کد خبر 362473
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

مدیرکل پروژه اپراتور دوم گفت: ارتقاء شبکه به نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه، به طور همزمان در تمامی استان‌ها در جریان است و 60 شهر تحت پوشش 3G است.

به گزارش مشرق، محمدرضا منصوری درباره آخرین وضعیت پوشش 3G (نسل سوم) اپراتور دوم، اظهار داشت: هم اکنون مراکز استان‌های کشور تحت پوشش شبکه نسل سه و چهار ایرانسل قرارگرفته که پس از استان ها، هم اکنون توسعه شبکه در شهرها در دستور کار است.

مدیرکل پروژه ایرانسل تاکید کرد: در حال حاضر ارتقاء شبکه به نسل های سوم و چهارم تلفن همراه، به طور همزمان در تمامی استان های کشور در جریان است.

وی با بیان اینکه پس از تکمیل و بهینه سازی پوشش شبکه نسل های بالاتر در مراکز استان ها، توسعه شبکه در شهرها، شتاب بیشتری خواهد گرفت، گفت: تاکنون بیش از 60 شهر تحت پوشش 3G قرار دارد.

منصوری درخصوص تازه ترین شهرهایی که تحت پوشش نسل های بالاتر قرار گرفته اند، خاطر نشان کرد: شهرهای امیرکلا، محمودآباد، نور، آستانه اشرفیه، درود و شهربابک به تازگی به پوشش نسل بالاتر اضافه شده اند.

 آنتن های نسل بالاتر که به تازگی توسط اپراتورها نصب می شوند قابلیت ارائه سرویس نسل 3 و 4 را دارند که نسل 4 پس از آزمایش، راه اندازی رسمی و تعویض سیم کارت برای مشترکان قابل استفاده خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس