براي مورد اصابت قرار گرفتن پدافند هوائي دشمن! مورد سوم دليل بسيار جالبي داره. همانطور كه ميبينيد نوك اين هواپيماهاي كوچك دوربيني بسيار قدرتمند وصل است كه به محض شليك پدافند دشمن، از موشك شليك شده فيلمبرداري كرده، نوع موشك، كيفيت آن، سرعت، شيوه عمل و در نهايت، قدرت اصابت آن را اندازه گيري كرده و تا لحظه انهدام اطلاعات فوق را به اطاق عمل صادر ميكنه! هدف اين عمليات تطابق دادن شيوه حمله هوائي در صورت لزوم با توانائي هاي دشمن است. یه سوال : اگه رادار گریزه احتیاجی نداره از دریای سرخ بلند شه و مسیرشو دور کنه . مستقیم میومد دیگه
  • احسان ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    لبخند بزن بسیجی که موعود نزدیک است.... سنگر این دلیر مردان نباید خالی بماند.
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اگه لب مرز منهدم میشد مشخص میشد که پوشش راداری داره در ضمن دفاع ایران نقطه ایه ایران با وسعت پوشش سراسری راداری نداره طبیعیه حتی اگه لب مرز شناسایی انجام بشه باید با فاصله منهدم بشه تا جزییات شبکه راداری لو نره
  • محمود ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    به نظرم بهتره این مسئله روپیراهن عثمان کنیم بزنیم دهن مهن اسرائیل روصاف کنیم بابا هرچی هیچی نگفتیم اینا انقد رودار شدن قبلا اسرائیل کی جرات میکرد پهباد بفرسته هی دم از دوستی وروی خوش زدیم اینا انقدر هارشدن دیگه چی میخوان امانو که همه اطلاعات روبراشون میبره
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    :))) آخه برادر ؛ ایران پهباد با برد 2000 کیلومترش کجا بود ک مقابله مثل کنه ! جوک میگین شماها ؛ فازتون چیه آخه :)))
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    عکس عقلتو نشون بده بفهمیم عقل داری!!
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    تو اینجوری فکر کن. ولی نظرتو برا خودت نگه دار.
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دست مریزاد فقط حالا تلافی کنید
  • حالا ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    فردا نتایاهو میاد ادای سید حسن را در میاره میگه ما پهبادمون را 400 کیلومتر وارد خاک ایران کردیم و این که منهدم بشه یک چیز متوقعی بود دستاورد این نبود که ایرانی ها این هواپیما را بزنند بلکه دستاورد این بود که ما 400 کیلومتر وارد خاک ایران شدیم و اینکه زده بشه یک کار عمدی خودمان بود لطفا نظر بدید
  • mahdi ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اگر رهبر فرمان دهد تل آویو و هیفا را با خاک یکسان میکنیم . به امید خدا نابودی اسرایل نزدیک است
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خوب شد که ترکاندین ان را وگرنه تا مشهد و یزد و شرق کشور میرفت.
  • احسان ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    قطعا در اجازه به پیشروی پهپاد موضوع دفاعی وجود دارد باید صبر کرد و از فرمانده هوا فضاجزییات را شنید
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مشهد؟
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    چرا فرماندهی پدافند ارتش ساکت است ؟؟؟/
  • یاسر ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    بچه ها حالا زوده برا اظهار نظر بذارید ببینیم از تو لاشه پهباد چی دست بچه های سپاه میاد اونوقته که نظرات شما جالب میشه
  • میثم ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دمشون گرم
  • سید ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    و ما رمیت اذرمیت ولاکن الله رمی
  • دانشجو ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امام خمینی (ره) درود و سلام بر سپاه . اسرائیل گور خودت را کندی ، در انتظار مرگ باش.!!!
  • یارغریب ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    وقتی نمی دونیم باید اظهار نظر نکنیم . آر کیو رو سپاه تو خراسان گرفتش و بعد ماجرا خود فرمانده هوافضای سپاه توضیح داد فردا هم قراره سردار حاجی زاده عملکرد سیستم پدافندی و پرنده سرنگون شده رو توضیح بده
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اگر بمب روش نصب بود توسط رادارها شناسایی میشد همون اول میزدنش
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    عزیزم بعد از سقوطتش دیدن روی بالش نماد اسرائیله
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    این پدافندها رو دانشمندان و دانشجویان همین مملکت میسازن بعدشم هم بالاتر از سرهنگ هم هست
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا شفات بده
  • مهدی ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    تبریک و خسته نباشید به دلاوران ایران
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    چیه نگران پهباد اسرائیلی هستی؟!
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    اما گند زده هههههههههههه
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خب سقوط کرده دیدن رو بالش مارکشو(بقول خودت)
  • کیا ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دوستان عزیزی که میگن چرا تا نطنز اومده!!خب یه خورده فکر کنید این پهپاد پیشرفته ترین بوده که واسه همچین ماموریتی فرستادن.در ضمن درسته شجاعت وایمان پدافنداییان دلاورمون زیاده ولی از اون طرف باید با این تحریمای سخت نظامی با پیچیده ترین تکنولوژیها مقابله کنن که ابزار خاصه خودشو میطلبه.
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ای بابا هی میگه ckd ....
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    برو خودتو بکش
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    بابو!
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    تنها فرضیه ی قریب به یقین اینه : خواستند ببینند هدف این پهپاد کدام نقطه از کشور بوده و وقتی مقصد مشخص شد ، ترتیبش را دادند ،. نصر و من الله و فتح قریب و بشّرالصابرین
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خیلی از دوستان نکته ی طنزی میفرمایند با این مضمون که " می خواستن ببینند کجا میره " اولا که چنین راهبردی صد در صد غلط هست که به دشمن اجازه سرک کشیدن داخل خاک خود بدهیم . ثانیا ماموریتش هم مشخص بود یا مراکز هسته ای یا پایگاههای نظامی دیگه چیزی به جز این نیست ونکته آخر اینکه چطور تا قلب ایران نفوذ کرده ؟
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    آقا مهدی احسنت به شما برادر بزرگوار خواهش میکنم دستگاه دیپلماسی کشور بلافاصله ازطریق کنوانسیون های بین المللی و سازمان ملل از دست اسرائیل کثیف و آدم کش به خاطر نقض حریم و حاکمیت کشور شکایت کنه .
  • محمد ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    والا تا جایی که من تو متن خوندم سرعت این پهباد از 300تا بیشتر نمیشه وقتی مینویسه بیش از200تا ینی محدوده سرعتش تو بین200تا300 هست بعدش هم که من خوندم این پهباد ظاهرا هنوز به ایران نرسیده مسیر ورودش رو به کشور شناسایی کردن که از روی ناو امریکایی از دریای سرخ بوده
  • بهداد ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    حسام المهدی جان ، هنوظ کامل نگفتند چی شده ، شاید می خواستند مثل پهباد امریکایی بگیرنش نشده زدنش ...
  • حمید شمسی از تنکابن ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    الله اکبر
  • 313 ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    تو اصفهان زدنش!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سرباز گمنام ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    توی این همه غم و غصه، غزه، عراق، سوریه، با این حرکت عالی و زیبا باعث لبخند زدن و خوشحالی ما شدین، دمتون گرم خدا قوت، به حق امام زمان خدا دلتون رو شاد کنه.
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    لطفا برای رهبری بزرگوار تعیین تکلیف نفرمائید به زمان خودش ، ایشان نیز اگر صلاح دانستند همانند دیگر موارد قبلی اعلام نظر خواهند کرد جهت سلامتی و طول عمر رهبر عزیز و محبوب مون امام خامنه ای ، صلوات
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    گاگول نوشته سرعتش 200تاست بامبو
  • ناشناس ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    معلوم نیست روزی چند تاش میاد و میره
  • بهداد ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    دیر یا زود همه چیش معلوم میشه ...
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خودشون ازاد گذاشتن ببینند تا کجا میاد تا متوجه شن هدفش چیه بعد کلش کنند
  • علی کاشانی ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    نه داداش... مافوق صوت یعنی سرعت بیش از 330 متر بر ثانیه.... سرعت بالایی است اما نمیشه همه ایران را 15 دقیقه دور زد مساحت ایران زیاده . حواس شما کمی پرت است
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ایرانیان عزیز لطفا بگذارید برادران با ایمان سپاه توضیحاتشان رو بگویند بعد شما نظر بدید یکی میگه تو ایران زدن پس ایران ضعیفه یکی یه چیزه دیگه میگه قدرت پدافندی ایران بالاتر از نظر های بی تخصص شما عزیزان است پس تا اظهار نظر فرماندگان سپاه لطفا نظر ندهید
  • میثم ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 1
    واقعا اینقدر نفهمی که خود غربیها اعتراف کردند ولی شماخائنین نمی توانید قبول کنید . پس از این توانایی نیروهای مسلح ما دق کنید وبمیرید چون برای انسانهای بیگانه پرست جزء مرگ راهی دیگر نیست.
  • سعید ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    یک موشک شهاب 3 شلیک کنید به تل آویو
  • ابر ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    (یُرِیدُونَ لِیُطْفِۆُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ. ،آنها می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند، ولى خداوند نور خود را کامل مى‏کند هر چند کافران خوش نداشته باشند.)(سوره صف آیه 8)
  • ابراهیم ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    واقعا خسته نباشید نصف ایران طی کرده تازه زدینش ایول
  • شهاب ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    عزیز من بهش میگن پهپاد وشناساییش سخته مگه همین حزب الله خودمون نبود که چند بار پهپاد فرستاد رو سر اسراییل و اسراییل با وجود اون وسعت کم که همه جا سامانه های پدافندی داره . تازه چند بارش هم پهپاد سالم برگشت . حالا شما میگید چرا تا اینجا اومده . خوب خاصیتش همینه .
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    به هیچ عنوان زود قضاوت.نکنید.ببینید من فکر میکنم اولویت سپاه نشاندن این پهباد فوووووووووق سری بود.که تا این قدر نفوذ کرده.که شاید بعد از نا موفق بودن نشاندن.دفاع موشکی انجام شد.درضمن برد این پهباد جاسوسی احتمالا (هرون)7000کیلومتر.سرعت 200کیلومتر در ساعت...ژنو جایی برای سرگرم کردن ایران....
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    خدایا ظهور امام زمان را نزدیک بگردان . . . . . . . . . تا حالا این همه نظر کارشناسی یه جا نخونده بودم! مردم از خنده. یعنی با شماها شدیم 75 میلیون!!!
  • ali ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    5 دقیقه؟!؟!؟!برادر میدونی 5 دقیقه تو پدافند یعنی چی؟!؟!؟!یعنی تسخیر یه کشور!!!!
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    نیمه پر لیوان رو ول کردی؟ انصاف هم خوب چیزیه
  • علی ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    واقعا چرا باید بتونه تا نطنز بیاد؟!بابا فرمانده قرارگاه گفته ما همه چی رو خارج مرزها رصد میکنیم!!!نکنه از دم مرز تا نطنز داشتن سعی میکردن هکش کنن!!دیدن نمیشه زدنش!!!
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    وقتی چیزی نمیدونی ببند
  • یاسر ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    یعنی میخوای بگی پهپاد مال عربستانه؟ شایدم مال افغانستانه خخخخخخ
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    جناب حسام اگه نخوام بدبین باشم که بگم ناراحتی ات از چیز دیگه است باید بگم خیلی حس فهم میکنی تو میرفتی قبل از ورود در مرز میاوردیش پایین!
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    مواظب ctrl و c و v کیبوردت باش، زیاد ازش کار نکش خراب میشه مهندس
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    یک سوال: چرا اونایی که میگن ای داد و بیداد چرا تا نطنز اومده ناشناس هستند؟! شاید واقعا ناشناس هستند! وگرنه آدمی که کار نمیکنه زیادی حرف نزنه بهتره حالا اگه طرف خودش یک کارشناس بود با اسم و رسم میامد میگفت شاید میشد قبول کرد اما این دست غرغر های متحدالشکل مشکوک به نظر میرسه. شاید از همون جایی میاد که پهباده از اونجا اومده
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    منفی اشتباهی
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    این چواب پهپاد حزبالله هستش که روی دیمونا ساقط شد تازه بیحساب شدیم ولی جلوی رجز خوندنمونو گرفتن فعلا اونا هم زیاد نفوذ کردن ! زنگ خطری هست برا خودش
  • 1 ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    داداش مگه اون پهپاد قبلیه نبود.توی اونم شما شک داری؟اونو گرفتن اینم می تونن بگیرن دیگه
  • ایوب ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    مافوق صوت کجا بوده برادر.ملخی بوده حداکثر 200 کیلومتر برساعت.صدا تولید میکنه اگر رادار به علت ابعاد کوچیک نبیندش دیدبان زمینی می شنوه و گزارش میده.شک نکنید میخواستن بشونشن نشده پلان آخر رو اجرا کردن.پدافند هوایی اگه رصد کنه منتظر دستور میمونه شک نکنید رادارا هم گرفتنش خواستن بیاد تو روش عملیات اختلال ناوبری بزنن .شک نکنید.هیچ پرنده ای از دست تجهیزات پدافندی جدید خصوص تور ام 1 که این پهپاد رو زده رد نمیشه.
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    نزننش تا بفهمن از کجا اطلاعات میخواسته؟ همزمان داره اطلاعات رو میفرسته! کل ایران رو بگرده تا ببینن مسیرش کجاست؟؟؟
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    تز نده
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    قربون دهنت ! حرف ماهم همینه. زورم میاره از اون ساده لوح هایی که میگن میخواستن ببینن از کجا میخواد اطلاعات بگیره! همزمان داره اطلاعات میفرسته، نزننش تا ببینن کجا میخواد بره! خداااااااااااااااااااا
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    مقابله به مثل چی هیست؟ با خاک یکسان کنید
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    700 کیلومتر خیلیه تو خاکمون وارد شده.نباید اینجور میشد
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    تا نطنز اومده بعد دوستان میگن ساقط کردیم!! خب یه چایی هم دور همی میزدین بعد میترکوندینش!
  • نا شناس ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    درود و خسته نباشید به همه ی پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمید رضا رحیمی ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    البته در نظرم یادم رفت خدا قوت بگم به سربازهای عزیزمون چه سپاه چه ارتش و... انشاالله با ذوالفقار حیدری به همین زودی ها تو فرق این اسراییلی ها و داعشی ها بزنیم
  • علی دادا ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    منم با نظر محمد موافقم احتمالا تمام سعیشون این بوده که سالم بشوننش که متاسفانه نشد
  • حسین ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    البته هر بی سوادی میدونه که این پهپاد واسه چه کاری وارد کشور شده لازم نبود 500 کیبومتر بیاد داخل کشور بعد بزننش
  • علی دادا ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    تا اینجا سومین باره داری اینو میگی به خدا یه بار هم بگی می فهمیم!
  • علی دادا ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    این حرفت خیلی بده همه نیروهای مسلح با هم برادرند ارتش و سپاه نداره!
  • علی دادا ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    مشرق مگه نگفتی حداکثر سرعتش بیش از 200 km/h است؟ یعنی چیزی در حدود 200 تا یه کم بالاتر پس مافوق صوت دیگه چه صیغه ایه؟
  • علی دادا ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    حالا خوبه همه جای سایت های هسته ای هم دوربین دارند آنلاین می بینند ما رو!
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    85 درصد متاسفانه اونم تو این هیری بیریه منطقه
  • علی دادا ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    این 4 بار!
  • ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    آقا من خودم موافق جمهوری اسلامی هستم ولی به هر دلیلی که میخواد باشه نباید انقدر درخاک ما نفوذ میکرد تازه نطنز برای نیروگاه هسته ایش هست که انقدر ایمن هست اگر نمیرفت نطنز خدا میدونه تا چند روز میخواست عکس از ایران بگیره و بفرسته برای اون حرام زاده ها خدایی انتظار این خبرو نداشتم خدا کنه از روی هر اشتباه یا دلیلی این پهباد تا اینجا نفوذ کرده دیگه تکرار نشه حالا خدا کنه در دادگاه ها جهانی این موضوع پیگیری بشه خدا کنه ایران روز به روز قوی تر و بهتر بشه به امید خدا
  • ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    دوست عزیز تا چند بلدی بشماری؟ مافوق صوت؟ ظرف کمتر از بیست دقیقه چند استان رو رد میکنند؟ اونوقت تویه 70 ساعت مداومت پروازی چه مسافتی رو طی میکنه؟ (اونوقت میگن چرا بنزین گرون شد )
  • یوسف ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    ورود این پهپاد به خاک ایران و رهگیری آن در نزدیکی نیروگاه نطنز یک علامت خطر جدی برای پدافند هوائی ایران است علی رغم این که 3600 ایستگاه کنترول در کشور موجودند. بنابراین این ضعف پدافند هوائی ایران قابل بخشش نیست و از این به بعد نفوذ و حملات حملات بیشتری به خاک ایران خواهند شد که مسئولین در این باره اهمال به خرج داده اند. ما نباید به هواپیماهای دشمن شانس ورود به داخل خاک کشور بدهیم و رصد های لازم باید در خارج از مرزهای کشور انجام بگیرند. ما باید این موضوع را جدی بگیریم و مثل تیم فوتبالمان نباشد که به جام جهانی میرود و در بازی دوم انگیزه بازی را از دست میدهد. احساس مسئولیت ملی، حمیت و ترادادهای ملی در آگاهی همه مان نگهبانی شبانه روزی بدهند.
  • ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    منم با نظر اون دسته از دوستانی که میگن ممکنه خود سپاه اجازه داده بیاد تا منطقه ماموریتش موافقم...چون ایران رادارهایه کیهانی داره و باید میفهمیدن اسراییل کجایه پازلش ناقصه که میخاد از اونجا اطلاعات جمع کنه و پازل اطلاعاتیش تکمیل بشه و این معلوم میکنه اسراییل به جزییات بیشتری از نطنز نیاز داره که مستقیم فرستاده اون چهباد رو اونجا...دلیل دیگش هم ممکنه استفاده از تصاویر ثبت شده با چهبادهایه ساخت داخل باشه که بتونن مقایسه کنن کیفیت این دو محصول ایرانی و اسراییلی رو و دلیل دیگش هم که به نظر من مهمتره سالم موندن این پرنده بوده چونبا موشکی شکار شده که کلا نابودش نکرده و قسمت هایی سالم موندن و این نشون میده سپاه میخاسته این پرنده سالم بدستش برسه و چون ممکنه با سیستم جنگال نتونسته کنترلش رو بدست بگیره و مثل ار کیو170اونو به دست بیاره تصمیم گرفته باموشکی شکارش کنه که قسمت هایه زیادیش برا بررسی سالم بمون و گرنه میتونستن به راحتی همون دم مرز شناساییش کنن وقتی نزدیک نطنز شکارش کردن و در کل به نظرمن سپاه به لاشه اون نیاز داشته که تو هوا طوری نزده که تیکه بزرگش گوشش باشه و در کل برا تحت فشار گذاشتن کشوری که این پرنده از اسمان اون وارد کشور شده هم سیاست خوبی به کار برده...به هر حال دست مریزاد
  • قهرمانان پشت اینترنت!!! ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    دلت میخاد چرا نشستی خالی بند؟؟!! برو فلسطین و لبنانو عراق .... بسم الله اگه ...داری
  • عرفان ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    حتما منظور شما سرزمینهای اشغالی (صهیونیست) چون چنین کشوری که فرمودین وجود خارجی نداره
  • ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    ما متاسفانه همچنان اورانيوم اكسيد ميكنيم...
  • جواب ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    مافوق صوت یعنی سرعت بیش از 1270 کیلومتر بر ساعت
  • مهدی ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    دوستان، زدن این پهباد دز نزدیک نطنز یه کار امنیتی همراه با پیام سیاسیه...ایران می خواد به دنیا بگه رژیم آشغال صهیونیستی داره از تاسیسات هسته ای ایران بر خلاف همه معاهدات بین المللی و مقررات ان پی تی جاسوسی می کنه...در ضمن فکر نکنید پهباد زدن به این آسونی ها باشه...همین که زدیم یعنی پرچم ایران مقتدر بالاست....یا حسین ع
  • محمد22 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    براي زدن پرنده مهاجم اولويت با موشكه اگه توي اسرائيل با موشك زدنش دليلش اين بود كه نتونستن با رادار ها روش قفل كنن و با موشك بزننش
  • محمد22 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    داداش اين پرنده ها ملخ دار هستن و گفته سرعتش تا 200 كيلومتره در ساعته يعني مافوق صوت نيست!!!! شناسايي يك پرنده اگه بخواد 5 دقيقه طول بكشه بايد فاتحه مملكت رو تا حالا خونده بوديم
  • احسان ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    معلوم نیست تا حالا چند تا پهباد فرستادند که بالاخره یکیش رو تونستند ساقط کنند....
  • سید حسن ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    کار سپاه جای تقدیر و تشکرداره ولی همینکه تا نطنز اومده و توانسته جاسوسی کنه و اطلاعات و تصاویر رو بفرسته جای نگرانی داره مگر اینکه سپاه از ابتدای ورودش اونو شناسایی کرده باشه و متوجه شده باشه که حامل موشک نیست بعد اونو زده
  • هادی ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    چی دارین میگین>>> اگه خدا به کشورمون نظر نداشته باشه و قدرت نیرو های دفاعی کشورمون از هر نوع نبود.... متجاوزان بخصوص امریکاواسرائیل.... انگلیس(به این حساسیم) کشور مان را نابود میکردن.... این پهپاد هم به حول قوه الهی زدیمش.....
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    نه لس انجلس
  • مهدی ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    بی تربیت...خوشبختانه ما امثال تو رو هم ایرانی می دونیم....طنز بگید مشکلی نیست...مسخره کنید مشکلی نیست...فقط جاسوس نباشید
  • علیا ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    حسین جان شاید میخواستند مسیر جرکت و رفتارش رو بررسی کنند. اونها رادارهای ایران رو بررسی میکنند و نقاط ضعف رو پیدا میکنند و از اون طریق وارد میشند. وقتی میند از ناو آمریکایی در فلان جا بلند شده یعنی از اول خبر داشتند. نوع رفتار و مسیری که پهپاد برای رسیدن به هدف انتخاب میکنه میتونه به شناسایی رفتار دشمن به ما کمک کنه.
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    این ملخک موشکش کجا بود معلومه که پدافند کارش شناسایی نوع پرنده هست اگه اینطوری نبودکه هر هوایمایی رو میزدن
  • سیب کال ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    دست سپاه پاسداران درد نکنه. مرگ بر اسراییل
  • مازندرانی ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    پس این روزی صد تا رو عمه من داره از غزه میزنه؟؟؟
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    علی دادا. عزیزم دوربین هایی که توی سایت ها نصب هستند فرق دارند. این دوربین ها در اصل ردیاب هایی برای ردیابی تشعشعات رادیو اکتیو هستند. اسمشن دوربین هست اما عکاسی و فیلمبرداری نیستند. مقدار تشعشعات رادیو اکتیو و غنای مواد رادیو اکتیو رو ثبت میکنند. همین
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    عزیزم با اینایی که تو میگی رفته توی ارتفاع 45000 پایی؟ یه چی میگیا
  • ناشناس ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررن بچه های سپاه دمشون گرررررررررررررررررررررررررررررررررررم
  • Alireza ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    یا حسین
  • محمدامین ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • آرمین ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    چون خودتم ناشناسی منفی دادم
  • سرباز گمنام ولایت ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    الله اکبر خدا با ماست به امید نابودی دجال
  • نصیر ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    ایوب 100 کیلومتر در خاک اسراییل نفوذ کرد اون اسمش موفقیت بود این 700 کیلومتر نفوذ کرده !!؟
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    این پهباد توسط یکی از پاسدان که بجه شهرستان خرم اباد هست شناسای شدکه با گذارش به موقع در شهرستان بروجرد سرنگون شد شناسای و سرنگونی این پهباد در استان لرستان انجام شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس