کد خبر 381887
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در خصوص ممنوعیت برگزاری انتخابات شورایاری‌های محلات به وزیر کشور تذکر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمد سالاری در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به وزیر کشور گفت: وزیر کشور طی نامه‌ای موضوع انتخابات شورایاری‌ها را ممنوع اعلام کرده است و دلیل آن نیز عنوان شده در قانون چنین بخشی را نداریم.

وی گفت: به همین دلیل به وزیر کشور تذکر می‌دهم چرا که شورایاری‌ها 3 دوره برگزار شده است و نقش موثری نیز بر اداره محلات و شهر تهران دارند و ضروری است که این انتخابات برگزار شود.

سالاری افزود: در دوره اول انتخابات شورایاری‌ها به تائید فرمانداری رسیده بود و در دوره فعلی نیز شورای حل اختلاف به برگزاری این انتخابات تاکید کرده است.

امروز بررسی یک فوریت طرح نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها توسط شورای اسلامی شهر تهران و اجرای انتخابات توسط شهرداری‌های مناطق 22 گانه در جلسه شورای اسلامی شهر تهران مطرح می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس