کد خبر 360015
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دلم برای میادین فوتبال و بازی با پیراهن استقلال تنگ شده است.

به گزارش مشرق، حنیف عمران‌زاده درباره آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با تراکتورسازی تبریز، بازگشتش به میادین فوتبال و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

ظاهرا آماده بازگشت به میادین هستی، از شرایط خودت صحبت کن.

خدا را شکر که دیگر بدون درد تمرین می‌کنم، ولی در این بین از زحمات دکتر نوروزی و کادر پزشکی‌اش سرکار خانم محمدی و آقایان ستوده و دکتر رضایی نیز باید تشکر کنم، آنها در این مدت خیلی برای من زحمت کشیدند و شبانه‌روز تلاش کردند که فکر می‌کنم باید از تک تک آنها قدردان باشم. همچنین از امیر مهریزی تشکر می‌کنم که در این چند روز خیلی تلاش کرد تا من را به شرایط ایده‌آل برساند. حدود دو هفته است که تمرین می‌کنم و فکر می‌کنم شرایط خوبی دارم و مشکلی برای بازی ندارم.

دلت برای میادین تنگ نشده؟

مگر می‌شود تنگ نشود؟ انصافا دلم برای فوتبال و بازگشت به زمین خیلی تنگ شده بود و برای این موضوع لحظه‌شماری می‌کنم.

در این مدت آنقدر بیرون نشستی و روی نیمکت بودی که مدام با هواداران عکس سلفی می‌گرفتی.

بعضی وقت‌ها من را صدا می‌کردند و با وجود اینکه شرایطش نبود نزدشان می‌رفتم و عکس می‌گرفتم. دل مردم به استقلال خوش است و ما هم وسیله‌ای هستیم برای شاد کردن آنها. به همین خاطر دوست دارم در کنار آنها باشم و وقتی یک هوادار از من می‌خواهد نزدش برود، دلم نمی‌آید این کار را انجام ندهم.

 

صحبت از هواداران کردی، اما آنها چند هفته است که بازی‌ها را تماشا نکردند.

انصافا از این موضوع مردم ضرر کردند، چند روز پیش مطلبی را می‌خواندم که این مساله بیشترین تاثیر منفی را روی مردم داشت و پخش نشدن بازی‌ها بیشتر از آنکه به ضرر دیگران شود، به ضرر هوادارانی بود که دلشان به این تیم‌ها خوش است. حالا امیدوارم که این مساله دیگر تکرار نشود تا هواداران میلیونی فوتبال از دیدن بازی تیم‌های محبوب خود محروم نشوند.

در ایام محرم کجا بودی؟ خبری از تو نبود.

ما در یک روستایی در نزدیکی ساوجبلاغ بودیم و انصافا در این چند روز عزاداری‌های خالصانه‌ای از آن مردم دیدم که باورم نمی‌شد. آنها از ته دل عزاداری می‌کردند و برای من جالب بود که نزدیک به هفتاد دیگ آش نذری بین مردم این روستا توزیع شد. ما هم آنجا برای همه هواداران استقلال و دوستانمان دعا کردیم.

استقلال باید جمعه به مصاف تراکتورسازی برود، این بازی را چطور می‌بینی؟

بازی بدون شک سخت و طاقت‌فرساست، من هم نیز این آمادگی را دارم که هر زمان امیر قلعه‌نویی بخواهد حتی از دقیقه یک برای تیم بازی کنم. امیدوارم دعای هواداران هم پشت‌سر من باشد و بتوانم به تیم کمک کنم.

دربی هم نزدیک است...

به هر حال آنطور که من می‌دانم تمرکز همه تیم روی بازی جمعه است، حالا کو تا دربی.

صحبت خاصی نداری؟

فقط می‌خواستم یک توصیه‌ای کنم به آنهایی که در برخی مراسم‌ها وعده و وعید می‌دهند، امیدوارم دوستان و آقایانی که به خانواده مرحوم مهدی نفر وعده داده بودند، به وعده‌های‌شان عمل کنند و قول‌های‌شان یادشان نرود.

چطور شد به یکباره یاد این موضوع افتادی؟


به یکباره به یاد خانواده و پسر مرحوم نفر افتادم و خواستم این را از ته دلم بگویم. خواهش می‌کنم این صحبت من را چاپ کنید، چون من اصلا دوست ندارم چیزی را که از ته دلم می‌گویم سانسور شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس