کد خبر 364012
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

ملی‌پوش پرش طول کشورمان به پنجمین نشان طلای کاروان ورزشی کشورمان در چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در اولین روز از رقابت‌های دو و میدانی چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سبحان طاهرخانی ملی‌پوش پرش طول کشورمان به مصاف 8 پرنده از کشورهای تایلند (2نفر)، قزاقستان (2نفر)، سوریه، کویت، ویتنام و تاجیکستان رفت که توانست در اولین پرش با ثبت رکورد 6 متر و 99 سانتی متر قدرت خود را به رخ حریفان کشیده و در جایگاه نخست قرار گیرد.

وی در دومین  پرش خطا کرد، در سومین پرش به رکورد 7 متر و 4 سانتی متر رسید تا فاصله خود را ازحریف اصلی خود یعنی پرنده سوری که 6.98 پریده بود بیشتر کند. طاهرخانی در چهارمین پرش بهترین رکورد خود را به ثبت رساند و توانست با پرشی 7 متر و 28 سانتی متری مدال طلای خود را مسجل کند، رکوردی که حریفانش را نیز به تشویق واداشت. بعد از پرش پنجم پرنده‌ها، مسابقات به دلیل وزش شدید باد و بارش باران برای پرش ششم و نهایی برای دقایقی تعطیل شد.

طاهرخانی 22 ساله که با هدایت احمد یزدانیان در این مسابقات حضور داشت اولین طلای دو و میدانی و پنجمین طلای کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی‌ها را به دست آورد. پس از طاهرخانی ورزشکارانی از سوریه و تایلند با 6.98 و 6.96 به ترتیب عناوین دوم و سومی را به خود اختصاص دادند و مدالهای نقره و برنز را بر گردن آویختند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس