به گزارش مشرق به نقل از یورونیوز، این شبکه اجتماعی با ۱۲.۵ میلیارد یورو درآمد در سال گذشته میلادی، ۲.۶ میلیارد یورو سود را به ثبت رساند که ۸۶ درصد آن از محل تبلیغات مربوط به تلفنهای همراه هوشمند و دیگر دستگاههای دیجیتالی همراه و نیز اپلیکیشن ها گزارش شده است.
با گذشت یک دهه از تاسیس فیسبوک، این شبکه مجازی توانسته به بزرگترین آن در سطح جهانی تبدیل شود و شرکتهای اینترنتی رقیب نظیر گوگل و یاهو را که عرصه مهمی برای تبلیغات دستگاه های دیجیتالی همراه محسوب می شوند، به چالش بگیرد.
شبکه اجتماعی فیسبوک طی سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی با رشد ۴۹ درصدی در درآمدش توانست ۳۹ درصد رشد را در سود خود نسبت به زمان مشابه سال ۲۰۱۳ تجربه کند.