کد خبر 381991
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

هندريک هلمکه بازيکن آلماني استقلال که در اولين جلسه تمرين اين تيم در تهران دچار آسيب ديدگي از ناحيه زانو شد به گفته يکي از مسئولين باشگاه 10 روز ياز تمرينات اين تيم دور است.

به گزارش مشرق، امروز قرار بود جواب آزمایش MRI هلمکه باید مورد بررسی قرار می گرفت در همین رابطه با دکتر نوروزی تماس گرفتیم که پزشک استقلال در این زمینه پاسخگو نبود!

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال و همچنین شاهرخ بیانی از مربیان این تیم هم در مقابل سوال آخرین وضعیت هلمکه اظهار بی اطلاعی کردند. در همین رابطه با یکی از مسئولین باشگاه استقلال تماس گرفتیم او با عنوان این مطلب که هلمکه فعلا باید 10 روز استراحت کند، گفت: هلمکه از ناحیه مینیسک دچار آسیب دیدگی شده است. او عکس MRI خودش را حتی برای دکترش در امارات فرستاد که فعلا طبق نظر پزشکان او می بایست 10 روز استراحت کند و تنها در تمرینات آب درمانی حاضر شود تا در ادمه مشخص شود که مدت دوری هلمکه از تمرینات گروهی چقدر خواهد بود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    مشرق جان .....استقلال در زمینه خرید چنین بازیکنانی متخصص و صاحب نبوغ است !! لطفآ یک بررسی سرانگشتی بفرمائید .... اونوقت سیاهه بلند بالائی از خریدهای نوابغ مسئول خرید استقلال را خواهید یافت و درمیابید که تاکنون چند بازیکن نیامده پنچر شده اند و در واقع به هیچ درد استقلال نخورده اند !!
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    خداوند کسانی را که بیت امال مسلمانان را هدرمیدهند و بالامیکشند را لعنت کند
  • مهدی مرادیفر ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    دلالان هم باید از این سفره گسترده چیزی بخورند یا نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس