کد خبر 357971
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱

بازی موبایلی و ضد بشری آیفون هم‌زمان با شیوع بیماری ابولا، بیشترین فروش نرم‌افزارهای پولی را در بریتانیا به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، یک بازی مختص گوشی‌های هوشمند که در آن بازیکنان درصدد حذف بشریت با شیوع دادن بیماری‌های لاعلاج هستند، هم زمان با شیوع بیماری ویروسی ابولا در چارت دانلود‌های آیفون با رشد قابل توجهی مواجه شد.

این بازی موبایل که نامش طاعون است توسط کمپانی طراحی بریتانیایی توسعه یافته و هفته گذشته در این کشور رتبه یک دانلودهای پولی را به دست آورد.

هم‌زمان با شیوع ابولا و بالا رفتن آمار قربانیان مبتلا به این بیماری از دو هفته گذشته، بازیکنان این بازی نیز از مرز یک میلیون نفر گذشته و مجموع طرفدارانش چهار میلیون نفر شده است.

هدف این بازی استراتژیک رونمایی از پایان تاریخ بشر با بروز بیماری‌های مشکوک و اعلاج است.

بازیکنان همچنین می‌توانند بیماری‌ها را برحسب علاقه شخصی‌سازی کرده و به بازی ادامه دهند.

در شرایطی که گفته می‌شود شمار قربانیان ابولا در غرب آفریقا از مرز چهار هزار نفر گذشته است، اکثرا این بیماری توسط کاربران این بازی انتخاب می‌شود.

این برنامه در سال 2012 برای آیفون ساخته شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس