کد خبر 379363
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

تاخیر جزء جدانشدنی پرواز شرکت های هواپیمایی کشور است. تاخیرهایی که اغلب به آنها پاسخ درستی داده نمی شود. اما گویا مسافران به تازگی یاد گرفته‌اند که پاسخ این تاخیرها را چطور بدهند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، با اینکه سازمان هواپیمایی کشور درباره تاخیر در پرواز با شرکت‌های هواپیمایی اتمام حجت کرد و از امکان تجدید نظر در صدور اصل مجوز پرواز آنها سخن به میان آورد، اما بازهم تاخیر در خطوط پروازی صدای مسافران را درآورد.

دو روز پیش مسافران پرواز «تهران-مشهد» بعد از رسیدن به مقصد بعد از تاخیر 4 ساعته پرواز، هواپیما را ترک نکردند. این اقدام مسافران موجب شد مدیر شرکت هواپیمایی برای راضی کردن مسافران به هر مسافر 50 هزارتومان به عنوان جریمه پرداخت کند.

شیوه جدید برای تنبیه شرکت‌های هواپیمایی

اما این ابتکار جالب برای تنبیه شرکت های هواپیمایی قبلا هم انجام شده بود.

اواخر آذرماه امسال نیز پس از تکرار تاخیرهای سریالی در پروازهای داخلی مانند « تهران- بوشهر» و «تهران - مشهد» و سرگردانی مسافران در فرودگاهها در یکی از پروازهای ورودی به کشور که بازهم با تاخیر چندساعته انجام شد مسافران هواپیما برای تنبیه شرکت هواپیمایی ابتکار به خرج دادند.

مسافران این هواپیمای «بغداد- تهران» که بعد از زیارت از عتبات عالیات به کشور بر می گشتند بعد از یک تاخیر 7 ساعته و رسیدن به مقصد از هواپیما پیاده نشده و در آنجا تحصن کردند. این اقدام، مسئولان هواپیمایی را به شدت متعجب کرد. اغلب این مسافران هفته گذشته هنگام عزیمت به خاک عراق نیز تاخیری 13 ساعته را تجربه کردند.

شیوه جدید برای تنبیه شرکت‌های هواپیمایی

این تحصن تا جایی ادامه پیدا کرد که مسئولان شرکت هواپیمایی مجبور شدند یک پرواز رفت و برگشت رایگان به مشهد مقدس را برای مسافران در نظر بگیرند تا آنها هواپیما را تخلیه کنند.

به نظر می رسد با «مد» شدن این حرکت توسط مسافران شرکت های هواپیمایی بعد از هر تاخیر باید چاره‌ای برای بدست آوردن دل مسافرانشان پیدا کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: مجله مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    1 0
    بهتر !
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    1 0
    تنها راهکار اصلاح کردن ضعف خدمات در کشور همین است.... برای قطار هم خیلی خوب است
  • محسن از اصفهان ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    به جای ایجاد تغییر در سازمان هواپیمایی و بهتر شدن خدمات این سازمان، چند روز دیگه یک قانون برای مبارزه با این کار مسافران تصویب می کنند به طور مثال ایجاد نا امنی برای خطوط هوایی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس