به گزارش مشرق، طبق جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروی ام وی ام 110 محصول شرکت مدیران خودرو بیشترین نمره منفی را از آن خود کرده است. البته مشتریان این خودرو ها هم رضایت چندانی از کیفیت این خودروها ندارند. توماس قائم مقام شرکت خودروسازی چری که با شرکت مدیران خودرو در تولید انواع MVM مشارکت دارد در همین ارتباط به بیان توضیحاتی پرداخته است.
توماس در پاسخ به این پرسش که این شرکت چه اقداماتی را برای ارتقاء کیفیت محصولات خود در ایران انجام می دهد؟ اظهارداشت: کیفیت در بخش خودرو معقوله های مختلفی را در بر می گیرد؛ نخست طرز فکر مصرف کنندگان و دیگری تأیید محصولات تولیدی توسط شرکت RSQI است.
وی بیان اینکه عمده تلاش ما در بازار ایران تولید محصولات با کیفیت مطابق با شرایط محیطی برای کسب رضایت مشتریان است، افزود: در حال حاضر من اعتراف می کنم که پالیتی خودروهای MVM خیلی عالی نیست و برای رفع این موضوع باید خط تولید محصولات خود را ارتقاء دهیم و امیداواریم در آینده کیفیت محصولات خود را افزایش دهیم .
توماس گفت: حتی در این مسیر نظرسنجیهایی را برای کیفیت محصولات انجام می دهیم البته بنده هر زمان که به ایران سفر می کنم درباره کیفیت و تقاضای مشتریان از مسئولان شرکت سوالاتی را می پرسم و تأکید می کنم که کیفیت و سرویس دهی محصولات بسیار مهم است حتی به نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروهای MVM گفته شده که به دنبال سود نبوده و رضایت مشتریان را کسب کنند.
قائم مقام شرکت خودروسازی چری تصریح کرد: امیدواریم کیفیت محصولات را از طریق فرایند تولید بهبود ببخشیم.
توماس در پاسخ به این پرسش که این شرکت چه اقداماتی را برای ارتقاء کیفیت محصولات خود در ایران انجام می دهد؟ اظهارداشت: کیفیت در بخش خودرو معقوله های مختلفی را در بر می گیرد؛ نخست طرز فکر مصرف کنندگان و دیگری تأیید محصولات تولیدی توسط شرکت RSQI است.
وی بیان اینکه عمده تلاش ما در بازار ایران تولید محصولات با کیفیت مطابق با شرایط محیطی برای کسب رضایت مشتریان است، افزود: در حال حاضر من اعتراف می کنم که پالیتی خودروهای MVM خیلی عالی نیست و برای رفع این موضوع باید خط تولید محصولات خود را ارتقاء دهیم و امیداواریم در آینده کیفیت محصولات خود را افزایش دهیم .
توماس گفت: حتی در این مسیر نظرسنجیهایی را برای کیفیت محصولات انجام می دهیم البته بنده هر زمان که به ایران سفر می کنم درباره کیفیت و تقاضای مشتریان از مسئولان شرکت سوالاتی را می پرسم و تأکید می کنم که کیفیت و سرویس دهی محصولات بسیار مهم است حتی به نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروهای MVM گفته شده که به دنبال سود نبوده و رضایت مشتریان را کسب کنند.
قائم مقام شرکت خودروسازی چری تصریح کرد: امیدواریم کیفیت محصولات را از طریق فرایند تولید بهبود ببخشیم.