کد خبر 354257
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: تا جایی که می‌دانم رابطه قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده خوب است و مشکلی بین آنها وجود ندارد.

به گزارش مشرق، علی نظری جویباری در خصوص مشکلات کرار جاسم، هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال برای خروج از کشور و اینکه این بازیکن به ایران بازخواهد گشت یا نه، گفت: مگر قرار بود او به ایران بازنگردد؟ کرار با استقلال قرارداد دو ساله دارد و به ایران برمی‌گردد که در تمرینات شرکت کند. البته ما مشکل کرار را برطرف کرده بودیم که توانست به عراق سفر کرد و فکر نمی‌کنم او دیگر مشکلی داشته باشد.

وی در مورد شایعه درگیری لفظی امیر قلعه‌نویی و آرش برهانی در اردوی ارمنستان، عنوان کرد: در ارمنستان کنار تیم حضور داشتم و چنین چیزی ندیدم. آرش در همه در تمرینات حضور داشت و مقابل شیراک ارمنستان هم بازی کرد. نمی‌دانم این مسائل از کجا می‌آید.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد مشکلاتی که بین امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین استقلال در رسانه‌ها به وجود آمده است، گفت: از این مسائل خبر نداشتم. تا جایی که من می‌دانم رابطه قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده خوب است و مشکلی بین آنها وجود ندارد. ظاهراً قرار شده بود که جلسه‌ای بین آنها برگزار شود که البته تاکنون کسی در این باره چیزی به من نگفته است. تأکید می‌کنم تا جایی که من می‌دانم رابطه آنها با هم خوب است.

نظری جویباری در خصوص زمان پرداخت مطالبات بازیکنان تصریح کرد: منتظر هستیم که پول به باشگاه برسد تا هر چه زودتر مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. در حال حاضر پول نداریم و مطالبات بازیکنان هر روز عقب می‌افتد. با این وجود هم من و هم آقای افشارزاده (مدیرعامل باشگاه استقلال) در حال رایزنی هستیم که هر چه زودتر پول بازیکنان را پرداخت کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس