فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود تعیین تکلیف کند، گفت: ما به‌میزانی قدرتمند شده‌ایم که هیچ نگرانی از رفتارهای غیرعقلانی دشمن نداریم.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمنان بخواهند جهالت‌های استراتژیک خود را علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عملی نمایند ما به‌سمت فروپاشی آنان پیش خواهیم رفت.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه حضرت امام خامنه‌ای واقعیتی به‌نام جهان اسلام را به‌عنوان قطب قدرت، مطرح کرده و آمریکا را از مدیر و ناظم جهانی به یک بازیگر تنزل داده‌اند، گفت: امروز راه‌های غلبه بر جهان اسلام تحت هدایت‌های حکیمانه این وجود مطهر و بابرکت مسدود شده و امپراطوری آمریکا در چرخه نزولی قدرت قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: ما به‌میزانی قدرتمند شده‌ایم که هیچ نگرانی از رفتارهای غیرعقلانی دشمن نداریم. از هر سناریوی مورد نظر دشمن عبور خواهیم کرد. این را تاریخ نزدیک ما اثبات کرده است؛ چه تهدید نظامی و چه تحریم باشد، ما آنها را خنثی می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود، تعیین تکلیف کند و ما متعجبیم که دشمن چرا بر سناریوهای پرهزینه و بی‌خاصیت خود تأکید دارد.

سرلشکر جعفری گفت: راهبردهای ما قاطع و تمام کننده است. ما راه‌های دشمن را برای تحقق نیات متکبرانه و ظالمانه‌اش بسته‌ایم و بیش از هر زمان دیگری مبسوط الید هستیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    بیش از هر زمان دیگری مردم تحت فشار و بدبختی هستند
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    اگه الان وضعیتمون در منطقه خوب به حساب میاد پس دیگه قبلا چی بودیم....
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    بدبختی فکری خودت رو به اسم مردم و مملکت عنوان نکن! ما خیلی هم خوشبختیم که در این کشور با این اقتدار و این رهبری و این امنیت و این نفوذ زندگی میکنیم.
  • افشین تهران ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    0 0
    انقلاب و استقلال و مسلمانی در دنیای امروز باید بهایش را بپردازی و در غیر اینصورت قید استقلال و غزت و غیرت و ابرو را باید زد.مردم در انقلاب و دفاع مقدس بیشتر از اینها پرداخت کردند اما اگه منظور شما مسائل اقتصادی هست که در مقابل امنیت هیچ ارزشی ندارد و ضمن اینکه با کمی قناعت میشود بر مشکلات غلبه کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس