ما در همین ابتدا کمال امتنان را از باشگاه‌های متمول خارجی داریم که به بازیکن ایرانی با ۳ بازی فیکس در ترکیب پرسپولیس پیشنهاد می‌دهند و او را هوایی می‌کنند!

به گزارش مشرق، خبرورزشی نوشت: از آن رو كه نوشتن از پيشنهادات مختلف برخي بازيكنان براي ما خبرنگاران واجب‌تر از نان شب است و با عنايت به اينكه معمولاً اين گونه اخبار با استقبال خوانندگان روبه‌رو مي‌شود به سمع و نظرتان مي‌رسانيم؛ پيام صادقيان بازيكن جوان پرسپوليس كه در نيم‌فصل اول ليگ چهاردهم اغلب مسابقات تيمش را به دليل محروميت و مصدوميت از پاي گيرنده‌هاي تلويزيوني تماشا كرد، حالا مدعي شده پيشنهاد خارجي دارد! (البته صادقیان در پیامی این خبر را تکذیب کرد)

باور كنيد شوخي نمي‌كنيم! صادقيان طي يكي، دو روز گذشته در تماس با دست‌اندركاران باشگاه پرسپوليس درخواست كرده كه هر چه زودتر رضايتنامه او را بدهند تا به يك تيم خارجي برود. از قرار معلوم مدير برنامه‌هاي پيام صادقيان كه يد طولايي در فرستادن بازيكنان ايراني به ليگ‌هاي حاشيه خليج‌فارس دارد، به او پيشنهاد داده تا به هر شكل ممكن رضايتنامه‌اش را از پرسپوليس بگيرد!

بر همين اساس ستاره جوان پرسپوليس خواهان دريافت رضايتنامه‌اش شده تا با رقمي وسوسه‌انگيز به تيم‌هاي عربي برود. البته شنيديم حميد درخشان سرمربي پرسپوليس به شدت با جدايي پيام صادقيان مخالفت كرده و به دست‌اندركاران باشگاه گفته كه به هيچ وجه رضايتنامه‌ ستاره‌اش را صادر نكنند و ...

با اين وجود اگر ديديد يا شنيديد كه پيام صادقيان از روز دوشنبه هفته آينده در تمرينات پرسپوليس حاضر نشد يا حاضر شد و خميازه كشيد - البته اين دومي را شوخي كرديم! - چندان تعجب نكنيد زيرا پرسپوليس مشكل مالي دارد و پيشنهادي نقد و نان و آب‌دار هم از آن سوي آب‌ها رسيده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیییی ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    داداش حرف الکی نزن تورو خدا دوستان اخبارش غلطه توجه نکنید خب مردم ازار مریضی از این اخبارا دوروغ مینویسی؟؟؟؟؟
  • محمد ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    چرا اینقدر مغرضانه تیتر می زنید مگر ملاک انتخاب یک بازیکن از نظر باشگاهای خارجی تعداد بازییه که انجام میده ؟ مهم کیفیت بازیه که صادقیان فعلا در ایران بی نظیره
  • amin ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    ازپیام خواهشمندم که تواین شرایط پرسپولیسوترک نکنه از مسوولان پرسپولیس هم میخام به حفظ این بازیکن باارزش تلاش کنن..
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    تورو جون عزیزت برو از پرسپولیس دیگه حالم از این بازیکنای پوشالی بهم میخوره،همش حاشیه داری واسه تیم،همش بی ادبی
  • حسین ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    مگه چند تا بازی فیکس بودی اقای بازیکن.. فقط اینستاگرامت فعاله واسه اینکه دل هوادارارو داشته باشی ...همن...البته کلی حواشی هم ک داری سر جاش...حواسمون بهت هس که بازی نمیکنی و فقط شعار میدی تیمت قرمزه ولی خودت کلا سکو نشینی و تو دنیای مجازی..
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    خداحافظ ...همون بهتر که بری .....
  • محمدایزدی ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    بهتره که بیاد به پرسپولیس
  • Sadaf esteghlali ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    هه هه حال كردم پرسپوليس داره متلاشي ميشه عشق است فقط اس اس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس