این مجمع در سال گذشته نیز کارگاهی را با همین عنوان برپا کرده بود که مورد توجه ناشران نیز قرار گرفت.
اصول و مبانی بازاریابی و تبلیغات، برندسازی و کارگاه برندینگ و تبلیغات برای یک مؤسسۀ انتشاراتی از جمله مباحث مهمی است که قرار است در این کارگاه مطرح شود.
در پایان کارگاه نیز، مدرک معتبر تبلیغات و بازاریابی کتاب از سوی انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران به شرکتکنندگان اعطاء خواهد شد.
علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران به آدرس www.mananashr.ir مراجعه نمایند