به گزارش گروه اجتماعی مشرق، غلامرضا داداش زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکنون اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه در چند مرحله از مشترکان خود در قالب پیامک درخواست کردهاند تا کد ملی مالک سیمکارت را اعلام کنند که 20 درصد از مشترکان این اقدام را انجام دادهاند.
وی با اشاره به اینکه اپراتورها از سوی رگولاتوری الزام دارند سیمکارتهای دارای مشخصات ناقص یا با مالکیت غیر را ساماندهی کنند، تصریح کرد: مشترکانی که نسبت به اعلام کد ملی مالک سیمکارت به اپراتورها اقدام نکنند، سیمکارت آنها از نیمه بهمن ماه قطع میشود.
داداش زاده گفت: برای مشترکان اپراتور اول پیامکی با عنوان "همراه اول" ارسال و از آنان درخواست میشود کد ملی خود را به شماره 8980 ارسال کنند. مشترکان اپراتور دوم نیز پیامکی با عنوان "ایرانسل" دریافت میکنند که براساس آن باید کد ملی خود را به شماره 272 ارسال کنند.
مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
وی با اشاره به اینکه اپراتورها از سوی رگولاتوری الزام دارند سیمکارتهای دارای مشخصات ناقص یا با مالکیت غیر را ساماندهی کنند، تصریح کرد: مشترکانی که نسبت به اعلام کد ملی مالک سیمکارت به اپراتورها اقدام نکنند، سیمکارت آنها از نیمه بهمن ماه قطع میشود.
داداش زاده گفت: برای مشترکان اپراتور اول پیامکی با عنوان "همراه اول" ارسال و از آنان درخواست میشود کد ملی خود را به شماره 8980 ارسال کنند. مشترکان اپراتور دوم نیز پیامکی با عنوان "ایرانسل" دریافت میکنند که براساس آن باید کد ملی خود را به شماره 272 ارسال کنند.
مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.