کد خبر 370803
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: گرچه امروز در حوزه اقتصاد دچار مشکلاتی هستیم، اما مهار تورم 44 درصدی و رساندن آن به 17 درصد امری در حد معجزه است.

 به گزارش مشرق، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، امشب در جمع دانشگاهیان، سیاسیون، روحانیان و اقشار مختلف مردم در بیت امام جمعه فقید رفسنجان اظهار داشت: امام جمعه فقید این شهرستان از یاران امام و همراه نهضت امام راحل بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جهانیان بیش از گذشته به حقانیت امام خمینی (ره) واقف شده‌اند، بیان کرد: امروز در تحجر و نیرنگ‌ها با فجیع‌ترین صحنه‌های تنفرآمیز به نام اسلام روبه‌رو هستیم و استکبار، استعمار و صهیونیسم از اینکه لشکر دهر این کارها را انجام می‌دهد و مسلمان‌نماهای نادان کار خود را می‌کنند، خوشحال هستند.

انصاری تصریح کرد: ایران مرکز ثبات و اندیشه پاک امام راحل است که اسلام ناب را به جهانیان شناساند و برای دفاع از اسلام توانست چهره دیگری به نمایش بگذارد، اسلام ناب را احیا و به نام آن نظامی بنیان نهاد که امروز این نظام در حال بالندگی است.

وی ادامه داد: با حماسه‌ای که مردم در خرداد ماه سال 92 آفریدند، نگاهی بازگشت آمیز به گفتمان امام که گفتمان اخلاق و ادب، تعقل و تدبیر و درک موقعیت زمان و مکان بود، داشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه رئیس جمهور از فرزندان مکتب سیاسی امام راحل است، افزود: وی برای غبارزدایی از چهره ایران و انقلاب با پیمانی که با مردم بسته با تمام دشواری‌ها به همراه دیگر قوا در سایه راهنمایی‌های رهبری مشغول خدمت و برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت کشور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: رئیس جمهور در حقیقت در این چند ماه به آواربرداری از مشکلات گذشته پرداخته است و در عرصه مدیریت اقتصادی، سیاسی، اجرایی، بین‌المللی و جهانی گام‌های بلندی را برداشته است.

انصاری با بیان اینکه امروز چهره انقلاب و ملت ایران در عرصه جهانی بازسازی شده است، بیان کرد: حقانیت منطق مذاکرات تیم مذاکره‌کننده استوار شده و تأخیر در توافق نشان از پیروزی منطق ما است و راه مردم برای تحقق حقوقشان هموار شده است.

وی اظهار کرد: گرچه امروز در حوزه اقتصاد دچار مشکلاتی هستیم، اما مهار تورم 44 درصدی و رساندن آن به 17 درصد امری در حد معجزه شده و کنترل تورم در شرایط کنونی مسیر دشواری را طی کرده است.

انصاری ادامه داد: سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان برای سلامت مردم در قالب بسته سلامت هزینه شده است که بازتاب خوبی در کشور داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به بازگشت ادب و گفتمان سیاسی در کشور اشاره کرد و گفت: این دستاورد خوبی بوده و همه دانشگاه‌های کشور از نشاط خوبی برخوردار هستند.

این مسئول در پایان عنوان داشت: باید همزیستی مسالمت‌آمیز و برادرانه را زیرخیمه انقلاب تمرین کنیم و نگذاریم افراط‌گران از هر گروهی که باشند مسیر را مخدوش کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    0 0
    پس چرابیش ازیک سال است که یک ریال به مدارس داده نشده.تورم کجابه17درصدرسیده جیب مردم ازتورم 70درصدی حکایت می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس