کد خبر 398605
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که بهتر است در این مقطع حساسی که تیم امید در آن قرار گرفته است به مربیان با اخلاق این تیم کمک شود.

به گزارش مشرق، امیر حاج‌رضایی در خصوص صحبت‌های کارلوس کی‌روش علیه علیرضا اسدی، اظهار داشت: این صحبت‌ها را به صورت دقیق نخواندم اما وقتی به صورت کلی نگاهی به آنها انداختم بسیار دلگیر شدم و ای کاش این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد.

وی افزود: اطلاع دقیقی از مسائلی که کی‌روش مطرح کرده و صحبتی که بین او و دبیرکل فدراسیون شده است خبر ندارم اما غیر ممکن است که کی‌روش و دستیارانش در این مدت پولی نگرفته باشند. این صحبت برای من عجیب بود، چراکه امکان ندارد کی‌روش پولی نگرفته باشد.

مربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه بهتر است در این شرایط حاشیه‌ای ایجاد نشود، خاطرنشان کرد: از گفت‌وگوی کی‌روش و اسدی بی‌خبرم اما نباید صحبت‌ها تنش آمیز باشد تا چنین اتفاقاتی رقم بخورد.

حاج‌رضایی درباره بحث حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم ملی یا تیم امید، گفت: شخصاً دوست داشتم این دو بازیکن تیم امید را همراهی کنند. به این دلیل که مسابقات تیم امید به صورت رسمی برگزار می‌شود و این تیم 40 سال رنگ المپیک را ندیده است. 3، 4 مربی بسیار با اخلاق در این جامعه بی‌اخلاق در تیم امید کار می‌کنند که به نظرم باید به آنها کمک شود.

وی تأکید کرد: جهانبخش و آزمون بازیکنان خوبی هستند اما اینکه کی‌روش می‌گوید به آنها نیاز دارد و حاضر نیست این دو بازیکن را به تیم امید بدهد، مسئله‌ای است که من نمی‌توانم صحبتی در این خصوص کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس