آزادکار وزن 61 کیلوگرم کشورمان راهی فینال مسابقات جهانی شد.

به گزارش مشرق، دارنده مدال برنز جهان با شکست حریف قزاقستانی خود توانست راهی فینال وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان شود.

مسعود اسماعیل‌پور در نخستین پیکارش در وزن 61 کیلوگرم به مصاف میکولا بلوتنجوک از اسلواکی رفت و در نهایت موفق شد این حریف نه چندان قدرش را با نتیجه 6 بر 4 از پیش‌رو بردارد و راهی دور دوم مسابقات شود. وی در دور دوم به مصاف انسیخان از مغولستان رفت و با نتیجه 7 بر صفر حریف خود را شکست داد. دارنده مدال برنز جهان در دور بعد به مصاف دوبوف نایب قهرمان سال 2013 جهان از بلغارستان رفت و با نتیجه 12 بر یک وی را شکست داد.

وی در نیمه نهایی به مصاف سانا از قزاقستان رفت و در یک کشتی بسیار زیبا این حریف قزاق را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد تا دومین آزادکار کشورمان باشد که راهی فینال مسابقات جهانی می‌شود. پیش از این قاسمی نقره جهان را گرفته بود.

در این وزن کوبه از کوبا توانست با نتیجه 10 بر صفر بوگومویف از روسیه را شکست دهد. علی‌‌اف آذربایجانی نیز دیگر کشتی‌گیری است که در مرحله نیمه نهایی حضور دارد.

همچنین در وزن 74 کیلوگرم نیز دنیس چارگوش از روسیه توانست جردن باروس نامدار آمریکایی را با نتیجه 9 بر 2 شکست دهد و راهی فینال مسابقات جهانی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس